eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-897c7981-987e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010707/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez ZDiZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1066615,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach krajowych i wojewódzkich będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:
-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia (część 1)
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.1 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego dróg - część 1
-Załącznik nr 8 – Wzór umowy.

Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Z uwagi na pracę pojazdów służących do oczyszczania ulic (polewaczki oraz zamiatarki), należy dostosować swój plan robót do harmonogramów wynikających z umów na ww. czynności. Lista ulic, fragmentów ulic oraz elementów oznakowania podlegających wyłączeniu z odtwarzania oznakowania zostanie przekazana wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia lista ulic może być rozszerzana. Termin wykonania zamówienia - 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym Część 1 w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca
kwietnia 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 202817,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 obejmuje odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni.
Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje wykonanie oznakowania znajdującego się na wlotach dróg powiatowych i gminnych w obrębach skrzyżowań z drogami wyższych kategorii. Przedmiotem tej części zamówienia nie jest natomiast oznakowanie znajdujące się na zjazdach i połączeniach dróg wewnętrznych z drogami krajowymi i wojewódzkimi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:
-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia (część 2)
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.2 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego dróg - część 2
-Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym na drogach powiatowych oraz na wlotach dróg gminnych na skrzyżowaniach z drogami krajowymi i wojewódzkimi, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Z uwagi na pracę pojazdów służących do oczyszczania ulic (polewaczki oraz zamiatarki), należy dostosować swój plan robót do harmonogramów wynikających z umów na ww. czynności. Termin wykonania zamówienia - 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym Część 2 w terminie do 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca
kwietnia 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 948777,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169456,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265060,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169456,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290

7.3.3) Ulica: Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Usługowe Mal-Dróg Michał Makarski - zakres powierzonych robót/prac: udostępnienie potencjału kadrowego: operator malowarki - wykonywanie oznakowania poziomego, oraz skierowanie osoby do kierowania ruchem.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169456,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769733,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1259958,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769733,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290

7.3.3) Ulica: Cicha 60

7.3.4) Miejscowość: Leźno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Usługowe Mal-Dróg Michał Makarski - zakres powierzonych robót/prac: udostępnienie potencjału kadrowego: operator malowarki - wykonywanie oznakowania poziomego, oraz skierowanie osoby do kierowania ruchem.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769733,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.