Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083715/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do oznaczania hemoglobiny (HGB ) i glukozy wraz z usługą serwisową urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do oznaczania hemoglobiny (HGB ) i glukozy wraz z usługą serwisową urządzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee77f4dd-a135-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024848/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów do oznaczania hemoglobiny i glukozy wraz z usługą serwisową urządzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083715/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTZ.261.6 ZP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych do oznaczania hemoglobiny (HGB ) na urządzeniach Hemo Control Manager wraz z usługą serwisową urządzeń.1. Mikrokuwety o oznaczania hemoglobiny – 120 000 szt.
2. Krew kontrolna w trzech poziomach (niska, średnia, wysoka) - 12 zestawów
3. Czyściki do urządzeń Hemo Control Manager 80 szt.
4. Usługa serwisowa urządzeń Hemo Control Manager (dla 22 urządzeń rozlokowanych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach) w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 207820 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej do oznaczania hemoglobiny na urządzeniach HemoCue LOW HB.1. Mikrokuwety do oznaczania hemoglobiny na urządzeniach HemoCue LOW HB
(1 op. a 100 szt.) 6 op.
2. Krew kontrolna do urządzenia HemoCue LOW HB (1 zestaw 3 poziomy) - 12 zestawów
3. Usługa serwisowa urządzeń HemoCue LOW HB (1 szt.) w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 16200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej glukozy na urządzeniach HemCue Glukosa1. Mikrokuwety do oznacznia glukozy na urządzeniach HemCue Glukosa (1 op. a 100 szt.)
2 op.
2. Krew kontrolna do urządzenia HemCue Glukosa (1 zestaw 3 poziomy) – 4 zestawy
3. Usługa serwisowa urządzeń HemCue Glukosa (1 szt.) w okresie 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 5380 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220665,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220665,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220665,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLMED AB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500738
7.3.3) Ulica: ul. Pawła z Krosna 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220665,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-05 do 2023-04-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Strzyżów - Wiśniowa - Frysztak - Warzyce polegająca na budowie chodnika w km 35+902 - 36+067 w m. Lubla
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej Nr 9 w Rzeszowie
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników 9th International Weigl Conference w Rzeszowie
- Dostawa w pełni automatycznego, skomputeryzowanego systemu do badań betonu
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników posiedzenia Rady Społeczno-Gospodarczej w Kolegium Nauk Przyrodniczych odbywającego się w dniu 19 czerwca 2024 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roztwory stosowane w procesie pobierania i preparatyki oraz wykorzystywane w badaniach immunohematologicznych w RCKiK w Szczecinie
- Zakup i sukcesywną dostawę wyrobów jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.