eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Sprzątanie budynków i terenu zewnętrznego dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137616 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynków i terenu zewnętrznego dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 53 318

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sztando@kpswjg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.kpswjg.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie budynków i terenu zewnętrznego dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5834b82b-db18-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009246/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprzątanie budynków i terenu zewnętrznego dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-5/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 877053,06 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 766553,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania obiektów dydaktyczno-administracyjnych oraz terenu zewnętrznego przyległego do obiektów dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze:
a) obiektów dydaktyczno-administracyjnych zlokalizowanych w kompleksie uczelnianym przy ul. Lwóweckiej 18,
b) budynku krytej pływalni zlokalizowanego w kompleksie uczelnianym przy ul. Lwóweckiej 18,
c) budynku Domu Studenta zlokalizowanego przy ul. Kadetów 1,
d) terenu zewnętrznego, przyległego do obiektów zlokalizowanych przy ul. Lwóweckiej 18, ul. Kadetów 1 i ul. Kadetów 3 oraz ul. Podchorążych.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę sprzątania przy użyciu własnych narzędzi i urządzeń technicznych służących do utrzymania porządku oraz własnych środków czystości, dezynfekujących (w tym do dezynfekcji klamek, poręczy, wyłączników prądu, powierzchni płaskich, osłon z plexi itp.), higienicznych, zapachowych, worków na śmieci (na uczelni obowiązuje segregacja śmieci), ręczników papierowych, papierów toaletowych oraz mydła w płynie. Wszystkie stosowane środki chemiczne muszą posiadać atesty PZH lub karty charakterystyki substancji. W trakcie trwania umowy, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie musiał przedstawić ww. dokumenty.
3. Wykonanie usługi musi odbywać się z zachowaniem reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781674,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781674,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841

7.3.3) Ulica: Janickiego 20B

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-542

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część usług sprzątania – część prac wykonywanych codziennie i okresowo Podwykonawcy:
Solcom-Bayard Sp. z o.o.
Clar Serwis Sp. z o.o.
Lanua Contractor Sp. z o.o.,
Lanua Investments Poland Sp. z o.o.
Lanua Services Sp z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. ,
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Adecco Consulting Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781674,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.