eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › "Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice" Etap III Stan Wykończeniowy- II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice”
Etap III Stan Wykończeniowy-
II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713126224

1.5.8.) Numer faksu: 713126229

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prusice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice”
Etap III Stan Wykończeniowy-
II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ce2e5b-fe87-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035382/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowy Budynku Ośrodka Zdrowia i Apteki położonego przy ul. Młynarskiej w Prusicach na działkach 58/5 i 59/4 obręb Prusice - Etap III Stan Wykończeniowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4771325,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2809542,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Poniżej wskazuje się szczegółowy zakres składający się na opis przedmiotu zamówienia:
1) Zadanie nr 1 - Prace budowalne wykończeniowe, ogólny wykaz zaplanowanych robót:
a) Ścianki i zabudowy z Płyt GKF i GKFi wraz z ociepleniem i paraizolacją oraz ścianki z płyt HPL wraz z akcesoriami oraz wyposażeniem pomieszczeń sanitarnych,
b) Wykonanie sufitów podwieszanych wraz z paroizolacją oraz ociepleniem,
c) Rury spustowe należy wpiąć do kanalizacji,
d) Stolarka wewnętrzna, panele nieprzezierne, szklane stropy, balustrady, daszki, osłony,
e) Tynki, okładziny ścienne,
f) Roboty malarskie,
g) Posadzki wraz z ociepleniem, izolacją, wylewką betonową oraz warstwa wykończeniową (na parterze należy wykonać ocieplenie posadzki styropianem o gr 10cm),
h) Schody i spocznik – prace wykończeniowe,
i) Elewacja ( tynki, zabudowy, okładziny elewacyjne, cokoły, obróbki, parapety i ocieplenie),
j) Wycieraczki zewnętrzne i wewnętrzne,
k) Parapety wewnętrzne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 1004825,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2 - Prace instalacyjne sanitarne wewnętrzne, ogólny wykaz zaplanowanych robót:
a) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Urządzenia kanalizacyjne,
b) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Dodatki odpływowe,
c) Instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku – Roboty budowlane około towarzyszące,
d) Instalacje wodociągowa,
e) Instalacja centralnego ogrzewania,
f) Kotłownia,
g) Wentylacja nawiewna,
h) Wentylacja wywiewna,
i) Instalacja klimatyzacji,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 1442830,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3 - Prace instalacyjne elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, ogólny wykaz zaplanowanych robót:
a) Oświetlenie zewnętrzne, przepompownie,
b) Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych (bednarka została zainstalowana),
c) WLZ, rozdzielnice + przyłącze elektroenergetyczne,
d) Instalacja oświetleniowa,
e) Instalacja siłowa oraz okablowanie i gniazda 230,
f) Pomiary Instalacji elektrycznej,
g) Instalacja okablowania strukturalnego,
h) Instalacja CCTV,
i) Instalacja SSWiN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 361887,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 31.08.2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Hurtownia Materiałów Budowlanych i
Przemysłowych Kwiatkowski Piotr ul. Wrocławska 52 55-140 Żmigród do przedłożenia
podmiotowych środków dowodowych w zakresie zadania nr 1 i 3. Wykonawca nie odpowiedział
na wezwanie. Zgodnie z art. 226. ust. 1 pkt 2 lit 3 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została
złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka
dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Wobec powyższego Zamawiający
odrzucił ofertę wykonawcy i dnia 8 września Zamawiający dokonał wezwania Wykonawcy
następnego w kolejności. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie przedłożył
dokumentów i oświadczył jednocześnie, iż nie jest zainteresowany realizacją zamówienia w
zakresie zadania nr 1. Zgodnie z art. 226. ust. 1 pkt 2 lit 3 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o
którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak
podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka
dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Wobec powyższego zamawiający
odrzucił ofertę Wykonawcy.
Dnia 29.12.2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawców do wyrażenia zgodny na wybór ofert po
upływie terminu związania ofertą. Wykonawca Utepils Bartosz Król, M. Skłodowskiej-Curie 22,
55-120 Oborniki Śląskie nie wyraził pisemnej zgody na wybór oferty po upływie terminu
związania ofertą. Zgodnie z art.226 ust. 1 pkt 8 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca
nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Nr Nazwa (firma) i adres
Wykonawcy
Kryterium nr 1 -
Cena ( w zł)
Liczba pkt
/60
możliwych
Kryterium nr 2-
Termin
wykonania w
miesiącach
Liczba
pkt/20
możliwych
Kryterium nr
3-Zawodowa
integracja
osób (liczba
osób)
Liczba pkt
/ 20
możliwych
Łączna liczba
pkt/100
możliwych
1
Elektro-Instal LEWAN
522 748,77 60 8 20 2 20 100
Dariusz Lewandowski,
Ul. Żmigrodzka 16A,
55-110 Skokowa
NIP: PL 9151232138
2
“PETRO” Firma
Ogólnobudowlana Piotr
Kozłowski, 540 000,00 58,08 8 20,00 2 20,00 98,08 Osłowice 43,
56-209 Jemielno
NIP: PL 5010075479
3
HURTOWNIA
MATERIAŁÓW
BUDOWLANYCH I
PRZEMYSŁOWYCH
KWIATKOWSKI PIOTR, 504 300,00 - 8 - 2 -
oferta
odrzucona
ul. Wrocławska 52,
55-140 Żmigród
NIP: PL 9151299177
4
Utepils Bartosz Król, M.
Skłodowskiej-Curie 22,
55-120 Oborniki Śląskie 615 943,00 - 8 - 2 -
oferta
odrzucona
3
W części 1 brak jest, więc ważnych ofert.
Art. 255. Ust. 1 pkt 2 ustawy pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Zgodnie z art. 259 ustawy pzp, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert
częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy art. 255-258.
Wobec powyższego Zamawiający winien unieważnić postępowanie w tym zakresie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1874680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1780000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “PETRO” Firma Ogólnobudowlana Piotr Kozłowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075479

7.3.4) Miejscowość: Osłowice 43,

7.3.5) Kod pocztowy: 56-209

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1780000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522748,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522748,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro-Instal LEWAN Dariusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151232138

7.3.3) Ulica: ul. Żmigrodzka 16A

7.3.4) Miejscowość: Skokowa

7.3.5) Kod pocztowy: 55-110

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522748,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.