eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141600 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da35ee4-ba0e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 : „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222911,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów”, w tym:
1) doświetlenie ulic: Środkowej, części ul. Kwiatowej i ul. Projektowanej (kontynuacja);
2) wykonanie oświetlenia na ul. Kwiatowej w Klembowie;
3) wykonanie oświetlenia ulic Brzozowej i Łąkowej w Dobczynie.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Realizacja zamówienia polegać będzie na: wykonaniu robót pomiarowych, robót ziemnych, budowie linii napowietrznej, budowie linii kablowej, linii montażowych, instalacyjnych, których zakres został podany w przedmiarach robót.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach, które stanowią załącznik do SWZ:
1) w Projekcie Budowlanym;
2) STWIORB, a także
3) w przedmiarach, które stanowią załącznik do SWZ.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz przedmiaru robót ze stanem faktycznym i warunkami terenowymi. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 266 w związku z art. 226 ust.1 pkt 2) lit. b) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający – Gmina Klembów informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym.
Uzasadnienie: Zamawiający – Gmina Klembów, informuje, że po dokonaniu zbadania ponownej oceny oferty, a także przedłożonej dokumentacji ofertowej na wezwanie Zamawiającego w formie zgodnej z dyspozycją art. 61 ust. 1 i art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, złożonej przez Oferenta nr 2, odrzuca przedmiotową ofertę, ze względu na fakt, iż nie spełnia warunków udziału w postępowaniu (art. 226 ust.1 pkt 2) lit. b) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Oferent nr 2, zgodnie z przewidzianymi zapisami w SWZ, nie wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową linii oświetlenia ulicznego, o wartości 50 000,00 zł brutto każda, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Jednocześnie Zamawiający – Gmina Klembów, dokonał zbadania oceny oferty złożonej przez Oferenta nr 4, w której stwierdził, że zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.): „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. W niniejszym postępowaniu, zgodnie z informacją podaną na publicznej sesji otwarcia ofert, a także podanej do publicznej wiadomości informacji z otwarcia ofert (w BIP), Zamawiający przeznaczył kwotę – 155 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 4 oferty. W związku z odrzuceniem oferty Oferenta nr 2, ceny pozostałych ofert przekroczyły kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
W świetle przedstawionych okoliczności, Zamawiający postanowił jak na wstępie. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, którzy złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający zawiadamia jednocześnie Wykonawców którzy ubiegali się o udzielenie o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, że zgodnie z art. 262 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), iż w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zostanie wszczęte kolejne postępowanie, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje o unieważnieniu postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.