Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129747/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00206347/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych na terenie Gminy Świedziebnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świedziebnia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 92A
1.4.2.) Miejscowość: Świedziebnia
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-335
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 564938460
1.4.8.) Numer faksu: 564938429
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiedziebnia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiedziebnia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144060
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00129747
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W załączniku Nr 7 do SWZ – wzór umowy na wykonanie robót
W § 8 ust. 6, ust. 7 i ust. 11 Wynagrodzenie i sposób rozliczeń jest:
6. Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający otrzymał Wstępną Promesę Nr Edycja2/2021/6080/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w związku z powyższym Wykonawca zapewnia finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.
7. Rozliczenie między stronami będzie realizowane w następujący sposób:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego ust. 1 i stanowić będzie środki własne Gminy Świedziebnia w związku z dofinansowaniem zadania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wpłacając ją na rachunek bankowy określony w ust. 5 w terminie 30 dni od zawarcia niniejszej umowy a Wykonawca wystawi z tego tytułu fakturę zaliczkową z uwzględnieniem ust. 8.
2) Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona na podstawie faktury końcowej, wystawionej po sporządzeniu i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru końcowego zadania w terminie do 35 dni od dnia sporządzenia i podpisania tego protokołu.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia odrębnych faktur na każdą drogę (6 faktur).
W § 8 ust. 6, ust. 7 i ust. 11 Wynagrodzenie i sposób rozliczeń powinno być:
6. Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający otrzymał Wstępną Promesę Nr Edycja2/2021/6080/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
7. Rozliczenie między stronami będzie realizowane w następujący sposób:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego w ust. 1 i stanowić będzie środki własne Gminy Świedziebnia w związku z dofinansowaniem zadania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wpłacając ją na rachunek bankowy określony w ust. 5 w terminie 35 dni od zawarcia niniejszej umowy a Wykonawca wystawi z tego tytułu fakturę/y zaliczkową/e z uwzględnieniem ust. 8.
2) 30 % wartości umowy wskazanej w §8 ust. 1, po wykonaniu 35% wartości umowy, płatne w ciągu 35 dni od przedłożenia faktur/y częściowych/ej. Postawą wystawienia ww. faktur/y będzie podpisany przez strony częściowy protokół odbioru prac wraz z zestawieniem rzeczowo-finansowym.
3) Pozostała część wynagrodzenia tj. 65% wartość umowy zostanie wypłacona na podstawie faktur/y końcowych/ej, wystawionej/ych po sporządzeniu i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru końcowego zadania w terminie do 35 dni od dnia sporządzenia i podpisania tego protokołu.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia odrębnych faktur na każdy odcinek drogi.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-27 10:00
Po zmianie:
2023-03-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-27 10:30
Po zmianie:
2023-03-31 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-25
Po zmianie:
2023-04-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.