Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bojanowo (postępowanie 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 54 56 393
1.5.8.) Numer faksu: 65 54 56 640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bojanowo (postępowanie 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee150983-b368-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014232/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bojanowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: zakup wyposażenia i sprzętu (minikoparka, przyczepa/laweta). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 138000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: zakup wyposażenia i sprzętu (furgonetka, furgon). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 268728,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: remont oczyszczalni ścieków, modernizacja przepompowni ścieków, modernizacja systemu napowietrzania na SUW Bojanowo i SUW Zaborowice, budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wymiana wodomierzy – SUW-y, rozbudowa systemu zdalnego odczytu (psiony).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także program funkcjonalno-użytkowy (dokumentacja techniczna) – stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
38421100-3 - Wodomierze
4.5.5.) Wartość części: 3858066,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W postępowaniu część 2 i 3 podlegają unieważnieniu. Ponieważ beneficjent, który otrzymał jedną promesę dofinansowania z programu Polski Ład, jest zobowiązany przeprowadzić jedno postępowanie, wybór wykonawcy i zawarcie umowy w zakresie jednej tylko części nie jest możliwe. W związku z powyższym postępowanie w zakresie części 1 również podlega unieważnieniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W zakresie Części 2 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym postępowanie w zakresie tej części musiało zostać unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W postępowaniu w zakresie części 3 została złożona 1 oferta na kwotę brutto: 7.477.170,00 zł. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 4.763.250,00 zł i w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. W związku z powyższym postępowanie w zakresie tej części musiało zostać unieważnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.