eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubichowo › Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Kałębnica wraz z budową zbiornika bezodpływowego (szamba)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142711 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Kałębnica wraz z budową
zbiornika bezodpływowego (szamba)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBICHOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585885323

1.5.8.) Numer faksu: 585885322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Kałębnica wraz z budową
zbiornika bezodpływowego (szamba)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea41258f-f9a5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002958/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego - leśniczówki Kałębnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Przebudowa
budynku mieszkalnego jednorodzinnego - leśniczówki Kałębnica wraz z budową zbiornika
bezodpływowego (szamba)”– znak sprawy: ZG.270.1.3.2021. Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie
przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: a)
podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz.
346); b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt
9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). Zalecenia
Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i
przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w
formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx,
.xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do
składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub
wyższego). Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na
korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki
poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z
najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript
oraz
Cookies.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-ProPublico wynosi
20 MB. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób
komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): a) W
postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za
pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na
Platformie.b) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: przetargi.lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl.c) Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie
dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem za
pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”) lub poczty elektronicznej, na wskazany w lit b) adres
email.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020 poz. 2452).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.
Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych
osobowych jest Nadleśnictwo Lubichowo, ul. Leśna 12, 83-240 Lubichowo, tel. 58 588 5323, fax. 58
588 5322.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej
termomodernizacji oraz przebudowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego – leśniczówki
Kałębnica wraz z budową zbiornika bezodpływowego (szambo).Zadanie inwestycyjne jest
realizowane w ramach projektu rozwojowego pn. Termomodernizacja budynków PGL LP
(łącznie z zastosowaniem OZE w budynkach).Roboty budowlane obejmują docieplenie ścian
zewnętrznych (od wewnątrz budynku – wełna drzewna ) , wymianę stolarki okiennej (
trzyszybowej) i drzwiowej, docieplenie połaci dachowej, wymianę instalacji centralnego
ogrzewania oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie, kładzenie płytek, kładzenie podłóg
oraz roboty instalacyjne wodne, kanalizacyjne., instalacja odnawialnych źródeł energii (kolektory
słoneczne). Ponadto roboty budowlane obejmują dostosowanie kancelarii do wymogów
zawartych w Zarządzeniu nr 48 Dyrektora Lasów Państwowych z dnia 1 września 2002 roku w
sprawie wprowadzenia „Wytycznych prowadzenia robót budowlanych w Państwowym
Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (Znak sprawy ZI770.14.2019).Szczegółowy opis
zamówienia zawierają załączniki do SWZ (projekt budowlany, przedmiary robót, STWiORB)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy,
która:1.uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ramach kryterium oceny ofert.2. spełnia
warunki udziału w postępowaniu.3. nie podlega wykluczeniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia
szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w
odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji
finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zdolnością kredytową
lub środkami finansowymi nie mniejszymi niż: 300 000,00 zł.1.2. zdolności technicznej lub
zawodowej.Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że: a) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto każda.b) dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, w co najmniej
ograniczonym zakresie zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące
oświadczenia i dokumenty
(w terminach wskazanych w niniejszej SWZ):a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności,b) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału
regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,c) odpis lub informacje z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące
oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ):a) Aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ),b) wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7
do SWZ),Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z
innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług faktycznie przez niego
wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez
niego wykonywanych,c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór
wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do
SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000 PLN (słownie: siedem
tysięcy 00/100 PLN)11.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania
ofert, tj. do dnia 2021-07-16 do godz. 10:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach
ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).11.3. Wadium musi obejmować pełen okres
związania ofertą tj. do dnia 2021-08-14 11.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku:
33 2030 0045 1110 0000 0040 3710 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w
postępowaniu na „Przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki Kałębnica wraz z budową
zbiornika bezodpływowego (szamba)”Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli
w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium
wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci
dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta
poręczenia lub gwarancji, którym musi być Nadleśnictwo Lubichowo, Leśna 12, 83-240
Lubichowo;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności
gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do
zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11.5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art.
98 ust. 1-5 ustawy Pzp.11.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w
sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy
Pzp.11.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium
wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub
poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum):1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,
by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) Oświadczenie składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na załączniku nr 3
powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.4)
dokumenty, o których mowa w pkt 8.1. lit. d-f obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy6)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie
Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania
poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Zamawiający
może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera
lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub
każdego z osobna.9.9. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki
cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na
wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 8.1. d należy
załączyć (1) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz
odrębnie dla spółki.9.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków
dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.9.11. Podmiotowe środki dowodowe lub inne
dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w
języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz 455 ust. 2
ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-22

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.