eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Przebudowa sieci wodocią. w Mielęcinie i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa oraz Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodocią. w Mielęcinie i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa oraz Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Człopa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Człopa

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 259 10 69

1.5.8.) Numer faksu: 67 259 10 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czlopa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodocią. w Mielęcinie i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa oraz Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrast. towarzysz. w miejsc. Człopa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16781cf0-c325-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013035/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa sieci wodocią. w Mielęcinie i rozbud. oczyszczalni ścieków wraz z infrastr. towarzysz. w miejsc. Człopa oraz Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastr. towarzysz. w miejsc. Człopa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.1.1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platformą").
7.1.2. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
7.1.3. Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.2.1. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.2.2. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy.
7.2.3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych
w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7.2.4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
7.2.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7.2.6. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
7.2.7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac
Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego
w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
7.2.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7.2.9. Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
Pozostałe informacje z uwagi na brak miejsca dostępne są w rozdziale 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 41.5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Urząd Miasta i Gminy
w Człopie.
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy
w Człopie: adres e-mail: iodo@czlopa.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
− przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;
− przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;
− do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji – w zakresie określonym
w przepisach o archiwizacji,
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych.
W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego
prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
e) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy komunalnej oczyszczalni ścieków w technologii modułowych oczyszczalni ścieków ze stałym blokowym złożem biologicznym w miejscowości Człopa. Zakłada się częściowe wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
5.2. W ramach prac projektowych Wykonawca:
5.2.1. dokona zmiany w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz jeśli jest to wymagane w decyzji nr 213/2022 (znak sprawy AB.6740.241.2022.KK) z dnia 19.10.2022r. udzielającej pozwolenia na budowę przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zmiana polega na wyodrębnieniu osobnego etapu dla zadań związanych z gospodarką osadową tj. m.in.:
a) stacja odwadniania i granulacji osadu
b) fundament
c) silos
Etap ten Zamawiający będzie chciał zrealizować w przyszłości i jego realizacja nie jest przewidziana w tym postepowaniu. Realizacja przebudowy oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą powinna zakładać dalsze wykorzystanie istniejącej gospodarki osadowej na oczyszczalni.
5.2.2. Wykona kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budowy i przebudowy sieci wodociągowej opisanej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
5.3. Inwestycja obejmuje wykonanie działań:
5.3.1. Część I „Przebudowa sieci wodociągowej w Mielęcinie i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w miejscowości Człopa”
a) Cztery moduły funkcyjne w technologii z blokowym złożem biologicznym ze stali kwasoodpornej ze zmontowaniem
b) Przebudowa sieci wodociągowej w Mielęcinie
5.3.2. Część II „Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Człopa”
a) Zautomatyzowana stacja zlewcza ścieków dowożonych z separacją frakcji stałej;
b) Stacja podczyszczania mechanicznego –sitopiaskownik / separator skratek;
c) Stacja dmuchaw (wyposażona w nowe cztery dmuchawy zamontowane w nowym układzie pomieszczeń);
d) Układ pomieszczeń socjalno–technicznych – na potrzeby stacji sitopiaskownika, stacji PIX i stacji dmuchaw;
e) Układ sterowniczy;
f) Stacja dozowania PIX;
g) Pompownia technologiczna;
h) Studnia kontrolno-pomiarowa z przepływomierzem;
i) System monitoringu i wizualizacji procesów technologicznych wraz z aplikacją na urządzenia mobilne;
j) Roboty ziemne, prace sanitarne oraz roboty elektryczne;
k) Budynek socjalno-techniczny z dyspozytornią – remont w zakresie podstawowym w obrębie dyspozytorni oraz korytarzy komunikacyjnych;
l) Zbiornik osadu nadmiernego;
m) W etapie II wykorzystywanie będą w dalszym ciągu zgodnie z dotychczasowym przeznaczeniem następujące:
- Budynek stacji odwadniania - dalsze wykorzystanie nie podlega inwestycji;
- Rurociąg odprowadzający ścieki oczyszczone – dalsze
wykorzystanie nie podlega inwestycji;
- Wylot ścieków oczyszczonych do odbiornika – dalsze wykorzystanie nie podlega inwestycji;
5.4. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
15.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
15.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
15.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
15.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dokumentacje budowlane/wykonawcze na budowę, przebudowę, rozbudowę, modernizację lub remont oczyszczalni ścieków w technologii modułowej ze stali kwasoodpornej ze złożem biologicznym zgodnej z założeniami dokumentacji przetargowej w tym przynajmniej jedną o przepustowości Qdśr co najmniej 300 m3/d z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków w technologii modułowej ze stali kwasoodpornej ze złożem biologicznym zgodnej z założeniami dokumentacji przetargowej wraz z rozruchem technologicznym w tym przynajmniej jedną o przepustowości Qdśr co najmniej 300m3/d, o wartości robót na kwotę brutto minimum 3.500.000,00 zł z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne były wykonywane. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jeden podmiot w całości z zastrzeżeniem, że części zamówienia dla których wymagane jest posiadanie doświadczenia członkowie konsorcjum wykonają wspólnie lub wyłącznie ten członek konsorcjum, który posiada wymagane doświadczenie do wykonania danej części.


c) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
- 1 osobą z uprawnieniami projektowymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu budowlanego/wykonawczego budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków w technologii wskazanej w PFU,
- 1 osobą z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno- budowalnej bez ograniczeń posiadającej co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu budowlanego/wykonawczego budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków technologii wskazanej w PFU,
- 1 osobą z uprawnieniami projektowymi branży elektrycznej bez ograniczeń, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu budowlanego/wykonawczego budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków technologii wskazanej w PFU,

- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem realizację przynajmniej jednej roboty budowlanej, polegających na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd =300 m3 /d w technologii zgodnej z wymogami PFU i wartości robót nie mniejszej niż 3.500.000 zł brutto,
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownik robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków,
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych i AKPiA posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków,
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków,

Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2021, poz. 2351) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.jed.Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.).
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.

16. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
17. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

18.2 Jeżeli Wykonawca lub podmiot trzeci, na zasoby którego Wykonawca się powołuje ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 18 ust. 18.1 pkt 2) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości , jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.

18.3 Wymóg złożenia wymienionego w rozdziale 18 ust. 18.1 pkt 2) lit. a), SWZ w przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczy każdego z nich, jak również podmiotu trzeciego, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysonowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności) – według załącznika nr 9

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Załącznik nr 1 - Formularz oferty
4) Załącznik nr 2 – Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania
6) Załącznik nr 10 – Protokół z odbycia wizji lokalnej
7) Załącznik nr 11 – Zestawienie kosztów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

30.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł i 00/100)
30.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
30.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
30.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Człopa: 22 8944 0003 3900 3883 2000 0030 z dopiskiem:
„Przebudowa sieci wodociągowej w Mielęcinie i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Człopa”
oraz
„Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Człopa”
30.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego)
30.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznie podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),
- beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
- gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w
gwarancji lub poręczycielem musi być Gmina Człopa
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.
30.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.
30.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust 1-5 ustawy PZP.
30.9. Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust 6 ustawy PZP.
30.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
19.2 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
19.3 Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
19.4 Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
19.5 Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana do Umowy wprowadzana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności w zakresie i na warunkach określonych poniżej:
2.1. W przypadku dokonania poniższych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, samorządowej jak i organy lub podmioty, których działalności wymaga wydania jakichkolwiek decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień, pozwoleń, itp., w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy, a w szczególności:
1) opóźnienia wydania, odmowy lub zmiany wydania w/w dokumentów, do których wydania są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów,
2) wydania w/w dokumentów, w których nakazano dopuszczalny czas prowadzenia Robót uniemożliwiający dotrzymania Czasu na Wykonanie,
2.2. Pozostałe Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
1) kolizją z inwestycjami planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty, w takim przypadku Zmianie może ulec:
a) sposób wykonania, Materiały / Urządzenia, technologie wykonania lub lokalizacja części przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji,
b) Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizacje części przedmiotu Umowy,
c) Cena Umowy, na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów pozostających w bezpośrednim związku z działaniami podjętymi w celu usunięcia kolizji.
2) w przypadku odkrycia wykopaliska, niewypałów lub niewybuchów itp., zmianie może ulec:
a) Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemożliwia realizacje przedmiotu bądź części przedmiotu Umowy,
b) Cena Umowy, na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów o koszt wykonania archeologicznych badań ratowniczych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów, przeniesienia grobów.
3) W przypadku wystąpienia odmiennych warunków geologicznych od określonych w Programie Funkcjonalno–Użytkowym, możliwa jest zmiana Czasu na Wykonanie, Ceny Umowy o zwiększenie do wartości pozwalającej na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów.
4) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego,
5) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron,
6) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie
2.3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmianie może ulec cena umowy. Zmiana będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy realizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie o ile ich powstanie nie jest lub nie było zależne od Wykonawcy, zmianie może ulec Czas na Wykonanie, odpowiednio do okresu trwania przeszkody, o której mowa powyżej.
2.4. W przypadku wystąpienia konieczność wykonania zamówienia dodatkowego,
1) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót określonych w pkt. 2.4 wyliczenie wynagrodzenia zostanie ustalone z zastosowaniem następujących zasad:
a) Wykonawca wykona wycenę robót dodatkowych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnych na dzień sporządzenia kosztorysu,
b) wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego,
Zamawiający przewiduje zmiany waloryzacyjne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie jest w części dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.