Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122917/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dźwigi – konserwacje, remonty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767469000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dźwigi – konserwacje, remonty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d3bdc09-bc23-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055703/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dźwigi - konserwacje i remonty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253709.59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, napraw i utrzymanie w ruchu oraz pełnieniu dyżuru pogotowia dźwigowego i dokonywaniu przeglądów urządzeń transportu bliskiego:
1) dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 20ab, 22, 24, 26 i 28, oraz w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Skalników 6 w Polkowicach przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna
2) platform dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna,
3) żurawia o napędzie ręcznym znajdującego się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach,
4) dźwigów osobowych ze sterowaniem mikroprocesorowym seria 2B, sterownik PLC FX1N produkcji Microlift Wrocław.
administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne, w ramach zadania pn.: „Dźwigi – konserwacje, remonty.
2. Poprzez ogólne określenie „dźwignice” w dalszej części niniejszej umowy Zamawiający rozumie zarówno dźwigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 20ab, 22; 24; 26 i 28 w Polkowicach oraz przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna jak również platformę dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Małej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz przy ul. Okrężnej 1 w miejscowości Sucha Górna a także żuraw ręczny znajdujący się na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach.
3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) wykonanie przeglądów technicznych dźwignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2022 poz. 1514 ze zm.), w tym:
a) wykonywanie do 25 dnia każdego miesiąca przeglądów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w załączniku nr 2 do umowy;
b) wykonywanie do dnia 25 miesiąca kończącego kwartał przeglądów konserwacyjnych kwartalnych, których zakres przedstawiono w załączniku nr 3 do umowy;
c) wykonanie przeglądu konserwacyjnego rocznego, którego zakres przedstawiono w załączniku nr 4 do umowy przed upływem terminu określonego w decyzji UDT zezwalającej na eksploatację dźwigu;
d) prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych;
2) utrzymanie dźwignic w stałej sprawności technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych;
3) wykonywanie innych napraw dźwignic, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, w ramach posiadanych środków, o których mowa w projekcie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w załączonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 14.03.2023 r. do godz. 10:00 złożona została jedna oferta przez Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Piotr Delwa ul. Korczaka 4, 59-100 Polkowice.W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, że złożona oferta podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Specyfikacja Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania wymagała od wykonawców złożenia wraz z ofertą w charakterze treści oferty wypełnionego Formularza ofertowego wraz z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego -Wykaz cen jednostkowych oraz Załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego – Wykaz cen za konserwację i naprawy. Wykonawca w przesłanej ofercie nie złożył wyżej wymienionych załączników co skutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.