eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgłobice › Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1387K relacji Siepietnica-Lubaszowa"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137189 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1387K relacji Siepietnica-Lubaszowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120384654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgłobicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Zgłobice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-113

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1387K relacji Siepietnica-Lubaszowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-123bb76f-e860-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001301/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1387K relacji Siepietnica-Lubaszowa”3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie którego Zamawiający zleci opracowanie projektu budowlano – wykonawczego i wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w PFU.4. Opis przedmiotu zamówienia jest jednym z elementów pomocniczych i nie stanowi podstawy opracowania PFU.
5. Zamawiający wymaga, by opracowany PFU był kompletny w zakresie wytycznych do dalszego projektowania – możliwości kompleksowego rozwiązania budowlano – wykonawczego.
6. Opracowany PFU będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”
7. PFU musi ponadto uwzględniać wszelkie inne wymagania, w tym budowlane, instalacyjne odpowiadać wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym.
8. PFU ma zawierać wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia obejmujące cechy obiektu, budowli dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych oraz warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczące:
a) przygotowania terenu budowy;
b) architektury;
c) konstrukcji;
d) instalacji;
e) rozwiązań branży drogowej i mostowej;
f) wykończenia;
g) zagospodarowania terenu.
9. Wymogi odnośnie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników: Przy opracowywaniu PFU należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostępność z projektowanych obiektów dla osób niepełnosprawnych oraz wszystkich użytkowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa krajowego i UE.
10.PFU ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)
11. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) – 3 egzemplarze w wersji papierowej + wersja elektroniczna wraz z wersją edytowalną na płycie CD lub innym nośniku pamięci.
2) Ustalenie kosztów prac projektowych - 3 egzemplarze w wersji papierowej + wersja elektroniczna wraz z wersją edytowalną na płycie CD lub innym nośniku pamięci.
3) Ustalenie kosztów robót budowlanych - 3 egzemplarze w wersji papierowej + wersja elektroniczna wraz z wersją edytowalną na płycie CD lub innym nośniku pamięci.
12. Zakres opracowania obejmuje drogę powiatową klasy Z o minimalnym nacisku na os 100 Kn (dopuszcza się odcinkową przebudowę drogi) w km.5+455 do 28+268 z przedłużeniem chodnika do zatoki autobusowej przy drodze woj. nr 977 m.Dąbrówka Tuchowska (gm.Tuchów)
1) Pozyskanie map zasadniczych do celów opiniodawczych wraz z aktualnymi pomiarami sytucyjno-wysokościowymi oraz aktualną siecią uzbrojenia terenu;
2) Koncepcję budowy siedmiu obiektów mostowych: w km.13+900 (m.Ołpiny), w km.16+960 (m.Olszyny) w km.21 + 740 (m.Jodłówka Tuchowska) w km.22+000 (m.Jodłówka Tuchowska); w km.27+612 (m.Lubaszowa) w km.16+290 (m.Olszyny) oraz w km.12+412 (m.Ołpiny)
3) Rozpoznanie geologiczne wraz z odwiertami:
a) przy obiektach mostowych po 2 odwierty pełnordzeniowe z określeniem parametrów geotechnicznych gruntu pod obiekt z określeniem Rc (wytrzymałość na ściskanie) do głębokości 2 m w podłożu skalnym.
b) na terenach osuwiskowych - odwierty pełnordzeniowe do głębokości określonej w dostępnych kartach rejestracyjnych osuwisk w obszarze inwestycji,
c) pozyskanie kart rejestracyjnych osuwisk;
d) na całym zakresie inwestycji przyjmując 1 odwiert co 0,5 km. maks. do 2,5 m. wykonany przez konstrukcję jezdni,
e) odwierty pod obiekty inżynierskie – do 6 m.
4) Warunki od dysponentów sieci: gaz, energia elektryczna, teletechnika, kanalizacja sanitarna, wodociągi;
5) Wykonanie badania ruchu (z uwzględnieniem prognozy)
6) Inwentaryzacja drzew do wycinki (kolidujących z inwestycją)
7) Inwentaryzacja osuwisk w rejonie inwestycji;
8) Inwentaryzacja przepustów pod drogą;
9) Inwentaryzacja chodników;
10) Inwentaryzacja zjazdów;
11) Inwentaryzacja barier;
12) Inwentaryzacja kanalizacji;
13) określenie ilościowego i rodzajowego zakresu robót wraz z częścią kosztową (kosztorys) zawierającą szacunkową wartość odszkodowań za grunty i składniki majątkowe zajętymi pod inwestycję.
13. W zakresie opracowywanego PFU należy uwzględnić:
1) Nawierzchnię jezdni wraz z podbudową;
2) Poszerzenie jezdni;
3) Przebudowa i budowa chodników;*
4) Przebudowa innych urządzeń infrastruktury obcej;
5) Ścieżki rowerowe;*
6) Oświetlenie uliczne;*
7) Przejścia dla pieszych wraz z dedykowanym oświetleniem;*
8) Obiekty mostowe;**
9) Obiekty inżynierskie np. mury oporowe;
10) Odwodnienie powierzchniowe – rowy, kanalizacja deszczowa;
11) Kanał technologiczny (lub odstępstwa od warunków technicznych)
12) Pobocza;
13) Zabezpieczenia skarp;
14) Przepusty pod drogą;
15) Zjazdy wraz z przepustami;
16) Zatoki autobusowe i perony przestankowe wraz z wiatami*
17) Elementy bezpieczeństwa ruchu – bariery drogowe;
18) Oznakowanie pionowe i poziome;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561126 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1931100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561126 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Jadwiga Zbiegień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850390187

7.3.3) Ulica: Aleja Jurajska 7B

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561126 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.