eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskie 24, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135480 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskie 24, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-20-10-240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskie 24, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a4f174-c29e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.104 Doposażenie ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskim 24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070039/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.39.21.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261788,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskie 24, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.39.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową obiektów małej architektury w ramach budowy ogródka jordanowskiego na os. Kazimierzowskie 24 w Krakowie, na działce nr 195/24, obręb 8, jednostka ewidencyjna Nowa Huta, Dzielnica XVI Bieńczyce.
1.3 Zamówienie obejmuje między innymi demontaż elementów małej architektury kolidujących z planowaną inwestycją, przygotowanie terenu do prac budowlanych, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, urządzeń siłowych, urządzeń komunalnych (kosze na odpadki), tablicy z regulaminem, odnowienie wskazanych w projekcie istniejących elementów, wykonanie nawierzchni bezpiecznych zgodnie z projektem oraz rekultywację terenu po zakończeniu robót budowlanych. W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.3.1 Wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej o powierzchni ok. 187,00 m2 z obrzeżami trawnikowymi z tworzywa sztucznego o długości ok. 119,60 m oraz wykonanie nawierzchni naturalnej jako trawa/darń,
1.3.2 Wykonanie nawierzchni z geokrat pod urządzeniami siłowymi na obszarze ok. 2x3 m i krat pod ławkami na obszarze ok. 180x100 cm,
1.3.3 Usunięcie obiektów małej architektury kolidujących z planowaną inwestycją,
1.3.4 Odnowienie ogrodzenia (m.in. oczyszczenie i pomalowanie),
1.3.5 Dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowych (m.in.: zestaw zabawowy – 1 szt., huśtawka 2-osobowa – 1 szt., linarium – 1 szt., urządzenie - deska surfingowa – 1 szt., karuzela – 1 szt., bujak wąż – 1 szt., bujak 4-osobowy – 1 szt., bujak konik – 1 szt., huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt., trampolina – 2 szt., wioślarz – 1 szt., ofbitrek – 1 szt.),
1.3.6 Dostawę i montaż urządzeń komunalnych (kosze na odpadki) – 5 szt.,
1.3.7 Dostawę i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem – 2 szt.,
1.3.8 Odnowienie ławek (m.in. oczyszczenie i pomalowanie) – 10 szt.,
1.3.9 Odnowienie karuzeli (m.in. oczyszczenie z rdzy i pomalowanie) – 1 szt.,
1.3.10 Odnowienie równoważni (m.in. oczyszczenie z rdzy i pomalowanie, wymiana siedziska i opony pod siedziskami) – 2 szt.,
1.3.11 Dostawę i wymianę elementów piaskownicy, tj. siedzisk piaskownicy – 12 szt. oraz kapturków – 8 szt.,
1.3.12 Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz z rekultywacją terenu.
1.4 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię Projektową PERSPEKTYWA Sp. z o.o. dla zadania pn. „Budowa obiektów małej architektury (urządzeń zabawowych i komunalnych w miejscu publicznym, os. Kazimierzowskie 24, na działce nr 195/24, obręb 8, jedn. ewid. Nowa Huta w Krakowie oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów, tj.: zestaw zabawowy, huśtawka 2-osobowa, linarium, urządzenie – deska surfingowa, karuzela, bujak wąż, bujak 4-osobowy, bujak konik, huśtawka bocianie gniazdo, trampolina, wioślarz, kosz na odpadki, tablica informacyjna z regulaminem, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, architektoniczne, estetyczne, materiałowe itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316744,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383284,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383284,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453

7.3.3) Ulica: ul. Siwka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316744,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.