eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pogórze › Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż w gminie Kosakowo w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż w gminie Kosakowo w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/736562

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż w gminie Kosakowo w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f69d5f1b-bc44-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sprzątanie i utrzymanie czystości plaż na terenie gminy Kosakowo w miejscowościach: Mechelinki i Rewa, o łącznej długości około 3.700 m, z wyłączeniem miejsc wygrodzonych na prowadzenie działalności przez osoby trzecie.
2. Usługi dotyczą następujących plaż i terenów:
1) Rejon A – stanowi odcinek o długości ok 2700 metrów, od plaży w Mechelinkach (współrzędne geograficzne: 54°36’46,4”N, 18°30’45,4”E) do nasady Cypla Rewskiego wraz z plażą na cyplu (współrzędne geograficzne: 54°38’09,1”N, 18°30’51,2”E) powierzchnia plaży - ok. 40.000 m2,
2) Rejon B – stanowi odcinek o długości ok 1000 metrów, od plaży do nasady Cypla Rewskiego (współrzędne geograficzne: 54°38’09,1”N, 18°30’51,2”E) do kamiennego falochronu przy molo w Rewie (współrzędne geograficzne: 54°37’55,4” N, 18°29’50,6” E) powierzchnia plaży – ok. 32.000 m2,
Razem powierzchnia plaż wynosi ok. 72.000 m2.
Mapa terenu objętego przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.3. Charakterystyka i zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia:
1) Oczyszczanie piasku — obejmuje:
a) mechaniczne przesiewanie piasku plażowego na głębokość konieczną do wyeliminowania na głębokości najmniej 15 cm zanieczyszczeń typu: niedopałki po papierosach, odpady bytowo-gospodarcze, inne pochodzenia organicznego,
b) napowietrzenie i spulchnienie piasku poprzez odwrócenie jego spodniej warstwy,
c) wyrównanie terenu plaż celem likwidacji zagłębień i pagórków,
d) wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W okresie obowiązywania umowy usługa świadczona będzie zgodnie z planowanym harmonogramem świadczenia usług, o którym mowa w ust. 5) (oczyszczanie piasku winno odbywać się w godzinach wczesno rannych maksymalnie do godz. 9:00, przy czym zjazd maszyn z terenu plaż po zakończonych pracach nie może zakłócać pracy kąpielisk).
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 35-ciu (trzydziestu pięciu) takich zabiegów, w tym Zamawiający przewiduje 20 (dwadzieścia) zabiegów na plaży Rejonu A, 15 (piętnaście) zabiegów na plaży Rejonu B - przy czym 1 zabieg oznacza jedną usługę oczyszczania piasku na jednej plaży.
2) Napowietrzanie piasku - obejmuje zespół mechanicznych czynności zmierzających do napowietrzania piasku a następnie równanie powierzchni plaży poprzez bronowanie i grabienie oraz wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności.
W okresie obowiązywania umowy usługa świadczona będzie zgodnie z planowanym harmonogramem świadczenia usług, o którym mowa w ust. 5
(napowietrzanie piasku winno odbywać się w godzinach wczesno rannych maksymalnie do godz. 9:00, przy czym zjazd maszyn z terenu plaż po zakończonych pracach nie może zakłócać pracy kąpielisk).
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 35-ciu (trzydziestu pięciu) takich zabiegów, w tym Zamawiający przewiduje 20 (dwadzieścia) zabiegów na plaży Rejonu A, 15 (piętnaście) zabiegów na plaży Rejonu B - przy czym 1 zabieg oznacza jedną usługę napowietrzania piasku na jednej plaży.
3) Sprzątanie zanieczyszczeń z plaży - obejmuje wykonanie usługi nie ujętej w harmonogramie świadczenia usług, o którym mowa w ust. 5 i polega na usunięciu większego rodzaju nieczystości stałych na plażach, w szczególności pozostałości posztormowych (np. powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych, wyrzucony sprzęt użytkowy) również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego. Sprzątanie zanieczyszczeń z plaży wykonywane będzie tylko i wyłącznie na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego (forma zgłoszenia: e-mail, telefon, sms). Zakresem usługi nie są objęte sytuacje ponadstandardowe będące skutkami nadzwyczajnych zjawisk atmosferycznych (tornado, nawałnica, wichury itp.)
