eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzydnik Duży › Dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137113 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZYDNIK DUŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzydnik Duży 59A

1.5.2.) Miejscowość: Trzydnik Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 873 18 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzydnikduzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzydnikduzy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugtrzydnikduzy.bip.lubelskie.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1999160e-be31-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja w Gminie Trzydnik Duży” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.7013.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146143,49 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej na placu przy Centrum Organizacji Imprez Sportowych i Kulturalnych w Trzydniku Dużym.
Zakres zamówienia w części 1 obejmuje:
1 . dostawę i montaż urządzeń do ćwiczeń - urządzenia do ćwiczeń i rekreacji będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
2. wykonanie i zamieszczenie tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej;
3. uzupełnienie nawierzchni z trawy naturalnej;
4. inwentaryzację geodezyjną;
5. wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - uporządkowanie i zagospodarowanie placu w centrum m. Olbięcin w celu nadania funkcji użytkowych - społecznych.
Zakres zamówienia w części 2 obejmuje:
1. dostawę i montaż urządzeń do ćwiczeń - urządzenia do ćwiczeń i rekreacji będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
2. dostawę i montaż urządzeń zabawowych stanowiących wyposażenie placu zabaw - urządzenia będą usytuowane na nawierzchni trawiastej, fundamenty powinny być betonowe o wymiarach i kotwach wg zaleceń producenta;
3. wykonanie ogrodzenia – rozebranie istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego;
4. wykonanie oświetlenia placu rekreacyjnego;
5. wykonanie i zamieszczenie tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej i placu zabaw;
6. uzupełnienie nawierzchni z trawy naturalnej;
7. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
8. wykonanie dokumentacji powykonawczej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 111143,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15768,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31426,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15768,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o. Sp.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 956006388

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 74

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15768,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100737,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100737,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8791277149

7.3.3) Ulica: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: Dobrzejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100737,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuję, że przedmiotowe postępowanie zostało ujęte w planie zamówień (pozycja planu 1.1.2; przedmiot zamówienia: Budowa siłowni zewnętrznej w Trzydniku Dużym oraz budowa siłowni zewnętrznej, placu zabaw, oświetlenia i remont ogrodzenia w Olbięcinie). Informacja w Sekcji II w pkt. 2.8).
Informacja w Sekcji II w pkt. 2.8) ogłoszenia o wyniku postępowania nie potwierdzająca ujęcia w planie niniejszego zamówienia jest następstwem braku możliwości zaznaczenia opcji TAK w punktu 2.8) Sekcji II na etapie wypełniania formularza ogłoszenia o zamówienia.

Zamawiający wypełniając ogłoszenie o zamówieniu nie mógł zaznaczyć w pkt. 2.8) ogłoszenia opcji „TAK” („Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań”) z uwagi na brak aktywności pola do zaznaczenia pozycji „ujęte w planie”.

Następstwem powyższego jest także informacja w ogłoszeniu o wyniku postępowania w Sekcji II pkt 2.8), że przedmiotowe postępowanie nie zostało ujęte w planie zamówień na rok 2021.

W związku z powyższym pkt. 2.8) w Sekcji II ogłoszenia o wyniku postępowania powinien brzmieć: „2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak”
2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.