eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łyse

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalyse.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ed841a-a69c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065427/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse - Zaopatrzenie mieszkańców gminy w wodę pitna oraz kanalizację sanitarną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13422438,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Nowy Ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse” . Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Łyse mającej na celu zaopatrzenie w wodę terenu miejscowości:
- Łyse – Lipniki – Dęby – Pupkowizna,
- Zalas –Wyżega – Klenkor – Piątkowizna – Łączki,
- Szafranki – Baba,
- Lipniki kolonia Struga,
- Dęby – Tyczek,
- Piątkowizna – Łączki.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programach Funkcjonalno-Użytkowych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
5.3. Przedmiotem zamówienia jest również zaprojektowanie i wykonanie kompleksowej przebudowy i rozbudowy istniejącej Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Łysych na pracującym obiekcie, tzn. bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków.
W ramach niniejszego Zamówienia należy wykonać kompletną dokumentacje projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na Budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w niniejszym Programie Funkcjonalno–Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentację projektową wykonać w oparciu o zatwierdzoną u Zamawiającego szczegółową koncepcję modernizacji.
5.4. W ramach zadania: Nowy ład w gospodarce wodno-kanalizacyjnej Gminy Łyse przedmiotem zamówienia jest również system elektronicznego nadzoru w gospodarce wodno-ściekowej Gminy Łyse oraz dostawa pojazdów technicznych.
Zakresem przedsięwzięcia jest:
• Wodomierze - dostosowanie układów pomiarowych w systemie gospodarki wodno-ściekowej do wymagań związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, poprzez utworzenie kompleksowego systemu zdalnego odczytu stanów wodomierzy oraz wykrywania awarii i uszkodzeń przyłączy wodociągowych - wymiana 700 szt. wodomierzy z odczytem radiowym.
• Monitoring stanu i wydajności kluczowych punktów sieci wodociągowej.
• Realizacja centrum dyspozytorskiego w zakresie obsługi i monitoringu kluczowej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej.
• Dostawa samochodu asenizacyjnego do odbioru ścieków ze zbiorników bezodpływowych.
• Dostawa pojazdu pogotowia wodno-kanalizacyjnego o napędzie elektrycznym.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia dotycząca systemu elektronicznego nadzoru w gospodarce wodno-ściekowej Gminy Łyse oraz dostaw pojazdów technicznych stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat.
5.6. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 w związku z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu, organizacji i realizacji robót budowlanych: wykonywanie bezpośrednio robót budowlanych w zakresie projektowania i budowy sieci wodociągowej.
Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 8 do SWZ – ogólne warunki umowy.
5.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na przyszły teren budowy i swobodne zbieranie informacji. Protokół z wizji lokalnej stanowi załącznik do oferty.
5.12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
5.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.15. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.16. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
5.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.19. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144220-6 - Pojazdy pogotowia technicznego

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

34144900-7 - Pojazdy elektryczne

34211300-9 - Nadwozia do pojazdów do transportu towarów

38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów

38421100-3 - Wodomierze

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45262700-8 - Przebudowa budynków

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19477309,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19477309,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1947739,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanprod Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580001467

7.3.3) Ulica: T. Zawadzkiego "Zośki" 8

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19477309,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 900 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.