eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I" (10 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” (10 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/716482

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb Uczestników Projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” (10 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a05b459-9704-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43102,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 1
Prawo jazdy kat. C - 2 osoby, minimalny zakres godzinowy: 50h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego lub m. Rzeszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6953,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 2
Menadżer Gastronomii - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 42h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie województwa podkarpackiego lub na terenie województw sąsiadujących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2549,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 3
Zarządca nieruchomości - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 27h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie całego kraju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2175,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 4
Intendentka - 2 osoby, minimalny zakres godzinowy: 32 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie woj. podkarpackiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 5
Nowoczesne techniki koloryzacji włosów męskich - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy: 16h/ dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5350,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 6
Obecność firmy w Internecie - 3 osoby, minimalny zakres godzinowy: 24h/ dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie powiatu rzeszowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 8683,33 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:
Część 7
Szkolenie z języka migowego poziom podstawowy - 10 osób, minimalny zakres godzinowy:40 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 8083,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:
Część 8
Arteterapia - szkolenie certyfikacyjne - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 16 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 566,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:

Część 9
Igłoterapia - 1 osoba, minimalny zakres godzinowy:16 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1430,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający dzieli zamówienie na 10 części, zgodnie z przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia dziesięcioma modułami szkoleń. Każda część zamówienia rozumiana jest jako moduł szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zakres, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca w ramach wynagrodzenia za ww. usługę zobowiązany będzie zapewnić: szkoleniowców, sale szkoleniowe, miejsca do ćwiczeń praktycznych, materiały szkoleniowe/podręczniki, sprzęt, egzaminy zewnętrzne, zaświadczenia, możliwość uzyskania certyfikatów (od firm zewnętrznych przeprowadzających certyfikację Uczestników projektu po przebytych szkoleniach zawodowych wg potrzeb), ew. badania lekarskie (w razie wymogów związanych z danym szkoleniem), ubezpieczenie, posiłek (przy szkoleniach trwających równo lub więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, co jest równe 8 godzinom dydaktycznym – 1h dydaktyczna = 45 minut).
Szkolenia dostarczające i rozwijające kompetencje i kwalifikacje zawodowe potrzebne do pracy w PS, kończą się każdorazowo uzyskaniem dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji bez konieczności uzyskania certyfikatu zewnętrznego.
- maksymalnie 26 Uczestników projektu (suma wszystkich Uczestników wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str.3-14 OPZ
- Łącznie 817 godzin szkoleniowych dla wszystkich 10 części - suma wszystkich godzin wykazanych w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH - str. 3-14 OPZ.
- Łącznie max. 26 zestawów materiałów szkoleniowych zgodnie z punktem 4 OPZ.
- Miejsce realizacji szkoleń: określone w tabeli: WYKAZ KURSÓW ZAWODOWYCH dla każdej z 10 części.

Zamówienie podzielono na 10 części.
Części od 1-10 dotyczą przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wg potrzeb, w podziale na niżej wymienione moduły szkoleń, wraz z elementami modułów:
Część 10
Trener TUS - Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia - 2 osoby, minimalny zakres godzinowy:16 h/dla jednego UP, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1312,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec części I nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Centrum Kształcenia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384240212

7.3.3) Ulica: Pl. J. Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-005

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec części III złożono wyłącznie jedną ofertę opiewającą na kwotę 6 755,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 2 800,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym, Zamawiający unieważnia część III postępowania, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6755,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6755,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Centrum Kształcenia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384240212

7.3.3) Ulica: Pl. J. Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Centrum Kształcenia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384240212

7.3.3) Ulica: Pl. J. Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Centrum Kształcenia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384240212

7.3.3) Ulica: Pl. J. Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7627,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cogito Centrum Kształcenia sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384240212

7.3.3) Ulica: Pl. J. Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec części VIII złożono wyłącznie jedną ofertę opiewającą na kwotę 2584,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 1 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym, Zamawiający unieważnia część VIII postępowania, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2584,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVITA-HABILIS Ewelina Mitał Rehabilitacja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 368230551

7.3.3) Ulica: Jarowa 37

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-083

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 180926841

7.3.3) Ulica: Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.