eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Lubań"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Lubań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756465920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@luban.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://luban.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Lubań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6090176-9b19-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009087/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Lubań”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.2.2023.EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1319903,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Lubań”.
W ramach zadania należy wykonać termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej tzn.: budynek Urzędu Gminy Lubań, budynek ochotniczej straży pożarnej w Henrykowie Lubańskim oraz Radostowie Średnim. Każdy z obiektów posiada osobną dokumentację.
2. Zakres prac dla termomodernizacji budynku ochotniczej straży pożarnej w Radostowie Średnim:
a. wymiana dachu w części pokrytego papą,
b. prace naprawcze- wymiana obróbek blacharskich;
c. wymiana orynnowania, likwidacja rur spustowych- montaż nowych;
d. termoizolacja budynku: montaż wełny mineralnej 15 cm na ścianach zewnętrznych budynku jak i na stropie nad ostatnią kondygnacją;
e. izolacja fundamentów, wykonanie drenażu opaskowego,
f. obróbki okien i otworów drzwiowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem w części rysunkowej;
g. wymiana istniejących punktowych promienników elektrycznych na centralne źródło ciepła jakim jest pompa ciepła z instalacją grzejnikową oraz zapewnieniem dostawy prądu z instalacji fotowoltaicznej;
h. likwidacja najazdu przy jednej z bram wjazdowych do garażu w celu przystosowania bramy dla pojazdu wyższego niż stan istniejący;
i. wymiana bram garażowych z wbudowanymi drzwiami;
j. wymiana oświetlenia wewnętrznego
k. montaż paneli fotowoltaicznych;
l. inwestycja posiada pozwolenie na budowę.
3. Zakres prac dla termomodernizacji budynku ochotniczej straży pożarnej w Henrykowie Lubańskim:
a. wymiana orynnowania, likwidacja rur spustowych- montaż nowych, obróbek blacharskich ;
b. termoizolacja budynku: montaż wełny mineralna 15 cm na ścianach zewnętrznych budynku jak i na stropie nad ostatnią kondygnacją;
c. obróbki okien i otworów drzwiowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem w części rysunkowej;
d. wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z instalacją grzejnikową na pompę ciepła typu Monoblok oraz zapewnieniem dostawy prądu z instalacji fotowoltaicznej;
e. wymiana bram garażowych z wbudowanymi drzwiami;
f. wymiana oświetlenia wewnętrznego
g. montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną instalacji,
h. inwestycja wykonywana na zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę
4. Zakres prac: dla termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Lubaniu:
a. wykonanie termoizolacji stropu nad II piętrem i folii PE,
b. wymiana oświetlenia wewnętrznego (wg projektu branży elektrycznej),
c. wymiana drewnianych okien lukarn na poddaszu,
d. montaż paneli fotowoltaicznych na dachu od strony południowo – zachodniej (wg projektu branży elektrycznej),
e. demontaż zbędnych elementów na elewacji, demontaż krat stalowych w oknach parteru,
f. wymiana rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk,
g. renowacja i malowanie podbitki dachowej,
h. renowacja i uzupełnienia tynków elewacji,
i. renowacja i uzupełnienia opasek okiennych, gzymsów nadokiennych i podokiennych oraz malowanie farbami elewacyjnymi silikonowymi,
j. malowanie ścian elewacji i detali architektonicznych farbami elewacyjnymi silikonowymi,
k. renowacja cokołów ceglanych i klinkierowej opaski wieńczącej cokoły,
l. wymiana parapetów z kształtek klinkierowych parapetów w oknach piwnicznych,
m. wymiana tylnych drzwi zewnętrznych na nowe,
n. czyszczenie i malowanie krat stalowych w oknach piwnic,
o. montaż 3 zewnętrznych agregatów systemu chłodzenia na elewacji tylnej,
p. montaż zewnętrznej czerpni powietrza i wyrzutni powietrza na dachu,
q. wykonanie wentylacji mechanicznej oraz chłodzenia,
r. oczyszczenie i pomalowanie farbami szafek energetycznej i gazowej,
s. wymiana kratek wentylacyjnych na nowe z blachy nierdzewnej,
t. wymiana instalacji odgromowej,
u. inwestycja posiada pozwolenie na budowę.
Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe będą wykonywane na czynnym obiekcie bez wstrzymania pracy urzędu. Powinny być organizowane w sposób nienarażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wszystkie utrudnienia i ryzyka związane z wykonywaniem robót.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót- dla każdego budynku oddzielna oraz umowa .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił zawarcia umowy. Zmawiający nie mógł skorzystać art. 263 ustawy tj. dokonać ponownego badania ofert spośród ofert pozostałych, gdyż upłynął termin związania ofertami.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1416000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2123704,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.