Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00069635/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00088203/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b059e1-9c86-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9424339,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres prac dotyczy całego obiektu starej części budynku tj.: cześć dydaktyczna – wysoka, łącznik, cześć dydaktyczna – niska, stara sala gimnastyczna (z wyłączeniem nowo wybudowanej sali gimnastycznej). Zakres prac budowlanych do wykonania obejmuje w szczególności:
1) Zakres podstawowy (związny z wnioskiem EOG)- Głęboka termomodernizacja budynku PSP nr 3 w Kozienicach:
a) Wymiana grzejników z oprzyrządowaniem,
b) Wymiana instalacji c.o.
c) Wymiana instalacji c.w.u. z niezbędnym wyposażeniem i osprzętem,
d) Montaż systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
e) Docieplenie stropodachu niewentylowanego,
f) wymiana okien wraz z likwidacją krat w oknach,
g) Wymiana drzwi zewnętrznych,
h) Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy,
i) Docieplenie dachu sali gimnastycznej,
j) Docieplenie stropodachu wentylowanego,
k) Docieplenie ścian zewnętrznych,
l) Modernizacja systemu oświetlenia na ledowe z zastosowaniem czujników ruchu,
m) Montaż instalacji fotowoltaicznej,
n) Montaż systemu zarządzania energią,
o) Dwukrotne malowanie elewacji budynku.
2) Zakres dodatkowy (poza wnioskiem EOG)– Remont budynku PSP nr 3 w Kozienicach:
a) Remont zadaszenia głównego wejścia do budynku,
b) Remont opaski wokół budynku,
c) Remont pochylni dla osób niepełnosprawnych,
d) Wymiana rynien i rur spustowych,
e) Remont schodów,
f) Wymiana instalacji odgromowej,
g) Wymiana instalacji elektrycznych,
h) Wymiana instalacji wodociągowych wraz z armaturą
i) Wymiana przyłącza wodociągowego,
j) Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą
k) Wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej
l) Remont pomieszczeń w części niskiej budynku
m) Wykonanie zasilania drugostronnego energetycznego obiektu.
3) W zakresie prac wymienionych w pkt. 1 i 2 przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót:
a) Wszelkie prace naprawcze po wymianie stolarki i instalacji, w tym uzupełnienie tynków, zakrycie bruzd, naprawa ubytków, pęknięć, rys,
b) Demontaż i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
c) Dwukrotne malowanie wszystkich ścian i sufitów po pracach instalacyjnych,
d) Wykonanie zabudowy rur płytami g-k,
e) Wymiana płytek podłogowych i ściennych w sanitariatach i w remontowanym pomieszczeniu magazynowym,
f) Wymiana umywalek i baterii umywalkowych,
g) Wymiana sedesów ze spłuczką,
h) Wymiana natrysków,
i) Wymiana i montaż dodatkowych hydrantów pożarowych.
4. Zakres robót określony w ust. 3 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 11 do SWZ oraz OPZ stanowiący zał. nr 10 do SWZ. Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
5. Charakterystykę, wymagania i warunki realizacji zamówienia oraz propozycję harmonogramu prac remontowych w budynku zawiera dodatkowo opis przedmiotu zamówienia (Opz) stanowiący zał. nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
34953000-2 - Rampy wejściowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6970000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11774507,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6970000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Zawisza ZAW-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551867100
7.3.3) Ulica: Moniuszki 10
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6970000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-14 do 2024-02-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Budowa drogi powiatowej nr 1130W Stromiec - Wyborów od km 12+124 do km 12+407 i od km 12+488 do km 13+432 o łącznej długości 1227 m.
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PSP nr 4 w Kozienicach".
- Przebudowa drogi gminnej w m. Aleksandrówka - ul. Kryształowa w zakresie jezdni.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.