eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Przebudowa budynku w Jabłonnie pod świetlicę wiejską



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137261 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku w Jabłonnie pod świetlicę wiejską

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brody

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412711231

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.jasztal@brody.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabrody.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku w Jabłonnie pod świetlicę wiejską

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e215cc-c47b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004741/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku w Jabłonnie pod świetlicę wiejską

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie istniejącego budynku handlowego ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby świetlicy wiejskiej na nieruchomości stanowiącej działkę o nr ewid. gruntu 274/2 położonej w miejscowości Jabłonna ul. Spacerowa, gmina Brody wraz z wyposażeniem zgodnie z dokumentacją w zakresie:
- rozbiórki konstrukcji dachu wraz z pokryciem;
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
- rozbiórka kanałów kominowych;
- rozbiórka ścian;
- rozbiórka posadzek;
- rozbiórka chodnika, opaski oraz schodów;
- roboty ziemne;
- fundamenty, ściany fundamentowe;
- docieplenie ścian fundamentowych;
- roboty murowane;
- posadzki;
- okładziny wewnętrzne, prace malarskie;
- konstrukcje i pokrycie dachu;
- elewacja;
- stolarka i ślusarka;
- instalacja oświetlenia;
- gniazda wtykowe;
- rozdzielnia;
- instalacje przyłączeń;
- instalacje elektryczne;
- instalacja gazowa;
- instalacja c.o.;
- roboty montażowe;
- kanalizacja sanitarna;
- instalacja wody zimnej;
- wyposażenie w tym: Zabudowa kuchenna dwupoziomowa, Okap kuchenny, Chłodziarko-Zamrażarka, Zestaw do zabudowy Piekarnik + kuchenka mikrofalowa + płyta indukcyjna, Zmywarka, Blat roboczy, Krzesło składane, Telewizor, Projektor z ekranem, Szafa zabudowana, Stół bankietowy, Mikrofon z wyposażeniem, System nagłaśniający, Konsola do gier, Zestaw gier planszowych, Stół do piłkarzyków, Laptop, Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka), Czajnik elektryczny, Ekspres do kawy, Zestaw obiadowo kawowy, Warnik, Widelczyki deserowe, Łyżeczki, Szafka Ubraniowa, Lodówka, Biurko, Krzesło konferencyjne, Napęd optyczny, Fotel biurowy obrotowy, Zestaw garnków z pokrywami, Podgrzewacz gastronomiczny do potraw, Patelnie aluminiowe , Zestaw przyborów kuchennych, Tablica informacyjna.
Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter poglądowy. Wskazane parametry dotyczą minimalnych wymagań jakościowych, w związku z tym dopuszcza się produkty o wskazanych parametrach lub lepszych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do postępowania przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie

37524000-7 - Gry

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39100000-3 - Meble

39200000-4 - Wyposażenie domowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262700-8 - Przebudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467056,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467056,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR s.c. M. Godzina, P. Podeszwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612142013

7.3.3) Ulica: J. Samsonowicza 6

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467056,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-26 do 2021-12-31
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.