eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie" w ramach projektu pn.: "Zawodowo na 100%"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140264 z dnia 2021-08-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. PROF. ROMUALDA ADAMA CEBERTOWICZA W GŁOWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1glowno@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceaabecd-cd31-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004141/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa komputerów i urządzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane z środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0062/19-00, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0062.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 328448,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego w celu realizacji zadania Nr 10: Wyposażenie/ doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZS 1 dla zawodów: T. logistyk, T. informatyk, T mechanik (typ projektu 1c) oraz doskonalenie kompetencji n-li ZS 1 w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i pomocy dydaktycznych (typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”. Ze względu na obszerny opis - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i w szczególności obejmuje dostawę: komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów, myszek, klawiatur, wizualizera, stołu z powierzchnią interaktywną, niszczarki, stołu multimedialnego, laminatora, oprogramowania, drona oraz projektora.
3.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.
3.3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem.
3.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu oraz oprogramowania. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8.
3.5. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
3.6. Dostarczony sprzęt (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, w szczególności określony dla poszczególnych urządzeń w załączniku nr 8 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, z zastrzeżeniem iż, okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.7. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem, montażem, instalacją przedmiotu zamówienia oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego (10 osób kadry) z obsługi dostarczonego sprzętu – szkolenie min. 4 godziny lekcyjne, w siedzibie Zamawiającego, w tym wydanie zaświadczeń o przeszkoleniu, każdej przeszkolonej osobie.
3.8. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
3.9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.10. UWAGA - Na podstawie „Ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Nr 1 w Głownie, ul. Mikołaja Kopernika 24/26, 95-015 Głowno, stosuje się 0% stawkę VAT do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
3.11. Kod CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30213300-8 Komputery biurkowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 35613000-4 Bezzałgowe pojazdy powietrzne
3.12. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232110-8 - Drukarki laserowe

35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354609,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429949,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354609,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep „AGATA” Jacek Kłos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340000931

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 8a

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354609,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

2021-08-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.