eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem dedykowanych kampanii "Odpocznij na Mazowszu", jubileuszowi 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz zatrudnienia w UMWM w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem dedykowanych kampanii "Odpocznij na Mazowszu", jubileuszowi 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz zatrudnienia w UMWM w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem dedykowanych kampanii "Odpocznij na Mazowszu", jubileuszowi 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz zatrudnienia w UMWM w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1252f5a6-77c6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.97.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu” z nadrukiem logo 25 lat Samorządu Województwa 1. Koc piknikowy; 2. Etui na kartę do smartfona ; 3. Nadmuchiwana piłka plażowa czerwony ; 4. Dmuchane koło do pływania; 5. Peleryna przeciwdeszczowa dla dzieci ; 6. Antystres serduszko czerwony; 7. Odblaskowy plecak ze sznurkiem ; 8. Torba bawełniana; 9. Okulary przeciwsłoneczne dla dzieci – czerwone ; 10. Ekologiczne okulary przeciwsłoneczne czarne ; 11. Jojo świecące; 12. butelka ; 13. Ołówek ; 14. Nasiona; 15. Słomka Mazowieckiego. W ilościach opisanych w załączniku 2a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39511100-8 - Koce

37525000-4 - Balony i piłki do zabawy

37529100-3 - Zabawki nadmuchiwane

33734000-4 - Okulary

37520000-9 - Zabawki

18936000-9 - Torby włókiennicze

39225710-5 - Butelki

18931100-5 - Plecaki

4.5.5.) Wartość części: 167479,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego dla Wydziału Kadr z nadrukiem logotypu „Pracuj z nami dla Mazowsza”. 1. Kubek Ceramiczny; 2. Butelka z wkładem filtrującym; 3. Torba bawełniana czerwona; 4. Notes w formacie A5; 5. Kolorowe zakreślacze w pojemniku; 6. Długopis z linijką; 7. Cukierki w pudełku serce; 8. Antystres „serce”; 9. Smycz; 10. Odblask; 11. Długopis; 12. Brelok; 13. Komplet EKO; 14. Zestaw do notatek; 15. Uchwyt na telefon; 16. Smycz Kolor: czerwony; 17. Zakreślacz w kształcie kwiatka; 18. Parasol; 19. Zakładka Memo; 20. Zestaw szklanek; 21. Notes; 22. Wizytownik; 23. Plecak; 24. Parasol; 25. Parasol Kolor: biały; 26. Koszulka; 27. Kubek; 28. Butelka. W ilościach opisanych w załączniku 2b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37529100-3 - Zabawki nadmuchiwane

37520000-9 - Zabawki

37525000-4 - Balony i piłki do zabawy

39225710-5 - Butelki

18931100-5 - Plecaki

18936000-9 - Torby włókiennicze

39295200-8 - Parasole

4.5.5.) Wartość części: 73805,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego na obchody jubileuszu 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego z nadrukiem logo 25 lat Samorządu Województwa Mazowieckiego. 1. Bidon termiczny, 650 ml; 2. Termos próżniowy stalowy, 1000 ml.; 3. Narzędzie wielofunkcyjne; 4. Biznesowy plecak antykradzieżowy ; 5. Skórzana kosmetyczka ; 6. Portfel męski ; 7. Parasol ; 8. Słuchawki bezprzewodowe bluetooth ; 9. Kosmetyczka podróżna. W ilościach opisanych w załączniku 2c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

39225710-5 - Butelki

39221150-3 - Termosy

18929000-7 - Kosmetyczki

39295200-8 - Parasole

4.5.5.) Wartość części: 83386,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166672,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269307,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166672,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intermedia Paweł Kędzierski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611318657

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166672,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196437,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157891,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reiter Polska Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015314971

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157891,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.