eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Bożogrobców w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Bożogrobców w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 241 12 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Bożogrobców w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f49525d-9609-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031666/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bożogrobców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/SC/3410/002/000/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Bożogrobców w Chorzowie.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
1) Budowę parkingu przy ul. Bożogrobców
2) Rozbiórkę części ogrodzenia
3) Budowę oświetlenia ulicznego
4) Budowę kanalizacji deszczowej
5) Wycinkę drzew
6) Nasadzenia zastępcze
7) Budowę ogrodzenia
3. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Przyjęto następujące założenia do projektowania:
− kategoria obciążenia ruchem KR 2
− szerokość jezdni manewrowej 5,0 m
− rodzaj miejsc parkingowych prostopadłe
− wymiary miejsca parkingowego 2,5x5,0 m
− wymiary miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej 3,6x5,0 m
1) Parking:
a) rozwiązanie geometryczne:
− parking na 21 miejsc postojowych o wym. 2,5 x 5,0 m, oraz jedno miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6 x 5,0 m,
− wjazd oraz wyjazd z parkingu będzie się odbywał poprzez plac znajdujący się obok kościoła, który jest skomunikowany z ulicą Bożogrobców poprzez 2 zjazdy publiczne.
− wjazd na parking oraz na miejsca parkingowe zostały wyokrąglone łukami o promieniach od 1,5 do 2,0 m.
Najmniejsza odległość miejsca parkingowego od budynku (budynek probostwa) wynosi 5,5 m, natomiast najmniejsza odległość miejsca parkingowego od granicy działki budowlanej wynosi 4,0 m.
b) Projektowane nawierzchnie
− nawierzchnia jezdni manewrowej oraz miejsc parkingowych – kostka kamienna
− nawierzchnia miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej – kostka betonowa koloru niebieskiego
UWAGA! Wykonawca przewidzi załadunek, dowóz i rozładunek kostki kamiennej z odległości do 4 km (załączony do SWZ przedmiar robót nie obejmuje takiej pozycji). Kostka kamienna do wykonania nawierzchni jest własnością Zamawiającego i stanowi materiał powierzony.
c) Ukształtowanie wysokościowe
Teren przewidziany pod inwestycje znajduje się około 70 cm wyżej od istniejącego chodnika od strony ulicy Bożogrobców od którego oddzielony jest murowanym ogrodzeniem. Rzędne wysokościowe projektowanych elementów dobrano w taki sposób, aby w jak największym stopniu dopasować się do istniejącego ukształtowania placu pod kościołem i terenu oraz tak aby zapewnić odpowiedni spływ wód opadowych.
2) Obiekty związane z drogą
a) Odwodnienie – kanalizacja deszczowa
Zaprojektowano kanalizację deszczową z rur PVC-U klasy S, ) o średnicy ø200 - 315 mm. Właz studni będzie wykonany w klasie D400, z uchylnym rusztem o wymiarach 400 x 600 mm. Studzienka wpustu ulicznego wykonana będzie z betonu o średnicy wewnętrznej 500mm z osadnikiem min. 50 cm, pierścieniami odciążającymi i płytami betonowymi.
b) Oświetlenie drogowe
Dla inwestycji przewidziano ustawienie dwóch nowych latarni wyposażonych w oprawy LED doświetlających projektowany parking,. Szczegółowe informacje zostały ujęte w opracowaniu branżowym.
3) Obiekty niezwiązanie z drogą (wraz z ich parametrami technicznymi)
a) Ogrodzenia
Istniejące ogrodzenie murowane z cegły od strony ulicy Bożogrobców oraz od strony kamienicy zostanie częściowo rozebrane do wysokości 80 cm ponad nawierzchnie istniejącego chodnika, natomiast ogrodzenie z paneli metalowych od strony kościoła zostanie całkowicie rozebrane. Projekt przewiduje także budowę nowego ogrodzenia panelowego pomiędzy projektowanym parkingiem a budynkiem plebani.
4) Gospodarka zielenią
Dla inwestycji sporządzono inwentaryzację istniejącej zieleni oraz plan i wykaz drzew i krzewów do wycięcia w zakresie kolidującym z planowaną inwestycją w ilości 15 sztuk. Projekt przewiduje także wykonanie nasadzeń zastępczych w postaci 2 sztuk kasztanowców zwyczajnych oraz 37 m2 krzewów ozdobnych z gatunku Tawula wczesna.
UWAGA! W zakresie nasadzeń zastępczych do obowiązków Wykonawcy będzie należała pielęgnacja założonej zieleni, gwarantująca prawidłowy rozwój nasadzeń, w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego prawidłowo wykonanych robót budowlanych.
4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
ELEMENT POWIERZCHNIA
Razem, w tym: 682,2 m2
- Jezdnia manewrowa 175,0 m2
- miejsca parkingowe 283,0 m2
- zieleniec (wraz z powierzchnią nasadzeń zastępczych) 224,2 m2
5. Kościół rzymskokatolicki pw. św. Marii Magdaleny wraz z budynkiem plebani, otaczającym terenem oraz ogrodzeniem i drzewami jest wpisany do rejestru zabytków. Według zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora zabytków należy oddzielić budynek plebani od projektowanego parkingu krzewami, a nawierzchnia parkingu powinna być wykonana kostki granitowej (patrz: uwaga w punkcie 3.1) b) wyżej). Miejski Konserwator Zabytków w Chorzowie pozytywnie zaopiniował możliwość rozbiórki murowanego ogrodzenie obok plebani. Wszystkie uzgodnienia ze Śląskim Wojewódzkim oraz Miejskim Konserwatorem Zabytków dotyczące budowy parkingu oraz rozbiórki ogrodzenia stanowią załącznik do dokumentacji projektowej.
6. W trakcie wykonywania prac budowlanych powstaną pewne ilości odpadów typu gleba i ziemia z wykopów, odpady materiałów budowlanych. Odpady te winny być częściowo wykorzystane na miejscu do prac niwelacyjnych (gleba urodzajna), a pozostała część winna zostać wywieziona na składowisko odpadów lub inne składowisko wskazane przez inwestora w celu jej wykorzystania. Inwestycja zostanie zrealizowana w technologii tradycyjnej, do budowy drogi zostaną zastosowane materiały powszechnie stosowane w branży drogowej pochodzenia naturalnego (kruszywa) oraz materiały takie jak krawężniki betonowe itp.. Realizacja prac będzie odbywała się w sposób zmechanizowany przy użyciu sprawnego technicznie sprzętu budowlanego oraz wysoko wykwalifikowanych pracowników. Do budowy drogi zostaną użyte samochody samowyładowcze o zróżnicowanych gabarytach, koparki i koparko-ładowarki, walce statyczne i ogumione oraz inny niezbędny sprzęt budowlany. Podczas prowadzonych prac rozbiórkowych oraz przy wykonywaniu wykopów należy zwrócić szczególna uwagę na istniejące korzenie tak aby nie uszkodzić drzew niepodlegających wycince.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót, które stanowią Załącznik nr 1 do SWZ.
8. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77200000-2 - Usługi leśnictwa

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463405,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463405,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463405,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENSIT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361756563

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 27

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463405,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.