Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00056348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00080038/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnej stołówki szkolnej i jadłodajni w Dobrzeniu Wielkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzenwielki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa gminnej stołówki szkolnej i jadłodajni w Dobrzeniu Wielkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff2ccce2-9c86-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037029/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa gminnej stołówki szkolnej i jadłodajni w Dobrzeniu Wielkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych i wyposażenie obiektu dla zadania pn. Budowa gminnej stołówki szkolnej i jadłodajni w Dobrzeniu Wielkim”. Inwestycja w swym zakresie obejmować będzie m.in.:
- wykonanie wykopów pod fundamenty;
- wykonanie ław fundamentowych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej;
- wykonanie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwodną i izolacją termiczną;
- wykonanie ścian zewnętrznych z izolacją termiczną;
- wykonanie ścian wewnętrznych ;
- wykonanie wewnętrznych robót okładzinowych, tynkarskich i robót malarskich;
- wykonanie ociepleń i okładzin elewacyjnych;
- wykonanie warstw posadzkowych ;
- wykonanie stropodachów;
- wykonanie sufitów podwieszanych;
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan, wentylacji i klimatyzacji;
- wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, monitoringu, teletechnicznej i przeciwpożarowej;
- wyposażenie wszystkich pomieszczeń w obiekcie;
- wykonanie zagospodarowania terenu wraz z utwardzeniem dojazdów i dojść do budynków oraz parkingów
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo:
2.1 organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
2.2 odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
2.3 ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
2.4 opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
2.5 sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
2.6 sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 2 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
2.7 opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
2.8 opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
2.9 wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
2.10 sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
2.11 sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
2.12 inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
3.1 Projekt robót budowlanych i specyfikacja techniczna
3.2 Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna
3.3 Projekt instalacji sanitarnej i specyfikacja techniczna
3.4 Przedmiar robót : budowlany, elektryczny, sanitarny
3.5 Projekt aranżacji wnętrz
UWAGA:
Zmianie uległ w stosunku do poprzedniego postępowania przetargowego załącznik nr 4B.260 do Projektu Architektoniczno-Budowlanego (PAB) tj. wykaz wyposażenia gastronomicznego do projektu. Zakres wyposażenia został ograniczony i częściowo zmieniony.
4.Informacje dodatkowe:
4.1 Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu terenu prac, nie będących przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem,
4.2 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów pozwalających na zakończenie robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla danego zakresu robót,
4.3 Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami i uzgodnieniami m.in. zawartymi w projekcie,
4.4 Wykonawca przewidzi i zabezpieczy, a także zapewni mieszkańcom dostęp do mieszkań/budynków przez cały okres trwania budowy. Zasady organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami, w szczególności w okresie wzmożonego ruchu:
- minimalizowanie całkowitego czasu prowadzenia robót;
- minimalizowanie długości odcinków wyłączonych z ruchu;
- zapewnienie takiej organizacji robót, która umożliwiłaby minimalizowanie utrudnień dla mieszkańców i użytkowników dróg a nawet ewentualne przerywanie realizacji robót w dniach weekendowych,
- Na wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
4.5 Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe i/lub odpady nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów oraz urządzeń planowanych do wbudowania; Wykonawca nie może wbudować materiałów i urządzeń nie zaakceptowanych przez Zamawiającego,
4.7 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy,
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz:
- przedmiar robót 4a do SWZ ( branża budowlana, elektryczna, sanitarna)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ
- projekt aranżacji wnętrz- załącznik nr 4d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421148-3 - Instalowanie bram
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5575590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6069958,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5575590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540339094
7.3.3) Ulica: Usługowa 6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-127
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5575590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRZEŃ WIELKI
więcej: przetargi DOBRZEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.