eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › "Szczęśliwa gmina - miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0779e4-c114-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Odbudowa drogi gminnej K363888 w Os. Młynne w miejscowości Ochotnica Dolna - odcinki jezdni w km ok. 1+500 – 3+220, w ramach projektu Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji

1.1.10 Odbudowa zabezpieczeń korpusu drogi gminnej K363920 Jamne w km 2+030 – 2+086,69 oraz w km 3+031,78 - 3+082,93, w ramach projektu Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji

1.1.12 Zagospodarowanie otoczenia oraz modernizacja boiska sportowego w Tylmanowej – KS Lubań, w ramach projektu Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji

1.1.14 Adaptacja kondygnacji parteru budynku w Ochotnicy Dolnej, Os. Dłubacze, na cele Klubu Fitness, w ramach projektu Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e0779e4-c114-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowe środki dowodowe, w postaci próbek oferowanej nawierzchni oraz maty elastycznej (szczegółowo określone w pkt 5.8 ppkt 3.6 - 3.7 niniejszego Ogłoszenia), Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert, tj. do dnia 29.03.2023 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, p. 005 (sekretariat).
2.Próbki Wykonawca składa w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie ich treści do chwili ich otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie: „Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji”- Część II– roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych – próbki. Nie otwierać przed 29.03.2023 r. godzina 11:00

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Załączniku nr 14 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej
Załącznik nr 14 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części: Część I - Roboty w zakresie dróg.
3.Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje odbudowę lub modernizację dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną i urządzeniami lub odbudowę zabezpieczeń dróg w następujących lokalizacjach:
1) Jamne - odbudowa zabezpieczeń drogi gminnej K363920 w km 3+031,78 - 3+082,93
2) Jamne – odbudowa drogi gminnej K363920 w km 1+400 - 1+940 oraz w km 1+960 - 2+090
3) Kudowe – odbudowa i modernizacja drogi gminnej 363885K w km 0+200 - 1+690
4) Młynne – odbudowa drogi gminnej K363888 - odcinek jezdni w km 1+700 - 3+220
5) Młynne – modernizacje/remont prawej odnogi drogi gminnej 363920K w km 3+767 głównego ciągu drogowego na odcinku w km 0+022 - 0+300.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji zostały określone w Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części: Część II - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych .
3.Zakres prac/robót w ramach Części II obejmuje przebudowę boiska piłkarskiego przy Szkole im. Mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej wraz z wymianą nawierzchni oraz budową piłkochwytów.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji zostały określone w Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji.
2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części: Część III – Roboty w zakresie obiektów budowlanych.
3.Zakres prac/robót w ramach Części III obejmuje adaptację kondygnacji parteru w budynku w Ochotnicy Dolnej, Os. Dłubacze, na cele Klubu Fitness.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji zostały określone w Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część I - Roboty w zakresie dróg
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1.1. wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj.
a)nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykażą się należytym wykonaniem maksymalnie 3 (słownie: trzech) robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) nawierzchni jezdni asfaltowej, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”;
b)nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 (słownie: jedne) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) umocnień siatkowo-kamiennych korpusu drogowego, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Roboty budowlane jako samodzielna robota budowlana lub w ramach innej roboty budowlanej drogowej lub melioracyjnej. Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”
1.2. wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w Części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
b)minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia w Części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;

Część II - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
2.1 wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 (słownie: jedne) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie boiska o powierzchni co najmniej 1000 m2 ze sztuczną nawierzchnią (sztuczna trawa);
2.2 wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części II, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Część III – Roboty w zakresie obiektów budowlanych
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
3.1 wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 (słownie: jedne) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości prac minimum 600 000,00 PLN brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100)
3.2 wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części III, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części III, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części III, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie Części I, II i III, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -
Uwaga: w przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do E-zamówień.
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający w zakresie Części II – roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2.Przedmiotowe środki dowodowe mają służyć potwierdzeniu, że zaoferowana nawierzchnia spełnia minimalne wymagania Zamawiającego, szczegółowo określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
3.1 autoryzacji producenta nawierzchni wystawionej na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,
3.2 karty technicznej nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczonej przez producenta z określeniem nazwy inwestycji,
3.3 aktualnego Atestu PZH lub równoważnego dla trawy i granulatu,
3.4 badań laboratoryjnych nawierzchni potwierdzających technologię produkcji sztucznej trawy, potwierdzających minimalne wymagane parametry sztucznej trawy, systemu nawierzchni oraz spełnianie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf (manual 2015) z określeniem wszystkich elementów systemu nawierzchni (trawa, mata, granulat) wykonane przez autoryzowane laboratorium (np.: Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat),
3.5 badań na zgodność z normą PN-EN 15330-1 w celu potwierdzenia pozostałych parametrów poza minimalnymi wymaganiami dotyczącymi nawierzchni z trawy syntetycznej,
3.6 próbki oferowanej nawierzchni o wymiarach min.25x15cm z metryką producenta,
3.7 próbki maty elastycznej z nazwą produktu – zgodnej z raportem z badań laboratoryjnych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt 5.8 niniejszego ogłoszenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3.zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
4.oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (jeżeli dotyczy);
5.oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1)dla Części I: 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
2)dla Części II: 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100)
3)dla Części III: 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2ustawy.
3.Wszelkie szczegóły dotyczące formy wniesienia znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Szczegóły dotyczące przekazania zaliczek zostały określone w treści Projektowanych postanowień umowy, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 4, 5 i 6 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartych umów w stosunku do treści wybranych ofert w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4,5 i 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Szczęśliwa gmina – miejsce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji. Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z programu: Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych, w drodze udzielonej Wstępnej Promesy NR Edycja2/2021/8079/PolskiLad.
2.Celem strategicznym warunkującym dalszy rozwój Zamawiającego jest stworzenie warunków umożliwiających rozwój rodzin i młodzieży na podobnym poziomie jak w miastach i powstrzymanie emigracji do miast oraz stworzenie atrakcji i warunków do spędzania wolnego czasu przyjeżdżającym tu turystom i mieszkańcom. Cel ten zostanie osiągnięty m. in. poprzez modernizacje, budowę i wyposażenie infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i turystycznej. w ramach projektu zostaną zmodernizowane lub zbudowane i wyposażone w urządzenia m.in. przestrzenie spotkań dla rodzin z dziećmi i młodzieży, obiekty sportowe, siłownie i miejsca zabaw dla dzieci wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W wyniku realizacji projektu powstanie spójna, estetyczna i funkcjonalna przestrzeń dla młodych i turystów przeznaczona na cele rekreacyjne, sportowe i turystyczne. Projekt przyczyni się do poprawy estetyki przestrzeni publicznej. Utworzenie zagospodarowanych kompleksowo miejsc aktywności fizycznej, spotkań, spędzania czasu wolnego pozwoli mieszkańcom i turystom na uprawianie sportu i aktywne spędzania czasu wolnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.