eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Przebudowa drogi nr 628020S w Jamkach polegająca na budowie chodnika - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137349 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 628020S w Jamkach polegająca na budowie chodnika – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 034 328-20-57

1.5.8.) Numer faksu: 034 344-19-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.konopiska.akcessnet.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi nr 628020S w Jamkach polegająca na budowie chodnika – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d660b5b-d7d3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000026/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa chodnika w Jamkach w kierunku ul. Sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi nr 628020S w Jamkach polegająca na budowie chodnika – etap I”. Strona północna drogi gminnej nr 628020S w Jamkach – długość odcinka chodnika od km 0 + 003,80 do km 1+114,00.

4.2 Droga gminna nr 628020S w m. Jamki jest drogą klasy L ( lokalna ) obsługuje przyległą
zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z usługami , stanowiąc połączenie między drogami
wojewódzkimi nr 904 od strony wschodniej i nr 907 od strony zachodniej w Gminie Konopiska,
powiat częstochowski, woj. Śląskie

4.3 Ulica posiada nawierzchnię bitumiczną i jest okrawężnikowana po obu stronach jezdni.
Jedynie na początkowym odcinku, jezdnia posiada nierówności podłużne i poprzeczne, oraz
spękania i wykruszone krawędzie. Droga posiada utwardzone pobocze po stronie południowej i rowy przydrożne z przepustami rurowymi i zjazdami na posesje.
Szerokość jezdni bitumicznej wynosi 5,0 m, natomiast na odcinku zniszczonym 4,5 m.
Projekt przewiduje uporządkowanie obsługi komunikacyjnej ruchu pieszego przy drodze gminnej
w m. Jamki po stronie północnej na długości ok. 1110,00 m poprzez wykonanie chodnika ze zjazdami
i wykonanie peronu przystankowego.

4.4 W liniach rozgraniczających obejmujących przedmiotową inwestycję, przewiduje się:
 Strona północna
• wykonanie robót ziemnych- wykopy, nasypy,
• wykonanie chodnika ze zjazdami z kostki brukowej,
• poszerzenie jezdni wraz z konstrukcją na długości 132,0m,
• odwodnienie jezdni po zabudowie chodnika – wpusty uliczne, przykanaliki, studnie, kanał,
• przedłużenie istniejącego przepustu fi 80 cm z wykonaniem ścianki czołowej,
• umocnienie skarp płytami ażurowymi,
• regulacja istniejącego uzbrojenia, wykonanie robót towarzyszących i zagospodarowania terenu przyległego poprzez plantowanie, humusowanie i obsianie trawą zgodnie z planem zagospodarowania terenu.
 Strona południowa
• poszerzenie jezdni wraz z konstrukcją i krawężnikiem na długości 132,0m
• wykonanie peronu dla pieszych z kostki brukowej
• udrożnienie rowu, wykonanie ścianki czołowej, wykonanie przepustu fi 40 cm wraz ze ściankami czołowymi,
• wykonanie robót towarzyszących i zagospodarowanie terenu przyległego poprzez plantowanie, humusowanie i obsianie trawą zgodnie z planem zagospodarowania terenu.

Remont istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na początku opracowania ( 132,0 mb*5,0 mb ) polegający na frezowaniu, wykonaniu warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu, montażu siatki przeciwspękaniowej, ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu po uprzednim skropieniu emulsją szybkorozpadową.
Wykonanie stałej organizacji ruchu polegającej na uzupełnieniu brakującego oznakowania, likwidacji starych i zniszczonych znaków oraz wykonanie nowego oznakowania na przebudowanym odcinku drogi gminnej w m. Jamki

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do SWZ.
UWAGA:
1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności,
4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
6) Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy na opracowanie stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami na czas wykonywania robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów, z zastrzeżeniem, że płatność za wykonane roboty budowlane będzie dokonana w dwóch ratach – pierwsza rata w wysokości do 300.000 zł brutto do dnia 31.12.2021r. a druga rata po realizacji całego zadania. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowo zmiany harmonogramu w w/w terminie, z zastrzeżeniem, iż wartość robót wykonanych w 2021r. nie może przekroczyć kwoty 300.000 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734281,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844057,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734281,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BRUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302221552

7.3.3) Ulica: Bociania Górka 13

7.3.4) Miejscowość: Poczesna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-262

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734281,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.