eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domanice › Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Domanice



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Domanice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Domanice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdomanice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-845e514d-8ebd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Domanice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845e514d-8ebd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014031/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Domanice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Inwestycja obejmuje:
1) budowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Olszyc Szlachecki (realizacja robót budowlanych),
2) modernizację oświetlenia ulicznego w miejscowości Olszyc Włościański (realizacja robót budowlanych),
3) budowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Śmiary-Kolonia w systemie zaprojektuj i wybuduj (opracowanie odpowiedniej dokumentacji oraz realizację robót budowlanych),
4) budowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Domanice-Kolonia w systemie zaprojektuj i wybuduj (opracowanie odpowiedniej dokumentacji oraz realizację robót budowlanych),
5) modernizację istniejącego oświetlenia ulicznego polegającą na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne w systemie zaprojektuj i wybuduj (opracowanie odpowiedniej dokumentacji oraz realizację robót budowlanych)”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Projekt techniczny i projekt budowlany (dalej jako dokumentacja projektowa), szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej jako SST), przedmiar robót (załączniki nr 10.1, 10.2, 10.3 i 10.4 do SWZ) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 1 pkt 1 SWZ;
2) Projekt techniczny i projekt budowlany (dalej jako dokumentacja projektowa), szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej jako SST), przedmiar robót, przedmiar robót (załączniki nr 11.1, 11.2, 11.3 i 11.4 do SWZ) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 1 pkt 2 SWZ;
3) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU), szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej jako SST), przedmiar robót (załączniki nr 12.1, 12.2 i 12.3 do SWZ) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 1 pkt 3-5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1359186,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1359186,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektryczny Jan Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712387410

7.3.3) Ulica: Skórzecka 2

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka-Ług

7.3.5) Kod pocztowy: 08-114

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1359186,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.