eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz
w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 40 37

1.5.8.) Numer faksu: 65 545 35 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz
w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460ad69d-9653-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Rawicz, dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności:
◦ uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
◦ pielęgnacja – jako wspieranie procesu leczenia;
◦ rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu;
◦ pomoc mieszkaniowa;
◦ zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych;
◦ usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi.
zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r., poz. 1598 ze zm.) - Załącznik nr 1 do SWZ, w dni robocze (tj.: od poniedziałku do soboty) w godzinach od 07:00 do 20:00 a także w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta,
- ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie objętym zamówieniem: kwiecień-grudzień 2022r. szacuje się na około 17739 godzin, miesięcznie 1971 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 1350 godzin, dla szacunkowej liczby 30 osób.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2021r. łączna liczba godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych wyniosła 22449.
Godzina usługi (60 min.) obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydane przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, których niespełnienie będzie skutkować odrzuceniem oferty (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), jako niezgodnej w swojej treści z warunkami zamówienia.
1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych. Wzory i rodzaj dokumentacji określają – Umowa z Wykonawcą - Załącznik Nr 7 do SWZ wraz z załącznikami Nr 1, Nr 2, Nr 3 do Umowy, w szczególności:
a) do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdej osoby objętej usługami - karty świadczeniobiorcy zawierającej datę, ilość godzin wykonywania usługi, zakres usług oraz podpis osoby objętej opieką potwierdzający fakt wykonania zadania przez realizującego usługi.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu karty świadczeniobiorcy.
b) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia harmonogramu świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych i przedkładania go Zamawiającemu do 3 dnia każdego miesiąca na dany miesiąc. O każdych zmianach w harmonogramie Wykonawca niezwłocznie informuje pisemnie Zamawiającego.
c) Wykonawca zobowiązany jest na podstawie kart świadczeniobiorcy do sporządzenia miesięcznego formularza wykonanych usług zawierający: lp. nazwisko i imię świadczeniobiorcy, jego adres, ilość godzin zleconych miesięcznie zgodnie z decyzją i ilość godzin faktycznie świadczonych usług w miesiącu, miesięczny koszt wykonania usługi. Formularz powinien być zgodny z wystawioną fakturą i stanowić jej załącznik.
2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
3. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o zaprzestaniu świadczenia usług w środowisku, podając datę oraz powód zaprzestania świadczenia usług (np.: śmierć podopiecznego, rezygnacja podopiecznego z usług). Wykonawca ma obowiązek przesłać ww. informacje niezwłocznie pisemnie po zaprzestaniu świadczenia usług w danym środowisku.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
6. Przedmiotowe usługi będą świadczone wyłącznie przez osoby:
- spełniające warunki realizacji usług, wymienione w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. poz. 1598 ze zm.),
- sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne pod względem zdrowotnym do wykonania prac objętych zamówieniem,
- posługujące się biegle językiem polskim,
- posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
7. Zamawiający wymaga zatrudniania osób do koordynacji usług (zwanych „koordynatorem”), z których każda musi spełniać wszystkie wymogi określone w warunkach udziału w postępowaniu, przez cały okres realizacji zamówienia. Zakres odpowiedzialności koordynatora obejmuje koordynację i kontrolę świadczenia usług przyznanych przez CUS w Rawiczu realizowanych przez opiekunki/ów oraz bieżący kontakt z Zamawiającym w sprawach związanych ze świadczeniem usług.
Wykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia minimum 1 koordynatora na 100 osób objętych usługami.
8.Dopuszcza się, w wyjątkowych sytuacjach, na zlecenie Zamawiającego, wykonanie usług przez dwie opiekunki.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64648,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64648,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629629

7.3.3) Ulica: Wronia 45/U2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.