Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098637/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138031 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminakutno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff2c94a7-d3f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002545/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wyposażenie Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie aktywności zawodowej rodziców w Gminie Kutno” nr RPLD.10.01.00-10-B002/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15176,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym.
2. Rodzaj zamówienia: Dostawa
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem i celem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia (m.in. kosze na pieluchy, zabezpieczenia do kontaktów, terapeutyczne nawilżacze powietrza, apteczka, gaśnice proszkowe, zestawy do prac plastycznych). Wszystkie elementy wyposażenia muszą być:
3.1.1. produktami o wysokiej jakości spełniające obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego, posiadające wszelkie atesty i certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami określonymi obowiązującym prawem dotyczącymi mebli i wyposażenia do żłobka, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, w tym użytkowania przez dzieci w wieku do lat 3, odpowiednio oznaczone symbolem CE, spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantować wyposażenie dobrej jakości wyrobów PN-EN, posiadać atest higieniczny;
3.1.2. sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, zmontowane, gotowe do użytku;
3.1.3. wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
4.1.1. załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia oraz ustawione w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko Wykonawcy;
4.1.2. rozruch urządzeń i instalacji, programowanie;
4.1.3. szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158300-5 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe
35111320-4 - Gaśnice przenośne
37821000-9 - Pędzle artystyczne
37822100-7 - Kredki
39311000-5 - Urządzenia do dostarczania prowiantu
42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19641,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24786,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19641,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C P.Wielgo H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19641,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-25SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KUTNA
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- wymiana elektrofiltra kotła OP-230 nr 1 w EC-II Bydgoszcz.
- Modernizacja elektrofiltru typ HE-2X23 kotła nr 8.
- modernizacja elektrofiltra kotła OP-230 nr 2 w EC-II Bydgoszcz.
więcej: Zestawy pierwszej pomocy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.