Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096562/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 101
1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f942b2-ad23-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078615/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4393988,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Inwestycja polegać będzie m.in.: na przeprowadzeniu robót, których efekt wpłynie na poprawę parametrów energetycznych budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Wyżej wymienione zadanie pozytywnie wpłynie na zmniejszenie kosztów utrzymania obiektów. Zrealizowane działania przyczynią się do racjonalizacji użytkowania
i wytwarzania energii w budynkach objętych zadaniem, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energii
i przyczyni się do ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza odpowiedzialnych za powstawanie
zjawiska tzw. niskiej emisji oraz emisji gazów cieplarnianych. Ponadto zostanie wykonane zagospodarowanie terenu wokół budynków poddanych termomodernizacji.
Część I – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Cieklinie i Dobryni” – zadanie polegające na termomodernizacji trzech budynków użyteczności publicznej, zlokalizowanych w miejscowościach Cieklin i Dobrynia, w tym:
I. Modernizacja budynku komunalnego „Dom Nauczyciela w Dobryni”
1) roboty zewnętrzne budynku – wymiana poszycia dachu, prace remontowe elewacji
2) wykonanie zagospodarowania terenu
II. Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Cieklinie
1) roboty zewnętrzne budynku – prace związane z elewacją budynku
2) wykonanie zagospodarowania terenu
III. Docieplenie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Cieklinie
1) roboty zewnętrzne budynku – prace związane z elewacją budynku
2) wykonanie zagospodarowania terenu
IV. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Zadanie dofinansowane jest z rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 19 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 2436374,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec w ramach poprawy efektywności energetycznej”.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Inwestycja polegać będzie m.in.: na przeprowadzeniu robót, których efekt wpłynie na poprawę parametrów energetycznych budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec. Wyżej wymienione zadanie pozytywnie wpłynie na zmniejszenie kosztów utrzymania obiektów. Zrealizowane działania przyczynią się do racjonalizacji użytkowania
i wytwarzania energii w budynkach objętych zadaniem, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energii
i przyczyni się do ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza odpowiedzialnych za powstawanie
zjawiska tzw. niskiej emisji oraz emisji gazów cieplarnianych. Ponadto zostanie wykonane zagospodarowanie terenu wokół budynków poddanych termomodernizacji.
Część II – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Dębowcu” zadanie polegające na termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej, zlokalizowanych
w miejscowości Dębowiec, w tym:
I. Modernizacja budynku komunalnego w Dębowcu.
1) roboty wewnątrz budynku na parterze,
2) roboty wewnątrz budynku na I piętrze,
3) wykonanie instalacji elektrycznej w budynku,
4) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
6) wykonanie instalacji gazowej
7) wykonanie instalacji klimatyzacji
8) roboty zewnętrzne budynku,
9) wykonanie zagospodarowania terenu,
10) montaż instalacji fotowoltaicznej,
11) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
II. Modernizacja Starej Szkoły w Dębowcu
1) roboty zewnętrzne budynku – wymiana poszycia dachu, prace remontowe elewacji, wymiana okien
2) wykonanie zagospodarowania terenu
III. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
Zadanie dofinansowane jest z rządowego funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 19 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 1957614,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312623,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2370000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Witek - 1. Firma Usługowo - Handlowa "WITEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342425864
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Siołkowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2762525,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo Usługowa ‘’BESKID’’ s.c. Mirosław Kmiecik, Jan Kmiecik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Kmiecik Firma Handlowo Usługowa ‘’BESKID’’ s.c., Mirosław Kmiecik Firma Handlowo Usługowa ‘’BESKID’’ s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852276055
7.3.3) Ulica: Piaskowa
7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród
7.3.5) Kod pocztowy: 38-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĘBOWIEC
więcej: przetargi DĘBOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.