eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291087120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pzdkielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdkielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d7495f-ab7c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009044/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.26.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Celinach (Gminy: Chmielnik, Chęciny, Pierzchnica, Morawica, Sitkówka-Nowiny). Przewidywany zakres robót:
- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 3500,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 3000,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł.
35 cm – 1200,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 20 000,00 m2,
- wymiana rur bet. Ø40 pod zjazdami – 30,00 mb,
- wymiana rur bet. Ø50 pod zjazdami – 30,00 mb,
- wymiana rur bet. Ø60 pod zjazdami – 20,00 mb,
- ustawienie ścianek czołowych prefabrykowanych skośnych
dla rur bet. Ø60 – 4 szt.
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 50,00 mb,
zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik nr 2 do SWZ.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług
w zakresie przewidzianym w ramach niniejszej SWZ mogą być udzielane zgodnie z następującymi warunkami:
- Zamawiający musi posiadać środki na sfinansowanie danego zamówienia;
- dane zamówienie zostanie udzielone w ramach ustawowej procedury zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji dotyczących w szczególności wysokości wynagrodzenia umownego, w oparciu o odrębnie zawartą umowę;
- dane zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi obowiązującymi dla zamówienia podstawowego
oraz wymogami umownymi analogicznymi jak dla zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 128300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Łagowie (gminy: Bodzentyn, Górno, Daleszyce, Bieliny, Raków, Łagów i Nowa Słupia). Przewidywany zakres robót:
- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 10 000,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 5000,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł.
35 cm – 300,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 20 000,00 m2,
- wymiana rur bet. Ø40 pod zjazdami – 60,00 mb,
- wymiana rur bet. Ø50 pod zjazdami – 20,00 mb,
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 240 mb, zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik
nr 2.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 178500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Stachurze (gminy: Strawczyn, Łopuszno, Miedziana Góra, Mniów, Piekoszów, Zagnańsk i Masłów). Przewidywany zakres robót:
- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 10 000,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 3000,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł.
35 cm – 1500,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 24 000,00 m2,
- wymiana rur bet. Ø40 pod zjazdami – 30,00 mb,
- wymiana rur bet. Ø50 pod zjazdami – 30,00 mb,
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 50,00 mb,
- oczyszczenie przepustów Ø60 i Ø80 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 30,00 mb,
- ustawienie ścianek czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø40 – 8 szt.,
- ustawienie ścianek czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø50 – 4 szt., zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik nr 2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 180500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131425,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131425,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MANEX-BIS Usługi Budowlane i Transportowe Dominik Maniara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572412362

7.3.3) Ulica: Kielecka 27

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131425,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267279,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKARSTWO I USŁUGI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389582437

7.3.3) Ulica: Kałków 100a

7.3.4) Miejscowość: Pawłów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243798,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194955,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MANEX-BIS Usługi Budowlane i Transportowe Dominik Maniara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572412362

7.3.3) Ulica: Kielecka 27

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194955,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.