eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b059e1-9c86-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9424339,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres prac dotyczy całego obiektu starej części budynku tj.: cześć dydaktyczna – wysoka, łącznik, cześć dydaktyczna – niska, stara sala gimnastyczna (z wyłączeniem nowo wybudowanej sali gimnastycznej). Zakres prac budowlanych do wykonania obejmuje w szczególności:
1) Zakres podstawowy (związny z wnioskiem EOG)- Głęboka termomodernizacja budynku PSP nr 3 w Kozienicach:
a) Wymiana grzejników z oprzyrządowaniem,
b) Wymiana instalacji c.o.
c) Wymiana instalacji c.w.u. z niezbędnym wyposażeniem i osprzętem,
d) Montaż systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją,
e) Docieplenie stropodachu niewentylowanego,
f) wymiana okien wraz z likwidacją krat w oknach,
g) Wymiana drzwi zewnętrznych,
h) Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy,
i) Docieplenie dachu sali gimnastycznej,
j) Docieplenie stropodachu wentylowanego,
k) Docieplenie ścian zewnętrznych,
l) Modernizacja systemu oświetlenia na ledowe z zastosowaniem czujników ruchu,
m) Montaż instalacji fotowoltaicznej,
n) Montaż systemu zarządzania energią,
o) Dwukrotne malowanie elewacji budynku.
2) Zakres dodatkowy (poza wnioskiem EOG)– Remont budynku PSP nr 3 w Kozienicach:
a) Remont zadaszenia głównego wejścia do budynku,
b) Remont opaski wokół budynku,
c) Remont pochylni dla osób niepełnosprawnych,
d) Wymiana rynien i rur spustowych,
e) Remont schodów,
f) Wymiana instalacji odgromowej,
g) Wymiana instalacji elektrycznych,
h) Wymiana instalacji wodociągowych wraz z armaturą
i) Wymiana przyłącza wodociągowego,
j) Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą
k) Wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej
l) Remont pomieszczeń w części niskiej budynku
m) Wykonanie zasilania drugostronnego energetycznego obiektu.
3) W zakresie prac wymienionych w pkt. 1 i 2 przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót:
a) Wszelkie prace naprawcze po wymianie stolarki i instalacji, w tym uzupełnienie tynków, zakrycie bruzd, naprawa ubytków, pęknięć, rys,
b) Demontaż i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
c) Dwukrotne malowanie wszystkich ścian i sufitów po pracach instalacyjnych,
d) Wykonanie zabudowy rur płytami g-k,
e) Wymiana płytek podłogowych i ściennych w sanitariatach i w remontowanym pomieszczeniu magazynowym,
f) Wymiana umywalek i baterii umywalkowych,
g) Wymiana sedesów ze spłuczką,
h) Wymiana natrysków,
i) Wymiana i montaż dodatkowych hydrantów pożarowych.
4. Zakres robót określony w ust. 3 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 11 do SWZ oraz OPZ stanowiący zał. nr 10 do SWZ. Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
5. Charakterystykę, wymagania i warunki realizacji zamówienia oraz propozycję harmonogramu prac remontowych w budynku zawiera dodatkowo opis przedmiotu zamówienia (Opz) stanowiący zał. nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

34953000-2 - Rampy wejściowe

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6970000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11774507,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6970000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Zawisza ZAW-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551867100

7.3.3) Ulica: Moniuszki 10

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6970000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-14 do 2024-02-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie pn. Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Kozienicach będzie realizowane z udziałem środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 w ramach Programu: Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy: Energia; budżetu Państwa; budżetu Gminy Kozienice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.