Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie i Oddziału Zewnętrznego w Płotach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914326600
1.5.8.) Numer faksu: 913825284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
WWW.ZP.SW.GOV.PL1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZAKŁAD KARNY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wędlin do Zakładu Karnego w Nowogardzie i Oddziału Zewnętrznego w Płotach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42c0e40-ac2b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 WĘDLINY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098805/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/ŻYW/22/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Baleron ilości 350 kg;
2. Baton drobiowy w ilości 2500 kg;
3. Baton szynkowy w ilości 1500 kg;
4. Blok mielonkai 4500 kg;
5. Kaszanka w ilości 1800 kg;
6. Kiełbasa biała parzona 350 kg;
7. Kiełbasa golonkowa w ilości 2500 kg;
8. Kiełbasa jałowcowa w ilości 300 kg;
9. Kiełbasa jarmarczna w ilości 4400 kg;
10. Kiełbasa kanapkowa w ilości 4800 kg;
11. Kiełbasa krakowska parzona w ilości 1300 kg;
12. Kiełbasa mortadela w ilości 4800 kg;
13. Kiełbasa ogniskowa w ilości 3500 kg;
14. Kiełbasa parówkowa w ilości 2300 kg;
15. Kiełbasa piwna w ilości 2600 kg;
16. Kiełbasa podlaska w ilości 300 kg;
17. Kiełbasa rawska w ilości 2700 kg;
18. Kiełbasa rawska drobiow w ilości 2000 kg;
19. Kiełbasa szynkowa w ilości 1300 kg;
20. Kiełbasa zwyczajna w ilości 5900 kg;
21. Kiełbasa żywiecka w ilości 1400 kg;
22. Metka łososiowa w ilości 500 kg;
23. Mielonka drobiowa w ilości 3800 kg;
24. Mielonka tyrolska w ilości 4800 kg;
25. Parówka drobiowa w ilości 2800 kg;
26. Parówki śląskie w ilości 1800 kg;
27. Pasztetowa wieprzowa w ilości 2800 kg;
28. Pieczeń cygańska w ilości 900 kg;
29. Pieczeń rzymsk w ilości 2500 kg;
30. Polędwica drobiowa w ilości 1200 kg;
31. Salceson biały w ilości 1400 kg;
32. Salceson czarn w ilości 2100 kg;
33. Serdelki drobiowe w ilości 2200 kg;
34. Szynka parzona w ilości 350 kg;
Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131310-1 - Pasztety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725325 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 973757,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725325 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN, PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZAKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725325 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-21 do 2023-04-20INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- dostawa mrożonek do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Dostawy mięsa, wędlin oraz podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2024
- DOSTAWA MIĘSA
więcej: Produkty wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.