eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144017 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYCYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gostycyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-520

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523367312

1.5.8.) Numer faksu: 523367311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@las.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e100057-b177-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002496/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050150/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1005802,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 926829,26 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa drogi gminnej nr 010508C relacji Gostycyn- Gostycyn Wybudowanie od km 0+700 do km 0+990 oraz budowa drogi gminnej na działce o nr. ewid.147 od km 0+000 do km 0+150 oraz budowa drogi gminnej na działce o nr. ewid. 38 od km 0+000 do km 0+100

I. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 540 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 3,5- 4,0 m

II. PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 - 4,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 540m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg
główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 141/2,147,38 . Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
III. ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
- Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 2029,4 m2
- Pobocza utwardzone – powierzchnia 530,00m2
- Zjazdy – powierzchnia 73,4 m2
- Krawężnik betonowy "wjazdowy " 100x22x15 – długość 268 mb
- Tereny zielone - powierzchnia ok. 700 m2
2. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 390243,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa drogi publicznej nr 010578C w m. Przyrowa
I. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 179,65 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 5,0 m
II. PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej długości 179,65 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącego rowu. Budowa drogi gminnej projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 33, 39, 69 . Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
III. ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
- Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami - powierzchnia 1275 m2
- Pobocza utwardzone – powierzchnia 670m2
- Krawężnik betonowy "wjazdowy " 100x25x12 – długość 459 mb
- Tereny zielone - powierzchnia ok. 902 m2
2. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 341463,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa drogi gminnej nr 010505C Łyskowo-Świt na odcinku od 0+008 do 0+470 na istniejącej podbudowie
Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót. Niniejsze postępowanie obejmuje jedynie odcinek od 0+008 do 0+470. Podbudowa przedmiotowej drogi została wykonana w I etapie zadania i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.

Długość przebudowywanej drogi wynosi 462 m (wg założonej kilometracji).

Przebudowa powyższej drogi w zakresie przebudowy włączenia drogi gminnej do drogi wojewódzkiej nr 237 Tuchola –Mąkowarsko wg odrębnego opracowania (od km 0+000 do km 0+008 ) wykonana została w I etapie zadania i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.

W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
- przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych,
- wykonanie robot ziemnych,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni istniejących zjazdów z betonu asfaltowego
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie poboczy z KłSM
- wykonanie robot wykończeniowych.

Założenia projektowe dla przebudowywanej drogi gminnej 010505 :
-Klasa drogi D
-Kategoria ruchu KR1
- Prędkość projektowa 40 km/h
-Szerokość jezdni zmienna 3,5-5m
- Spadek poprzeczny jezdni na prostej 2,0%
- Szerokość poboczy 0,5/0,75 m
- Spadek poprzeczny poboczy 6,0-8%
- Szerokość zjazdów dostosowana do istniejących
Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy dla części III wskazany został w przedmiarze robót, który chociaż jest dokumentem wyłącznie pomocniczym, wskazuje elementy dokumentacji projektowej objętej zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409789,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728952,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728952,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.3) Ulica: Jackowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409789,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401943,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558766,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401943,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610002299

7.3.3) Ulica: ul. Usługowa 2

7.3.4) Miejscowość: Gostycyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-520

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401943,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171914,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466364,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171914,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.3) Ulica: Jackowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171914,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.