eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w terenowych lokalizacjach Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143289 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych
w terenowych lokalizacjach Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 42 25 47 000

1.5.8.) Numer faksu: + 48 42 25 47 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych
w terenowych lokalizacjach Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af574ff2-eb83-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011445/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana wykładzin podłogowych oraz płytek w pomieszczeniach i malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń - US Wieruszów

1.1.2 Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych - US Zduńska Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.37.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190352,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający w całości udostępni powierzchnie przewidziane do remontu lub udostępni pomieszczenia w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót. Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót, który przed przystąpieniem do realizacji umowy zostanie zatwierdzony przez Użytkownika oraz Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia Części I stanowią: Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli przy ul. Zielonej 15 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji w zakresie dotyczącym Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – STWiORB; Załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Część 1); Załączniku nr 1c do SWZ – Przedmiar robót oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Wzorze Umowy. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązał się, aby osoby (tzw. Pracownicy fizyczni) wykonujące wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację przedmiotowych robót tj. prac związanych z remontem pomieszczeń biurowych, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) z wyłączeniem kadry kierowniczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 111586,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wieruszowie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający w całości udostępni powierzchnie przewidziane do remontu lub udostępni pomieszczenia w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót. Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót, który przed przystąpieniem do realizacji umowy zostanie zatwierdzony przez Użytkownika oraz Zamawiającego. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia Części II stanowią: Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wieruszowie przy ul. Rynek 12/13 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji w zakresie dotyczącym Części nr 2 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – STWiORB; Załączniku nr 1b do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Część 2); Załączniku nr 1d do SWZ – Przedmiar robót oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Wzorze Umowy. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązał się, aby osoby (tzw. Pracownicy fizyczni) wykonujące wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację przedmiotowych robót tj. prac związanych z remontem pomieszczeń biurowych, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) z wyłączeniem kadry kierowniczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 78766,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: do przedmiotowej Części nr 1 postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: do przedmiotowej Części nr 2 postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.