eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubiecko › Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.dubiecko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dubiecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abedd9d-a525-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024991/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg gminnych oraz oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088567/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa ciągów dróg w m-ciach Bachórzec, Kosztowa, Winne-Podbukowina, Wybrzeże, Sielnica
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec w kierunku Baran, Kocaj dz. nr 1771, 1770 w km 0+000 – 0+450.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec – Łazy w kierunku Mańkowski dz. nr 1778 w km 0+000 – 1+000.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Działki" dz. nr 1717 w km 0+000 – 0+998.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Gamratka" dz. nr 1718 w km 0+000 – 0+700.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec "Pasieka" w km 0+000 – 0+570 na dz. nr 1272/82, 1272/61.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Bachórzec dz. nr 1721 w km 0+000 – 0+335.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie koło Owarzany dz. nr 1792 w km 0+000 – 0+335.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Kosztowa "Obszar" dz. nr 2020, 2199 w km 0+000 – 0+998.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Winne-Podbukowina do Grudnia dz. nr 1883 w km 0+000 – 0+570.
10. Przebudowa drogi do rezerwatu Winne-Podbukowina na dz. 1884 w km 0+000 – 0+960.
11. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Wybrzeże – Winne-Podbukowina koło cmentarza dz. nr 57/1 w km 0+000 – 0+900.
12. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Sielnica dz. nr 370/1, 790 w km 0+000 – 0+650.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2973344,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa ciągów dróg w m-ci Drohobyczka
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Telegówka" w kierunku Pich i Jamrozik dz. nr 2036, 3450, 2046/2 w km 0+240 – 0+340, 0+600 – 0+820 oraz 1+300 – 2+430.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Zioło dz. nr 501 w km 0+000 – 0+390.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Grzegorzaka dz. nr 3424/1 w km 0+000 – 0+230.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka w kierunku Hendzel dz. nr 3443/2 w km 0+000 – 0+800.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka do Niemca dz. nr 2962 w km 0+000 – 0+170.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka na Rędzinę dz. nr 3034 w km 0+000 – 0+250.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Korcunek" dz. nr 3441 w km 0+000 – 0+450.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka, Kosztowa, Przedmieście Dubieckie droga graniczna dz. nr 3445, 224, 963 w km 0+310 – 4+610.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Drohobyczka "Bircza" na dz. 2796, 2882, 2886 w km 0+000 – 0+480.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3250767,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa ciągów dróg w m-ciach Przedmieście Dubieckie, Dubiecko, Śliwnica, Nienadowa, Iskań, Piątkowa
1. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Haliga" dz. nr 160/1, 160/2 w km 0+000 – 0+600.
2. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Dział" dz. nr 499, 405/13, 405/6 w km 0+000 – 1+500.
3. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie "Czobot" dz. nr 414/2, 467/22, 467/21, 472/5, 467/17, 167/19, 467/20, 472/4, 467/18 w km 0+000 – 1+070.
4. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie w km 0+000 – 0+170 na dz. nr 2182.
5. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Dubiecko "Olchówka" na dz. nr 551/8, 511/3 w km 0+160 – 0+670.
6. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Dubiecko ul. Ogrodowa dz. nr 772, 777, 260/9 w km 0+000 – 0+550.
7. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Śliwnica w kierunku Potockiego dz. nr 1219, 1220, 1047/40, 1221, 1039/7, 1038/21, 1038/27, 1038/30 w km 0+000 – 0+998.
8. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa Górna w kierunku Szymański i Rusin dz. nr 1384,1390/4 w km 0+000 – 0+200.
9. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa Górna "Białka" dz. nr 4062, 3923/2, 3875 w km 0+000 – 0+360.
10. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa w kierunku wytwórni dz. nr 4045/8 w km 0+000 – 0+380.
11. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa koło Tartaku (Jah) dz. nr 66/116 w km 0+000 – 0+180.
12. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa (koło Szkoły) dz. nr 4005 w km 0+000 – 0+170.
13. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa dz. nr 4001/1, 3998, w km 0+000 – 0+200, 0+000 – 0+170.
14. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa w kierunku Baran dz. nr 3897/2, 2195/6, 3170 w km 0+000 – 0+220.
15. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Nienadowa "nad Sanem" dz. nr 100/385 w km 0+000 – 0+380.
16. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Iskań do Buczniaka dz. nr 436/1, 461/2 w km 0+000 – 0+370.
17. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Iskań do Zając dz. nr 602, 604 w km 0+000 - 0+220.
18. Przebudowa drogi gminnej w m-ci Piątkowa koło Brożyny dz. nr 354 w km 0+000 – 0+100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2936929,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa drogi gminnej w m-ci Przedmieście Dubieckie „Stara droga” – etap II
Ogólny zakres:
- Regulacja pionowa wpustów studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych;
- Podbudowa z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego;
- Pobocza utwardzone kruszywem;
- Oznakowanie pionowe;
- Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 847554,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Wymiana opraw oświetlenia ulicznego
Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw sodowych na energooszczędne oprawy LED na terenie Miasta i Gminy Dubiecko w miejscowościach : Dubiecko, Nienadowa, Hucisko Nienadowskie, Przedmieście Dubieckie, Bachórzec, Kosztowa, Iskań, Tarnawka, Sielnica, Winne Podbukowina, Śliwnica i Wybrzeże.
Szczegółowy zakres modernizowanych elementów określa przedmiar robót.
Przedmiotowe oprawy przeznaczone są do oświetlenia dróg , ulic, parkingów, placów, ścieżek rowerowych itp.
Parametry oprawy LED:
 kompaktowa aluminiowa konstrukcja;
 układ optyczny z odpornego na uderzenia poliwęglanu;
 diody LED SMD3030;
 zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 4kV;
 uniwersalny uchwyt montażowy z regulowanym kątem nachylenia;
 trwałość źródła światła min. 50 tys. godzin;
 temperatura barwowa 4000 – 5800 K;
 skuteczność min. 140 lm/W;
 stopień szczelności min. IP 66;
 zakres temperatur pracy od -30 do +50.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 611544,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3058506,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4213371,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3058506,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3058506,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3363810,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4604205,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3363810,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3363810,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3062310,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3809106,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3062310,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3062310,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 914030,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1333457,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914030,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914030,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861053521

7.3.4) Miejscowość: Dynów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.