eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wsparcie kapitału przyrodniczego regionu poprzez udostępnianie zasobów przyrodniczych w Gminie Nowa Sól, z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wsparcie kapitału przyrodniczego regionu poprzez udostępnianie zasobów przyrodniczych w Gminie Nowa Sól, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie kapitału przyrodniczego regionu poprzez udostępnianie zasobów przyrodniczych w Gminie Nowa Sól, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-267b3389-971c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie parku w Ciepielowie

1.1.3 Przebudowa byłego dworca kolejowego w Lipinach

1.1.4 Przebudowa byłego dworca kolejowego Rudno – Ciepielów

1.1.5 Zagospodarowanie parku w Kiełczu

1.1.6 Zagospodarowanie plaży w Chełmku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5298180,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Zagospodarowanie parku w Ciepielowie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zagospodarowanie terenu zielonego we wsi Ciepielów.
Lokalizacja: Działka nr 225/4, obr. 3, jedn. ewid. 080405_2, Ciepielów, gmina Nowa Sól, Lubuskie.

W ramach udostępnienia planuje się:
- budowę alejek parkowych,
- montaż tablic przyrodniczo-dydaktycznych,
- budowę małej architektury i urządzeń parkowych,
- montaż karmników i budek lęgowych dla ptaków i domków dla owadów
Planowane przedsięwzięcie polega na zagospodarowaniu terenu, podniesienie jego walorów użytkowych i udostępnienie mieszkańcom Ciepielowa poprzez uporządkowanie, wytyczenie alejek i realizację obiektów małej architektury. Cały teren ma pełnić charakter przestrzeni rekreacyjnej oraz edukacyjnej, poprzez działanie informacyjne oraz uwydatnianie walorów przyrodniczych tego miejsca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – załącznik nr 8 – OPZ – Część I – Park Ciepielów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 311814,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Przebudowa byłego dworca kolejowego w Lipinach”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa byłego dworca kolejowego w Lipinach”.
Lokalizacja: Działka nr 906/4 i 906/5, obr. 0015 Lipiny, gmina Nowa Sól, Lubuskie.

W ramach udostępnienia planuje się zagospodarowanie budynku i terenu po byłym dworcu kolejowym na potrzeby utworzenia „miejsca obsługi rowerzystów – dworzec rowerowy Lipiny”.

Zakres robót obejmuje:
• Rozbiórkę wybranych elementów zagospodarowania;
• Remont i przebudowę budynku
• Wyposażenie budynku w niezbędne instalacje oraz trwałe wyposażenie
• Zagospodarowanie terenu przyległego w tym wykonanie utwardzonych nawierzchni, montaż elementów małej architektury, wykonanie uzbrojenia terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – załącznik nr 8 – OPZ – Część II – Dworzec Lipiny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2377587,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – „Przebudowa byłego dworca kolejowego Rudno – Ciepielów”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa byłego dworca kolejowego w Rudnie - Ciepielowie”.
Lokalizacja: Opracowywany budynek nieużytkowanego dworca kolejowego zlokalizowany jest w odległości ok. 900 m od wsi Ciepielów, na działce nr 440/1, obręb Rudno, gmina Nowa Sól, Lubuskie.

W ramach udostępnienia planuje się kompleksowe zagospodarowanie budynku i terenu po byłym dworcu kolejowym na potrzeby utworzenia „Gminnego Centrum Ekologii -” (nazwa robocza).

PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
 parking samochodów osobowych stanowiący jednocześnie dojazd do zbiornika ścieków oraz osłony śmietnikowej
 chodniki z placykami na stojaki rowerowe - dojścia do budynku i pozostałych elementów zagospodarowania terenu
 odcinki zjazdów z istniejącej trasy rowerowej położone w granicach działki nr 440/2
 wykonane zostaną w późniejszym terminie – po uzyskaniu przez Zamawiającego tytułu prawnego do dysponowania działką nr 440/2 przez którą przebiega trasa rowerowa
 schody terenowe oraz taras naziemny
 elementy uzbrojenia terenu: zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym ścieków sanitarnych, zewnętrzna instalacja wodociągowa z istniejącej studni głębinowej, instalacja kanalizacji deszczowej (odwodnienie dachów) ze skrzynkami rozsączającymi, kablowe przyłącze elektroenergetyczne
 elementy małej architektury (osłona śmietnikowa, kosze na śmieci, stojaki na rowery).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – załącznik nr 8 – OPZ – Część III – Dworzec Ciepielów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2051917,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – „Zagospodarowanie parku w Kiełczu”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie parku w Kiełczu”.
Lokalizacja: 197/7, 197/9, 197/11 obręb Kiełcz, gmina Nowa Sól, Lubuskie.

W ramach udostępnienia planuje się kompleksowe zagospodarowanie parku w Kiełczu obejmujące min. budowę ciągów pieszych, montaż małej architektury, pompę wody wraz z systemem zasilającym. Projektuje się lokalizację zgodnie z rysunkiem AZ-1, ławek z oparciem, kładki pieszej oraz koszy na odpady komunalne, a także montaż pergoli drewnianej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – załącznik nr 8 – OPZ – Część IV – Park Kiełcz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 317961,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – „Zagospodarowanie plaży w Chełmku”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie plaży w Chełmku”.
Lokalizacja: nr 17/1, 305/1 i 1, obr. 2, jedn. ewid. 080405_2, gmina Nowa Sól, Lubuskie.

W ramach udostępnienia planuje się kompleksowe zagospodarowanie plaży w Chełmku. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na zagospodarowaniu terenu przy jeziorze Chełmek (Kochanowo) w Chełmku. Celem jest udostępnienie istniejącego terenu, przy zachowaniu tej samej (zbliżonej) funkcji. Zagospodarowanie ma na celu udostępnienie terenu poprzez jego uporządkowanie i wytycznie stref funkcjonalnych mających zmniejszyć antropopresję na środowisko.
W ramach prac planuje się uporządkowanie i zagospodarowanie terenu plaży oraz terenu zielonego do niej przyległego. Planuje się wyposażenie terenu w urządzenia rekreacyjne. Podniesienie walorów użytkowych terenu przy jeziorze ma na celu przywrócenie prawidłowych funkcji obszarów obecnie zdegradowanych niekontrolowanym użytkowaniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – załącznik nr 8 – OPZ – Część V – Plaża Chełmek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 238900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAGNER FACTORY Jerzy Wagner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080424290

7.3.4) Miejscowość: Ługi

7.3.5) Kod pocztowy: 67-106

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane BUD-BIG Krzysztof Pultyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363358387

7.3.4) Miejscowość: Lubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. 03.02.2023r. do godz. 12:00 dla Części V zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez: WAGNER FACTORY Jerzy Wagner z siedzibą w m. Ługi 45B, 67-106 Otyń. Cena zaoferowana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zadania do ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.