eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Naprawa istniejących pokryć dachowych z pianki poliuretanowej PUR budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sudeckiej 5 oraz sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wyzwolenia 50



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134706 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa istniejących pokryć dachowych z pianki poliuretanowej PUR budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sudeckiej 5 oraz sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wyzwolenia 50

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa istniejących pokryć dachowych z pianki poliuretanowej PUR budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sudeckiej 5 oraz sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wyzwolenia 50

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a39f9cf-d3f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001467/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Naprawa istniejących pokryć dachowych z pianki poliuretanowej PUR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215412,12 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont pokrycia dachowego z pianki poliuretanowej PUR dachów budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Sudeckiej 5 w Świętochłowicach.
W ramach każdej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących zakresów robót:
 przygotowania i zabezpieczenia terenu budowy,
 oczyszczenia i odtłuszczenia powierzchni - należy usunąć wszystkie luźne i nie trzymające się podłoża elementy oraz wszelkie wykruszenia z pianki i inne zanieczyszczenia,
 usunięcia purchli (pęcherzy), odspojonych warstw i spękań w istniejącym pokryciu z pianki PUR,
 eliminacji natryskiem z pianki PUR występujących nieszczelności w pokryciu oraz uzupełnienie ubytków w pokryciu z pianki PUR, w tym likwidacja miejsc powstawania zastoin wody (zapewnienie właściwych spadków),
 udrożnienia wpustów dachowych,
 wykonania nowej powłoki malarskiej, zabezpieczającej powierzchnię dachów przed promieniowaniem ultrafioletowym (UV),
 wykonania robót tymczasowych i towarzyszących,
 załadunku, wywozu i utylizacji powstałych odpadów,
 uporządkowania terenu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 195222,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Remont pokrycia dachowego z pianki poliuretanowej PUR dachu sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wyzwolenia 50 w Świętochłowicach.

W ramach każdej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących zakresów robót:
 przygotowania i zabezpieczenia terenu budowy,
 oczyszczenia i odtłuszczenia powierzchni - należy usunąć wszystkie luźne i nie trzymające się podłoża elementy oraz wszelkie wykruszenia z pianki i inne zanieczyszczenia,
 usunięcia purchli (pęcherzy), odspojonych warstw i spękań w istniejącym pokryciu z pianki PUR,
 eliminacji natryskiem z pianki PUR występujących nieszczelności w pokryciu oraz uzupełnienie ubytków w pokryciu z pianki PUR, w tym likwidacja miejsc powstawania zastoin wody (zapewnienie właściwych spadków),
 udrożnienia wpustów dachowych,
 wykonania nowej powłoki malarskiej, zabezpieczającej powierzchnię dachów przed promieniowaniem ultrafioletowym (UV),
 wykonania robót tymczasowych i towarzyszących,
 załadunku, wywozu i utylizacji powstałych odpadów,
 uporządkowania terenu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 20189,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229783,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229783,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229783,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUMIBEX sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450000569

7.3.3) Ulica: Szkolna 11B

7.3.4) Miejscowość: Orzech

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229783,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23763,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23763,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23763,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUMIBEX sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450000569

7.3.3) Ulica: Szkolna 11B

7.3.4) Miejscowość: Orzech

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23763,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.