Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114421/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135234 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat
(w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023), w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614414024
1.5.8.) Numer faksu: 614414024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat(w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023), w podziale na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2a9b8d-e491-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001245/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonywanie usług dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół w okresie dwóch lat (w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023) w podziale na trzy częsci - trzy trasy dowozowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.03.00.2021.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 624984,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100526,29 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat(w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023). Zadanie I (pierwsze), trasa nr I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100526,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat (w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023). Zadanie II (drugie), trasa nr II.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100526,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat (w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023). Zadanie III (trzecie), trasa nr III.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 111439,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi-Transport DACHMAR Marek Dach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881861609
7.3.4) Miejscowość: Konin 59
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
jakie przetargi wygrała firma
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi-Transport DACHMAR Marek Dach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881861609
7.3.4) Miejscowość: Konin 59
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
jakie przetargi wygrała firma
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi-Transport DACHMAR Marek Dach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881861609
7.3.4) Miejscowość: Konin 59
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
jakie przetargi wygrała firma
MAREK DACH USŁUGI - TRANSPORT DACHMAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-302021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI LWÓWEK
- "Remont elewacji Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Lwówku"
- "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Koninie, gm. Lwówek" Etap I
- Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
więcej: przetargi LWÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2024/2025"
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi i z powrotem
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz i odwóz 29 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi do szkoły i z powrotem
- PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY JARACZEWO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.