Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389865/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00413916/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana - remont pokrycia dachowego na budynku GOSiR w m. Niegowa ul. Sportowa 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Niegowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO
1.5.2.) Miejscowość: Niegowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48343151020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana - remont pokrycia dachowego na budynku GOSiR w m. Niegowa ul. Sportowa 1”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef862e2-4a0c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020966/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wymiana - remont pokrycia dachowego na budynku GOSiR w m. Niegowa ul. Sportowa 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPV.271.1.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana - remont pokrycia dachowego na budynku GOSiR w m. Niegowa ul. Sportowa 1
Zakres przedsięwzięcia obejmuje: remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego w Niegowie na działce nr ewid. 1490/1 oraz wymiany odwodnienia dachu. Remont pokrycia dachu będzie obejmować następujący zakres zadań:
1) Demontaż istniejącego pokrycia dachu i wykonanie nowego,
2) Częściowa wymiana pełnego deskowania,
3) Częściowa wymiana więźby dachowej,
4) Naprawa,
5) Wymiana rur spustowych,
6) Wymiana rynien
7) Wykonanie nowej obróbki blacharskiej,
8) Wykonanie instalacji odgromowej,
9) Wykonanie podbitki
2.Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik Nr 11 do SWZ. Zamawiający pomocniczo załącza PRZEDMIAR robót. Dokumenty stanowią funkcję pomocniczą i orientacyjną dla Wykonawcy, który jest zobligowany do przygotowania kosztorysu szczegółowego na podstawie którego określi cenę oferty, we własnym zakresie. Wynagrodzenie zaoferowane przez Wykonawcę ma charakter ryczałtowy. Kosztorys szczegółowy będzie wymagany od wykonawcy z którym zawierana będzie umowa i stanowić będzie załącznik do umowy.
3. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214800,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502771,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214800,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANOLETE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090074895
7.3.3) Ulica: 1 Maja
7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko
7.3.5) Kod pocztowy: 29-120
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214800,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEGOWA
więcej: przetargi NIEGOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.