Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107234/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143313 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Indywidualny dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 324 80 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 324 80 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Indywidualny dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a370ef6-defe-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001356/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Indywidualny dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107234/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPK.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 291304,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40312,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu i odwozu 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów z domu do szkoły i z powrotem.
Wykonawca ma bezwzględny zakaz łączenia indywidualnego przewozu z innymi przewozami uczniów do szkół.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. następujące informacje:
- ilość km do przejechania w jedną stronę–około 7–czyli w ciągu dnia około 14 km.
- przewóz będzie odbywał się w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych tj. nie wcześniej niż od 1 września 2021 roku do 24 czerwca 2022 roku.
-usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych tj. ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosennej przerwy świątecznej. W przypadku dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych np. takich jak dni egzaminów, rekolekcji dowóz będzie organizowany na życzenie rodziców.
- szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi od września do grudnia 2021r.- 86 dni, od stycznia do czerwca 2022r. – 111 dni. Ilość dni dowozu liczona jest od dnia 1 września 2021r.do 24 czerwca 2022r. i może ulec zmianie, gdy uczniowie niepełnosprawni np. będą realizowali nauczanie zdalnie od 1 września 2021r. do 31 grudnia 2021r. oraz od 2 stycznia 2022r. do 24 czerwca 2022r. w przypadku zawieszenia zajęć lekcyjnych spowodowanych przedłużającą się pandemią COVID-19 lub epidemią, wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej itp.
- wykonawca zapewnia pojazd z kierowcą oraz opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie dowozu i odwozu ze szkoły.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w załącznikach do specyfikacji – „Przedmiot zamówienia” oraz w „Projektowane postanowienia umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38809 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67965 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38809 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Ogrodzki "Mar-Bus" Handel i Usługi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461541872
7.3.3) Ulica: Górnicza 48
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
jakie przetargi wygrała firma
MAREK OGRODZKI "MAR-BUS" HANDEL I USŁUGI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38809 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-242021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przewóz dzieci i młodzieży na terenie miasta i gminy Rydzyna w roku szkolnym 2024-2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2024/2025
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.