eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzyca › Budowa dwóch budynków mieszkalnych i budynku administracyjnego w Słońsku wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch budynków mieszkalnych i budynku administracyjnego w Słońsku wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch budynków mieszkalnych i budynku administracyjnego w Słońsku wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2e3149d-9280-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003192/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dwóch budynków mieszkalnych dwulokalowych oraz budynku administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062840/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.210.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5433443,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych i budynku administracyjnego w Słońsku wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” – na działkach o nr ewid. 990/1 i 990/2 którego zakres zamówienia obejmuje:

1) wybudowanie dwóch budynków mieszkalnych – jednorodzinnych, dwulokalowych (każdy
budynek o wym. maksymalnych 19,99 m x 23,59 m i pow. użytkowej wynoszącej 196,8 m2)
do zamieszkania dla pracowników Zamawiającego oraz
2) wybudowanie budynku administracyjnego – biurowego (o wym. maksymalnych 24,29 m
x 27,39 m i pow. użytkowej wynoszącej 428,9 m2).
2. Szczegółowy zakres robót:
1) roboty związane z urządzeniem zaplecza i placu budowy w zakresie: ogrodzenie, oświetlenie, oznakowania placu budowy, przygotowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników, rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy, utwardzenie wjazdu, dojść oraz dojazdów pożarowych, urządzenie miejsca składowania materiałów budowlanych wraz z oznaczeniem stref ochronnych wynikających z przepisów odrębnych – stref magazynowania i składowania materiałów, wyrobów, substancji oraz preparatów niebezpiecznych, urządzenie zbrojarki i węzła produkcji zapraw tynkarskich i betonu oraz pracy sprzętu zmechanizowanego i pomocniczego;
2) roboty ziemne (m. in.: wymiana gruntu w części działki, wykopy pod rozbudowę budynku);
3) roboty budowlano – montażowe (m. in.: wykonanie ścian fundamentowych, konstrukcyjnych i działowych poszczególnych kondygnacji, podciągów i nadproży; montaż i demontaż szalunków ław fundamentowych, podciągów, nadproży, wieńców, słupków; montaż i demontaż szalunków do wykonania stropów; wykonanie stropów; montaż konstrukcji dachowej, impregnacja ogniochronna i owadobójcza elementów drewnianych; wykonanie pokrycia dachu, obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe), izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne i cieplne; montaż i demontaż typowych rusztowań)
4) roboty wykończeniowe (m. in.: tynkarskie, stolarskie),
5) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodno-kanalizacyjnych,
7) dostawa i montaż pom ciepła,
8) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
9) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych (na każdym budynku) wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu,
10) dostawa wyposażenia meblowego oraz dostawa i montaż regałów przesuwnych w pom. archiwum,
11) zagospodarowanie terenu działki,
12) przeprowadzenia wszystkich wymaganych prób i badań,
13) przygotowania i przekazania szczegółowej instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowej zamontowanych urządzeń,
14) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (niezbędną do skutecznego zawiadomienia organów nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie – w tym przygotowania kompletnego projektu wniosku pozwolenia na użytkowanie wraz z niezbędną dokumentacją
w tym zakresie).
15) złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (Wykonawca złoży wniosek w imieniu Zamawiającego).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlano-wykonawczy,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

39131100-0 - Regały archiwalne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

42511110-5 - Pompy grzewcze

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający (Park Narodowy „Ujście Warty”) na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych i budynku administracyjnego w Słońsku wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ww. ustawy, ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca w wyznaczonym terminie:
1) nie wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
2) nie doszło do stawienia się, osób reprezentujących wykonawcę w celu podpisania umowy, nie doszło do zawarcia umowy
Zgodnie z art. 263 ww. ustawy jeżeli wykonawca w ustalonym terminie uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Uchylaniem się od zawarcia umowy jest nie tylko odmowa podpisania umowy (art. 98 ust. 6 pkt 2 lit. a ww. ustawy), która jest tożsama ze stanowiskiem podjętym świadomie przez wykonawcę i przekazanym do wiadomości zamawiającego, lecz także wszelkie przyczyny leżące po stronie wykonawcy uniemożliwiające zawarcie umowy (art. 98 ust. 6 pkt 3 ww. ustawy), zarówno przez niego zawinione, jak i niezawinione (np. KIO 3287/21 z 25 listopada 2021 r.).
Z uwagi na powyższe w okolicznościach niniejszej sprawy Zamawiający podjął decyzję
o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ww. ustawy, ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5762666,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8559871,65 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.