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 10-ciu (dziesięciu) takich zabiegów, w tym Zamawiający przewiduje 5 (pięć) zabiegów na plaży Rejonu A, 5 (pięć) zabiegów na plaży Rejonu B - przy czym 1 zabieg oznacza jedną usługę sprzątania zanieczyszczeń z jednej plaży.
4) Sprzątanie interwencyjne – obejmuje wykonanie usługi nie ujętej w harmonogramie świadczenia usług, o którym mowa w ust. 5 i polega na wykonaniu oczyszczania piasku oraz napowietrzaniu piasku, zgodnie z charakterystyką usług opisanych w pkt. 1)-2). Sprzątanie interwencyjne wykonywane będzie tylko i wyłącznie na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego (forma zgłoszenia: e-mail, telefon, sms).
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 4 (czterech) takich zabiegów, w tym Zamawiający przewiduje 2 (dwa) zabiegi na plaży Rejonu A, 2 (dwa) zabiegi na plaży Rejonu B - przy czym 1 zabieg oznacza jedną usługę sprzątania interwencyjnego z jednej plaży.
5. Usługi o których mowa w pkt. 1) i 2) świadczone będą zgodnie z planowanym harmonogramem świadczenia usług i obejmują następujące dni:
a) Rejon A - 28 kwietnia 2023 roku , 5 maja 2023 roku, 12 maja 2023 roku, 19 maja 2023 roku, 28 maja 2023 roku, 7 czerwca 2023 roku, 9 czerwca 2023 roku, 16 czerwca 2023 roku, 23 czerwca 2023 roku, 30 czerwca 2023 roku, 8 lipca 2023 roku, 14 lipca 2023 roku, 21 lipca 2023 roku, 28 lipca 2023 roku, 4 sierpnia 2023 roku, 11 sierpnia 2023 roku, 14 sierpnia 2023 roku, 18 sierpnia 2023 roku, 25 sierpnia 2023 roku, 31 sierpnia 2023 roku.
b) Rejon B - 28 kwietnia 2023 roku , 5 maja 2023 roku, 12 maja 2023 roku, 30 czerwca 2023 roku, 8 lipca 2023 roku, 14 lipca 2023 roku, 21 lipca 2023 roku, 28 lipca 2023 roku, 4 sierpnia 2023 roku, 11 sierpnia 2023 roku, 14 sierpnia 2023 roku, 18 sierpnia 2023 roku, 25 sierpnia 2023 roku, 31 sierpnia 2023 roku.
Planowany harmonogram wykonywania usług zakłada uwzględnienie przerwy (13 maja 2023 do 29 czerwca 2023 r.) w wykonywaniu usług na czas prowadzenia prac refulacyjnych na plaży w Rewie (Rejon B). Realizacja zabiegów zależna będzie od harmonogramu prac ustalonego przez Urząd Morski w Gdyni. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania wykonania danego zabiegu, o ktorym mowa w pkt. 1) i 2). W takim przypadku Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o rezygnacji z realizacji planowanej usługi w terminie minimum na 8 godzin przed terminem rozpoczęcia realizacji danej usługi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanego terminu zabiegu, o których mowa w pkt. 1) i 2). W takim przypadku Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o nowym terminie realizacji danego zabiegu w terminie minimum na 12 godzin przed terminem rozpoczęcia realizacji danej usługi. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w zakresie sprzątania zanieczyszczeń z plaży, o którym mowa w pkt. 3) w maksymalnym czasie do 8 godzin od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms lub wysłania wiadomości pocztą elektroniczną (e-mail) przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.9.Wykonawca podejmie działania w zakresie sprzątania interwencyjnego, o którym mowa w pkt. 4) w maksymalnym czasie do 4 godzin (do 240 minut) od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms lub wysłania wiadomości pocztą elektroniczną (e-mail) upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby do kontaktu w sprawie realizacji umowy, w tym w szczególności wezwań do wykonania usług, których mowa w pkt. 3) i 4). 11.Zamawiający będzie zamawiał usługi zgodnie z jego faktycznymi potrzebami, w związku z czym zastrzega sobie prawo zmian ilości i częstotliwości świadczenia usług bądź rezygnacji z części usług. Wskazane ilości i częstotliwości świadczenia usługi zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego zapotrzebowania w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) Ustawy z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.