Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim Pcim Sucha oraz Pabiski, Kozaki, Dziadki, Świątki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Pcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122748050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pcim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim Pcim Sucha oraz Pabiski, Kozaki, Dziadki, Świątki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451f28d1-bf42-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne Zamawiający skorzystał z zapisów art. 214 ust.1 pkt 5,
Uzasadnienie faktyczne Zamawiający wyczerpał wszelkie inne możliwości zawarcia ważnej umowy a nie mógł pozostawić
mieszkańców gminy bez zabezpieczenia ewentualnego odśnieżania. Brak odśnieżania nawet kilkudniowy mógł prowadzić
do dużych konsekwencji zarówno społecznych (brak możliwości dotarcia do szkół, kościołów, sklepów etc.) jak i
ekonomicznych (brak możliwości dotarcia do miejsc zamieszkania, brak możliwości prowadzenie handlu opartego na transporcie itp.), a w skrajnych przypadkach mógłby narazić mieszkańców gminy na utratę zdrowia a nawet spowodować
narażenie życia (brak możliwości dotarcia karetek i zespołów ratunkowych do miejsc zdarzeń czy też mieszkań osób
poszkodowanych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim dla zadania Pcim Sucha: Warmuzy, Gojsce, Uchacze, Mała Bania, Kubose, Raj, Wielka Bania, Pietry, Flaziki, Małe Ulmany, Dupadki, Padoły , Kudłacze, Solawy, Tupty, Gałgany, Marszałki, Przedupy, Olejarze, Chabeidy, Sragi, Kuce, Bryle, Kalisze, Kocury, Itkowce, oraz Pabiski, Kozaki, Dziadki, Świątki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano – Usługowa Grzegorz Pietrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 681 13 02 755
7.3.3) Ulica: Górna
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-08 do 2023-03-31INNE PRZETARGI PCIM
więcej: przetargi PCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.