eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b4a40c3-aa93-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017449/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa bankowa Powiatu Nowosolskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098287/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi bankowej budżetu Powiatu Nowosolskiego
i jednostek organizacyjnych.
1) Otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych, w tym możliwości otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
2) Otwarciu i prowadzeniu nieoprocentowanych rachunków w PLN i EUR dotyczących obsługi projektów realizowanych przez Powiat, finansowanych ze środków europejskich bez opłat i prowizji (maksymalna liczba tych rachunków – 30 rachunków).
3) Realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie Elixir, a w przypadku gdy bank odbiorca nie jest w systemie rozliczeń ELIXIR dopuszczalna jest realizacja w systemie SYBIR.
4) Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku)
5) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych.
6) Dokonywaniu wypłat gotówkowych.
7) Lokowaniu wolnych środków na lokatach krótkoterminowych.
8) Wykonywaniu obsługi przy wykorzystaniu systemu elektronicznego przesyłania danych.
9) Miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych.
10) Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych,
11) Uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym (kredyt przeznaczony na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Powiatu Nowosolskiego).
12) Wydawanie zaświadczeń, opinii i wyjaśnień potrzebnych do przedłożenia dla instytucji zewnętrznych.
13) „Zerowanie” sald kont odpowiednich rachunków w jednostkach na koniec każdego roku obrachunkowego polegające na przekazaniu środków pieniężnych na rachunek budżetu Powiatu lub inny wskazany w pisemnym wniosku.
14) Wyznaczenie pracownika banku jako osoby do kontaktu i doradcy Zamawiającego.
15) Sporządzanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i udostępnianie ich w ramach bankowości elektronicznej. Formę papierową wyciągów dopuszcza się jedynie w przypadku problemów technicznych nie leżących po stronie Zamawiającego.
16) Potwierdzanie sald rachunków bankowych budżetu i jednostek powiatu w formie papierowej według stanu na 31 grudnia każdego roku.
17) Dostęp do bankowości elektronicznej osób uprawnionych do przeglądania, wprowadzania dyspozycji przelewów elektronicznych, ich zatwierdzania i podpisywania oraz do składania wniosków i wymiany korespondencji w formie elektronicznej.
18) Zapewnienie bezproblemowej współpracy systemu elektronicznego z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego (Księgowość Budżetowa wersja 2021.3.4.1122.1125, Usługi Informatyczne Roman, Tadeusz Groszek Sp. J 05-120 Legionowo) tj. dostosowanie formatu wymiany danych, oraz bezawaryjną pracę systemu bankowości elektronicznej.
19) Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: sprzęt, instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji np. kryptograficznego pozwalającego na bezpośrednie połączenie się z bankiem.
20) Uruchomieniu w budynku gdzie znajduje się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli (obecnie ul. Moniuszki 3) punktu kasowego oraz jego prowadzeniu przez cały okres trwania umowy; punkt kasowy powinien być otwarty w każdy dzień roboczy w godzinach obsługi petentów przez Wydział Komunikacji.

• W zakres obsługi kasowej wchodzi przyjmowanie wpłat gotówkowych od interesantów oraz pracowników, dokonywanych na wskazane rachunki powiatu i jego jednostek oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z tych rachunków.
• Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za przyjmowane wpłaty na rachunki i dokonywane wypłaty z rachunków bankowych powiatu i jego jednostek organizacyjnych, w tym również opłat i prowizji za realizowane czynności przy użyciu terminalu POS.
• Dodatkowo Bank zobowiązuje się przyjmować wpłaty z tytułu opłat skarbowych na rzecz Gminy Nowa Sól – Miasto na rachunek bankowy Gminy bez opłat i prowizji.
• Zamawiający w celu uruchomienia punktu obsługi kasowej udostępni lokal o powierzchni użytkowej 18,5 m2 (w budynku przy ul. Moniuszki 3 – Wydział Komunikacji). Obecnie pomieszczenie przeznaczone na punkt obsługi kasowej i zajmowane jest przez punkt kasowy banku prowadzącego obsługę bankową powiatu.
• Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wykonać prace adaptacyjne, zainstalować niezbędne wyposażenie do wykonywania usług prowadzenia punktu kasowego, zapewnić obsadę kadrową oraz wyposażyć punkt kasowy w terminal POS celem zapewnienia obsługi w zakresie płatności kartami.
• Zamawiający nie przewiduje dokonywania wpłat i wypłat w walucie obcej w punkcie kasowym.

Ponadto:

1) Zamawiający informuje, że nie posiada wiedzy na tematy średniomiesięcznych wpłat i wypłat gotówkowych realizowanych w punkcie kasowym, orientacyjna jednostkowa kwota wpłaty dokonywana w punkcie kasowym w siedzibie Zamawiającego dokonywana przez petentów Zamawiającego (wpłaty z tytułu wieczystego użytkowania, opłaty komunikacyjne i geodezyjne) to około 10.000 zł, w przypadku wypłaty gotówkowej przez osoby trzecie Zamawiający nie posiada informacji.
2) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia tj. w zakresie prowadzenia punktu kasowego podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca na dzień składania oferty nie zamierza korzystać z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
3) Zamawiający nie zamierza pobierać czynszu za lokal oraz żadnych opłat eksploatacyjnych związanych z pomieszczeniem, w którym ma znajdować się punkt kasowy.
4) Zamawiający informuje, że sprawozdania budżetowe i finansowe z działalności są dostępne na stronie internetowej BIP Powiatu Nowosolskiego
5) Zamawiający informuje, że opinie RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej, projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej dostępne są na stronie internetowej BIP Powiatu Nowosolskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261008546

7.3.3) Ulica: KASPRZAKA 2

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prowadzenie punktu obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.