eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa gazu do budynków komunalnych w dzielnicy Ursus

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa gazu do budynków komunalnych w dzielnicy Ursus

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa gazu do budynków komunalnych w dzielnicy Ursus

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d36172-c313-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa gazu do budynków komunalnych w dzielnicy Ursus.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości
nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym
wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet
Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość pojedynczego pliku
zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,
TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i
zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym
postępowaniem, należy przekazywać drogą mailową na adres ursus.wzp@um.warszawa.pl ze
wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. Korespondencję uważa się
za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 18 SWZ .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.9.2023.PPO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 559733,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego do instalacji znajdujących się w kotłowniach gazowych będących własnością Odbiorcy, w budynkach stanowiących zasób komunalny Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, z przeznaczeniem na cele opałowe do gospodarstw domowych, podmiotów zapewniających opiekę społeczną, podmiotów systemu oświaty i podmiotów prowadzących działalność kulturalną, w okresie od 01.07.2023-30.06.2024.
1) Kody CPV i ich nazwy:
a) 09123000-7 gaz ziemny
b) 65210000-8 przesył gazu
2) Paliwo gazowe ma być dostarczane do nw. obiektów:
L.p.
Adres punktu poboru paliwa gazowego
Nr punktu poboru paliwa gazowego
Procentowy udział ilości paliwa gazowego nabywanego w celu jego wyłącznego zużycia w gospodarstwach domowych, podmiotach opieki społecznej, podmiotach systemu oświaty i podmiotach prowadzących działalność kulturalną w łącznej ilości paliwa gazowego nabywanego od Sprzedawcy
1
J.M. Szancera 5
8018590365500019273087
100%
2
J.M. Szancera 7
8018590365500019273094
100%
3
St. Wojciechowskiego 15
8018590365500019273100
100 %
4
Regulska 18
8018590365500042031395
100%
5
Regulska 22a
8018590365500067402422
100%
6
Regulska 44
8018590365500062049301
100%
7
Walerego Sławka 2
8018590365500061348993
100%
8
Traktorzystów 20
8018590365500062982523
100%
3) Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2022 r., poz.1385), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
4) Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1537).
5) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego realizację zawartej umowy na kompleksową dostawę paliwa gazowego.
6) Szacunkowa ilość zamawianego paliwa gazowego w poszczególnych grupach Taryfowych i mocy umownej w czasie obowiązywania umowy wyniesie 1 880 706 kWh.
L.p.
Adres punktu poboru paliwa gazowego
Nr punktu poboru paliwa gazowego
Grupa Taryfowa
Ilość kWh
1
J.M. Szancera 5
8018590365500019273087
W-5
436 622
2
J.M. Szancera 7
8018590365500019273094
W-5
465 110
3
St. Wojciechowskiego 15
8018590365500019273100
W-5
390 505
4
Regulska 18
8018590365500042031395
W-3.6
73 945
5
Regulska 22a
8018590365500067402422
W-4
128 590
6
Regulska 44
8018590365500062049301
W-3.6
65 169
7
Walerego Sławka 2
8018590365500061348993
W-4
232 357
8
Traktorzystów 20
8018590365500062982523
W-3.6
85 408
1 880 706
7) Zamówienia realizowane będzie w nw. terminach:
a) Rozpoczęcie: 01.07.2023r.
b) Zakończenie: 30.06.2024r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj:
1.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej lub zawodowej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
1.2. aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub posiadanie aktualnie podpisanej umowy generalnej, podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt Ad. 1b) SWZ zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli spełni go samodzielnie każdy z wykonawców, na którym ciążyć będzie obowiązek realizacji części zamówienia, objętej posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej lub zawodowej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
2) Aktualna koncesja na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub posiadanie aktualnie podpisanej umowy generalnej, podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z ofertą przez wykonawców w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu;
1) Wykaz dowodów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczenie składane w związku z art.110 ust. 2, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, (NALEŻY WYPEŁNIĆ, JEŻELI DOTYCZY)
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
2) oferta o treści zgodnej z formularzem – stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
3) formularz cenowy, sporządzony według wzoru – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
4) jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ (jeśli dotyczy);
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (również wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w którym wskażą które elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia wyżej wymienionych warunków, sporządzone według wzoru – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;
1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt 1 lit. b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w związku z art. 110 ust. 2 w celu poinformowania, że w stosunku do wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia wraz z okolicznościami ich wystąpienia;
c) ust. 1 pkt. 1 lit c) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
d) ust. 1 pkt 1 lit. a i b) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian opisany w paragrafie 9 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) W sprawach merytorycznych;
Główny specjalista w WAG – Artur Dziewicki - e-mail: ursus.wag@um.warszawa.pl
tel. +48 22 443-60-39;
2) W sprawach proceduralnych;
Główny specjalista w WZP – Piotr Poliszkiewicz – e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl;
tel. +48 22 443-62-16

4. Wyjaśnienie treści SWZ
1) Wykonawca może zwracać się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując swoje zapytanie drogą elektroniczną na adres:
Urząd Dzielnicy Ursus Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1, 02-495 Warszawa, e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl lub za pomocą platformy zakupowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl.
2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminem składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
3) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuża się termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert;
4) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania, o którym mowa w pkt 2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień do SWZ oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert;
5) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 4 niniejszej SWZ;
6) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania;
7) W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Zamawiający informuje o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie na stronie internetowej na której udostępniono SWZ.



4. Wyjaśnienie treści SWZ
1) Wykonawca może zwracać się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, kierując swoje zapytanie drogą elektroniczną na adres:
Urząd Dzielnicy Ursus Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1, 02-495 Warszawa, e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl lub za pomocą platformy zakupowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl.
2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminem składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
3) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuża się termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert;
4) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania, o którym mowa w pkt 2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień do SWZ oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert;
5) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 4 niniejszej SWZ;
6) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania;
7) W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Zamawiający informuje o przedłużonym terminie składania ofert przez zamieszczenie na stronie internetowej na której udostępniono SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.