eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłów › Przebudowa Budynku Ośrodka Zdrowia w Iłowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Budynku Ośrodka Zdrowia w Iłowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.8.) Numer faksu: 242675081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e279da64-a3c3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Budynku Ośrodka Zdrowia w Iłowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e279da64-a3c3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060094/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Iłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 465000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca remont/przebudowa istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Iłowie o zwartej bryle wybudowanego na początku XX wieku. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej- ściany murowane z cegły pełnej, konstrukcja dachu drewniana z pokryciem z blachy.
Dach wielospadowy z okapem na linii lica ściany, cokół budynku wysunięty poza lico ścian parteru. Budynek posiada częściowe podpiwniczenie od strony wschodnio północnej. Zewnętrzne fasady budynku wykonane jako proste płaszczyzny wykończone tynkiem wapienno cementowym pomalowanym farbą.
1.2. Zakres robót obejmuje prace remontowo-budowlane polegające na izolacji ścian fundamentowych budynku wraz z wymianą elementów zagospodarowania przy budynku (studzienki, opaski), wymianie stolarki oraz remoncie elewacji. Wymagania ogólne należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną:
SST. 01 - izolacje i roboty towarzyszące
SST. 02 - wymiana stolarki
SST. 03 – remont elewacji
Wszystkie roboty muszą spełniać wymagania zawarte w Ogólnej Specyfikacji Technicznej. Materiały użyte do wykonania robót muszą spełniać wymagania producentów, posiadać deklarację oraz być dopuszczone do użytku w kraju. Wszystkie prace muszą być wykonywane zgodnie z opracowaniem projektowym, programem prac konserwatorskich i kartami producentów, zaleceniami Inspektora Nadzoru oraz Konserwatora Zabytków zgodnie z opinią z dnia 11.10.2022 r., która stanowi treść załącznika nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia objęty został zgłoszeniem remontu złożonym w Wydziale Architektury Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie 24 października 2022 r. znak sprawy: AB 67.43.897.20222.KJ.
1.3. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w dokumentacji techniczno-projektowej, w przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowią załączniki nr 9-11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w aktualnym stanie rzeczy nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najniższej oferty. Tym samym zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.3 Pzp, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający w aktualnym stanie rzeczy nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zadania do ceny oferty, tym samym zobowiązany jest do unieważnienia postępowania, co zostało przewidziane w dokumentacji postepowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582698,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879971,24 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.