Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282852/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291134829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 3
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koneckipcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: koneckipcpr.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84097d0f-bf4b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062847/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Grant w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ogłoszenie nr 2023/BZP 00077228/01 z dnia 2023-02-02) nie wpłynęła żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6d528d50-a2cf-11ed-9236-36fed59ea7dd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.262.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”.
Opis przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie dla 20 wychowanków pieczy zastępczej szkolenia pn. „Bezpieczna praca za granicą – handel ludźmi”.
1. Cel szkolenia – wyposażenie młodych ludzi w wiedzę z zakresu:
Jak dobrze przygotować się do wyjazdu zarobkowego poza Polskę,
Jakie dokumenty są niezbędne do podjęcia legalnego zatrudnienia za granicą,
Jak wybrać rzetelnego pracodawcę,
Do kogo zwrócić się w razie ewentualnych problemów,
Zagrożenia z jakimi wiąże się nielegalna praca za granicą,
Pojęcie handlu ludźmi – skala zjawiska,
Ofiary handlu ludźmi – profilaktyka.
2. Miejsce realizacji szkolenia – miasto Końskie (woj. świętokrzyskie).
3. Termin realizacji szkolenia: do 31.07.2023 r. Dokładny termin i godziny realizacji szkolenia zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, po podpisaniu umowy.
4. Liczba godzin szkolenia – 5 godzin lekcyjnych.
5. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zapewnieni odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową na terenie miasta Końskie do przeprowadzenia szkolenia.
Sala szkoleniowa musi spełniać wymagania bhp i p.poż. oraz posiadać: dostęp do Internetu, zaplecze sanitarne, stoły, krzesła z możliwością aranżacji ustawienia, tablicę flipchart z papierem i flamastrami, ekran projekcyjny,
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas szkolenia przerwę kawową (napoje gorące i zimne: herbata - dwa rodzaje, w tym jedna czarna i jedna owocowa, kawa z ekspresu lub zaparzacza, kawa rozpuszczalna, soki (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), woda mineralna gazowana/niegazowana (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), 2 patery owoców sezonowych, 2 rodzaje ciasta (150 g na osobę), mleko, cukier, cytryna, drobne słone przekąski typu paluszki,
c) Wykonawca opracuje, przygotuje oraz przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe. Materiały muszą być oznakowane logotypami, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,
d) Wykonawca sporządzi dokumentację z prowadzonego szkolenia, tj. listę obecności uczestników szkolenia, listę potwierdzającą odbiór przez uczestników materiałów szkoleniowych, listę potwierdzającą korzystanie z serwisu kawowego i przekaże ją Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu realizacji usługi,
e) Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego szkolenia i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi na płycie CD/DVD,
f) Wykonawca wyda dyplomy/zaświadczenia uczestnikom szkolenia, a kserokopie dyplomów/zaświadczeń przekaże Zamawiającemu,
g) koszty zaangażowania kadry realizującej szkolenie, w tym dojazdu trenera/ów, wynajmu sal, materiałów dydaktycznych, ubezpieczenia uczestników szkolenia oraz wszelkie inne dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, są po stronie Wykonawcy i powinny być wliczone w oferowaną cenę,
h) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu, po przeprowadzeniu szkolenia, protokół wskazujący prawidłowe wykonanie zadania,
i) Wykonawca ponosi koszty dodatkowych czynności administracyjnych związanych
z prowadzeniem szkoleń, w tym: oznaczenia materiałów szkoleniowych, sal oraz budynków, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz oznaczania materiałów dydaktycznych, zgodnie z zasadami wskazanymi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Wykonawca zaproszony do udziału w negocjacjach w przedmiotowym postępowaniu zaplanowanych na dzień 06.03.2023 roku zrezygnował z udziału w negocjacjach.
W dniu 23.02.2023r Wykonawca przekazał za pośrednictwem emaila propozycję cenową wraz z załącznikami. Dokumenty które wykonawca przekazał nie zostały prawidłowo podpisane.
Propozycję cenową stanowiącą podstawę do negocjacji oraz dokumenty i oświadczenia, w tym potwierdzające umocowanie do reprezentowania lub pełnomocnictwo, należało złożyć w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Podczas badania dokumentów przesłanych za pośrednictwem emaila Zamawiający stwierdził, że zarówno propozycja cenowa jak i załączniki zostały wypełnione i podpisane odręcznie przez wykonawcę, a następnie zeskanowane i złożone Zamawiającemu bez opatrzenia ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym przez uprawnioną osobę
Zamawiający traktuje wyżej opisaną sytuację, jak brak porozumienia w kwestii zawarcia umowy i unieważnia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń immunohematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego oraz systemu manualnego back up do wykonywania badań
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem .
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa testów CliftonStrenghts do szacowania potencjału rozwojowego kadry dydaktycznej AGH oraz realizacja warsztatów mentorskich dla kadry dydaktycznej AGH DE-dzp.272-195/24
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.