eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Stok › Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania w budynku Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania w budynku Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 22

1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748164164

1.5.8.) Numer faksu: 748164133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zlotystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania w budynku Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1d11b8-b68f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058915/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania w budynku Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę windy wewnętrznej dla osób niepełno-sprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w budynku Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku”.
Zadanie obejmuje m. in.:
- demontaż fragmentów ścian na poszczególnych piętrach,
- demontaż fragmentów stropów,
- demontaż części okien i drzwi,
- demontaż więźby dachowej lukarny i pokrycia dachowego,
- wykonanie ścian żelbetowych szybu windowego,
- wykonanie wentylacji windy,
- wykonanie dachu lukarny,
- montaż windy,
- roboty elektryczne,
- prace towarzyszące związane z przebudowa pomieszczeń budynku.
2) Szczegółowy zakres robót określa:
a. „Projekt budowlany budowy windy wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich” autorstwa firmy: Usługi Inwestycyjno-Budowlane, mgr inż. Jan Hetnar, ul. Dąbrowskiego 14, 48-370 Paczków
b. „Projekt wykonawczy budowy windy wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich autorstwa firmy: Projektowanie konstrukcyjno-budowlane Łukasz Hulbój, ul. Bystrzycka 45, 57-521 Gorzanów,
c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
d. przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy do oszacowania ceny oferto-wej Wykonawcy stanowiące załączniki do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w określonym terminie.
4) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
5) Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
a) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
b) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
c) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich do-stawę; wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
d) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem kierownika budowy nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii,
e) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przejęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy,
f) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
g) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania
h) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych,
i) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji warunków zamówienia,
j) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
k) wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, w tym zgodnie z pozwoleniem na budowe, zgodnie z uzgodnieniem z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu niniejszej Umowy Zamawiającemu, w terminie w niej uzgodnionym.
6) W związku z faktem, że większość prac będzie realizowana na funkcjonującym obiekcie publicznym na Wykonawcy ciąży obowiązek opracowania metod i organizacji robót budowlanych w taki sposób, by prowadzone roboty budowlane miały zminimalizowany wpływ na prawidłowo finkcjonujący urząd. Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane charakteryzujące się nadmiernym hałasem poza godzinami pracy urzędu. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym harmonogram robót i okazjonalnie reagować przerwaniem robót w sytuacjach pilnych potrzeb Zamawiającego. Wszelkie przerwy w dostepie do mediów oraz inne zakłócenia ingerujące w istniejący obiekt są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym tak, aby nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie urzędu.
7) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, pa-tenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.
8) Zadanie objęte jest dofinansowaniem przez Powiat Ząbkowicki ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożonej żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.