eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kisielice › Wykonanie usługi równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kisielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bipkisielice.warmia.mazury.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d95ab49-aff7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028238/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice - Rejon I, Rejon II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1- Rejon I północna część gminy
4. Rejon I obejmuje sołectwa:
Biskupiczki, Butowo, Łodygowo, Limża, Galinowo, północna część Sobiewoli, Pławty Wielkie, Klimy, Łęgowo, Nowy Folwark, Stary Folwark, północna część Ogrodzieńca, północna część miasta Kisielice,
2. Zakres robót polega na wykonaniu usługi równiarką samojezdną (profilowanie dróg) oraz zagęszczenie drogi walcem wibracyjnym o minimalnej wadze 8 ton na drogach należących do Gminy Kisielice wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Usługa obejmuje teren gminy Kisielice.
8. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt będzie przemieszczał równiarkę oraz walec. Transport maszyn nie jest wliczany w czas pracy.
9. Sposób rozliczenia: ilość przepracowanych godzin pomnożona przez stawkę za godzinę pracy. Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przy pomocy każdego sprzętu oddzielnie (walec lub równiarka). W takim przypadku należność za wykonaną usługę zostanie obliczona dla każdego sprzętu oddzielnie na podstawie stawki określonej w ofercie za 1 godzinę pracy sprzętu. Podstawą rozliczeń będą zatwierdzone przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego karty pracy dostarczone przez Wykonawcę i złożone wraz z fakturą. Karty pracy wystawiane będą oddzielnie dla równiarki oraz walca. Karty pracy podpisane mogą być przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej wsi, gdzie prace były wykonywane.
10. Przewidywana ilość godzin pracy obu zestawów wynosi ok. 800 godzin, po 400 godzin na każdy zestaw (każde zadanie). Ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
11. Ryzyko złego oszacowania kosztów zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace po telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania otrzymanym od przedstawiciela Zamawiającego w terminie zaproponowanym w złożonej ofercie.
13. Przewiduje się, że pierwsze zgłoszenie rozpoczęcia prac nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, kolejne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zaleca wizję w terenie.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
16. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Rejon II południową część gminy
Rejon II obejmuje sołectwa:
Krzywka, południowa część Sobiewoli, południowa część Ogrodzieńca, Jędrychowo, Trupel, Goryń, Wałdowo, Kantowo, Wola, południowa część miasta Kisielice,
2. Zakres robót polega na wykonaniu usługi równiarką samojezdną (profilowanie dróg) oraz zagęszczenie drogi walcem wibracyjnym o minimalnej wadze 8 ton na drogach należących do Gminy Kisielice wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Usługa obejmuje teren gminy Kisielice.
8. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt będzie przemieszczał równiarkę oraz walec. Transport maszyn nie jest wliczany w czas pracy.
9. Sposób rozliczenia: ilość przepracowanych godzin pomnożona przez stawkę za godzinę pracy. Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przy pomocy każdego sprzętu oddzielnie (walec lub równiarka). W takim przypadku należność za wykonaną usługę zostanie obliczona dla każdego sprzętu oddzielnie na podstawie stawki określonej w ofercie za 1 godzinę pracy sprzętu. Podstawą rozliczeń będą zatwierdzone przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego karty pracy dostarczone przez Wykonawcę i złożone wraz z fakturą. Karty pracy wystawiane będą oddzielnie dla równiarki oraz walca. Karty pracy podpisane mogą być przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej wsi, gdzie prace były wykonywane.
10. Przewidywana ilość godzin pracy obu zestawów wynosi ok. 800 godzin, po 400 godzin na każdy zestaw (każde zadanie). Ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń Zamawiającego przez cały okres trwania umowy.
11. Ryzyko złego oszacowania kosztów zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace po telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania otrzymanym od przedstawiciela Zamawiającego w terminie zaproponowanym w złożonej ofercie.
13. Przewiduje się, że pierwsze zgłoszenie rozpoczęcia prac nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, kolejne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zaleca wizję w terenie.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
16. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 69000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy Łukasz Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774548

7.3.3) Ulica: Chopina 11

7.3.4) Miejscowość: Prabuty

7.3.5) Kod pocztowy: 82-550

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Budowlane Artur Jeziorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441618804

7.3.3) Ulica: Laseczno Małe 89C

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.