eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Batowice › Przebudowa odcinka drogi powiatowej 1941K ul. Królowej Polski w miejscowości Włosań.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136365 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej 1941K ul. Królowej Polski w miejscowości Włosań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 126221010

1.5.8.) Numer faksu: 126221012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi powiatowej 1941K ul. Królowej Polski w miejscowości Włosań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfca5b5-d35d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007156/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1941K ul. Królowej Polski w miejscowości Włosań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/28/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1941K ul. Królowej Polski w miejscowości Włosań” wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
- budowa ciągu pieszego;
- budowa ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej;
- budowa poszerzenia jezdni;
- przebudowa zjazdów prawo i lewo stronnych;
- budowa fragmentów palisady betonowej 18x18x120 za projektowanym ciągiem pieszym;
- budowy kanalizacji deszczowej wraz z remontem istniejącej kanalizacji deszczowej;
- remont ścianki czołowej wylotu istniejącego przepusty fi 600;
- budowa wzdłuż projektowanego ciągu pieszego drenażu z rur pcv typu „peszel” dn 100 mm;
- W celu zapewnienia właściwego odwodnienia do wyceny Wykonawca wyceni dodatkowo wykonanie 500 m² nakładki asfaltowej w miejscach, które wykazują się największą degradację nawierzchni oraz w obszarze przejścia dla pieszych. Należy do wyceny przyjąć ułożenie nakładki asfaltowej w 2 warstwach o łącznej grubości mim. 6cm.
- Wykonawca w ramach zadania dokona optymalizacji docelowej organizacji ruchu zakładającą również wymianę wszystkich istniejących znaków (do Wyceny należy przyjąć 20 nowych znaków drogowych) wraz z uzupełnieniem projektu stałej organizacji ruchu o przejście dla pieszych wraz z dedykowanym oświetleniem, zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Wytycznych organizacji bezpiecznego ruchu pieszych: Wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dola pieszych”, z 2018 roku, opracowanych na zalecenie Ministra Infrastruktury przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień projektu stałej organizacji ruchu oraz uzgodnień i opinii od dysponentów sieci,
- Wykonawca w ramach zadania wykona dedykowane oświetlenie przejścia dla pieszych zgodnie z uzgodnioną przez siebie docelową organizacją ruchu;
- Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień.
- Wykonawca w ramach zadania dokona aktualizacji/prolongaty warunków, opinii i uzgodnień z zarządcami sieci;
- Wykonawca w ramach zadania winien skalkulować wycinkę drzew (do wyceny należy założyć 40 szt.), nasadzenia Wykona Zamawiający we własnym zakresie,
- w ramach niniejszego zadania należy wykonać oznakowanie poziome metodą grubowarstwową.
Zamawiający dopuszcza możliwość zamknięcia drogi na czas trwania robót nawierzchniowych pod warunkiem wyznaczenia objazdu oraz poniesienia przez Wykonawcę wszelkich kosztów z tym związanych.
2. Podstawą do wyliczenia ceny ofertowej jest załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (ST). Dołączone do projektu przedmiary są materiałem pomocniczym przedstawiającym orientacyjne ilości materiałów i robót budowlanych. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159502,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159502,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159502,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Transportowa TRANSFIG Wiesław Figa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770049985

7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-061

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159502,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.