Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488290/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00504854/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2023/BZP 00156566/01 - Wynik z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem dedykowanych kampanii "Odpocznij na Mazowszu", jubileuszowi 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz zatrudnienia w UMWM w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem dedykowanych kampanii "Odpocznij na Mazowszu", jubileuszowi 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz zatrudnienia w UMWM w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1252f5a6-77c6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.97.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego w ramach kampanii „Odpocznij na Mazowszu” z nadrukiem logo 25 lat Samorządu Województwa 1. Koc piknikowy; 2. Etui na kartę do smartfona ; 3. Nadmuchiwana piłka plażowa czerwony ; 4. Dmuchane koło do pływania; 5. Peleryna przeciwdeszczowa dla dzieci ; 6. Antystres serduszko czerwony; 7. Odblaskowy plecak ze sznurkiem ; 8. Torba bawełniana; 9. Okulary przeciwsłoneczne dla dzieci – czerwone ; 10. Ekologiczne okulary przeciwsłoneczne czarne ; 11. Jojo świecące; 12. butelka ; 13. Ołówek ; 14. Nasiona; 15. Słomka Mazowieckiego. W ilościach opisanych w załączniku 2a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39511100-8 - Koce
37525000-4 - Balony i piłki do zabawy
37529100-3 - Zabawki nadmuchiwane
33734000-4 - Okulary
37520000-9 - Zabawki
18936000-9 - Torby włókiennicze
39225710-5 - Butelki
18931100-5 - Plecaki
4.5.5.) Wartość części: 167479,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego dla Wydziału Kadr z nadrukiem logotypu „Pracuj z nami dla Mazowsza”. 1. Kubek Ceramiczny; 2. Butelka z wkładem filtrującym; 3. Torba bawełniana czerwona; 4. Notes w formacie A5; 5. Kolorowe zakreślacze w pojemniku; 6. Długopis z linijką; 7. Cukierki w pudełku serce; 8. Antystres „serce”; 9. Smycz; 10. Odblask; 11. Długopis; 12. Brelok; 13. Komplet EKO; 14. Zestaw do notatek; 15. Uchwyt na telefon; 16. Smycz Kolor: czerwony; 17. Zakreślacz w kształcie kwiatka; 18. Parasol; 19. Zakładka Memo; 20. Zestaw szklanek; 21. Notes; 22. Wizytownik; 23. Plecak; 24. Parasol; 25. Parasol Kolor: biały; 26. Koszulka; 27. Kubek; 28. Butelka. W ilościach opisanych w załączniku 2b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37529100-3 - Zabawki nadmuchiwane
37520000-9 - Zabawki
37525000-4 - Balony i piłki do zabawy
39225710-5 - Butelki
18931100-5 - Plecaki
18936000-9 - Torby włókiennicze
39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 73805,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne Województwa Mazowieckiego na obchody jubileuszu 25-lecia Samorządu Województwa Mazowieckiego z nadrukiem logo 25 lat Samorządu Województwa Mazowieckiego. 1. Bidon termiczny, 650 ml; 2. Termos próżniowy stalowy, 1000 ml.; 3. Narzędzie wielofunkcyjne; 4. Biznesowy plecak antykradzieżowy ; 5. Skórzana kosmetyczka ; 6. Portfel męski ; 7. Parasol ; 8. Słuchawki bezprzewodowe bluetooth ; 9. Kosmetyczka podróżna. W ilościach opisanych w załączniku 2c do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39225710-5 - Butelki
39221150-3 - Termosy
18929000-7 - Kosmetyczki
39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 83386,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166672,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269307,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166672,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intermedia Paweł Kędzierski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611318657
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166672,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157891,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reiter Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015314971
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157891,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Kosmetyczki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.