eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Bia³ostocka › Modernizacja budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka



Og³oszenie z dnia 2022-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarna Bia³ostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna Bia³ostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.8.) Numer faksu: 857131349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a33ada6-c48f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00134091

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022519/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@czarnabialostocka.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ (dotyczy sk³adania ofert), ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, (adres ESP Zamawiaj±cego: /czarna/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej: przetargi@czarnabialostocka.pl .
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencj±”) Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê numerem og³oszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postêpowania tj. Or.271.6.2022
1) za po¶rednictwem dedykowanego formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostêpnionego przez miniPortal.
2) drog± elektroniczn± na adres: przetargi@czarnabialostocka.pl, przy czym sposób komunikacji wskazany w pkt 2.2) nie jest w³a¶ciwy dla oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (wymagaj±cych szyfrowania), które nale¿y sk³adaæ w sposób wskazany w pkt 2.1) .
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Zamawiaj±cy wymaga aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z SWZ.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do
niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8. Za datê i godzinê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub datê ich przekazania za pomoc± poczty elektronicznej z zastrze¿eniem, i¿ ofertê wraz z za³±cznikami okre¶lonymi w rozdziale X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, mo¿na przekazaæ wy³±cznie na ePUAP. Dokumenty sk³adane w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej musz± byæ opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiaj±cego format danych - .pdf.
9. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem “Formularza komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgod z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przep³ywu takich dan oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp o ochronie dan) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±”, informujê, ¿e:
1.Admin Pani/a danych osob jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza CzB z siedzib±: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B, tel.: 85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl.
2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso mo¿e siê Pan/ kontaktowaæ siê z IOD pod adr e-mail: inspektor@cbi24.pl
3.Dane osob bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zam publi.
4.Dane osob bêd± przechowywane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zako postêpowania o udzi zam, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5.Podstaw± prawn± przetwarzania dan jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w zwi±zku z przepisami PZP.
6.Odbiorcami Pani/a dan bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie doka postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7.Obowi±zek podania przez Pani/± dan osob bezpo¶rednio Pani/a dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±z z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zam publ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
-dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
-w przypadku gdy przetwarzanie dan odbywa siê z naruszeniem przepisów Roz s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wa-wa,
9.Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usuniêcia da osob
-prawo do przenoszenia dan osob, o którym mowa w art. 20 Roz;
-na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osobh.
10.W przypadku gdy wykonanie obowi, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamó publicz.
11.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzup dan osob, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp o udzielenie zam publi lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie ogranicza przetwa dan osob do czasu zak postêp o udzielenie zam publ.
13.W przypadku dan osob zamieszczonych przez Admin w Biuletynie ZP prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozp, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Admin.
14. Od dnia zakoñ postêpowania o udzielenie zamów, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozp, spowoduje ograniczenie przetwa dan osob zawartych w protokole i za³± do protoko³u, Admin nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³± do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozp.
15.W przypadku gdy wykonanie obowi±, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozp, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodat inf maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyz nazwy lub daty zak postêpowania o udzielenie zamów.
16.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprost lub uzup, o którym mowa w art. 16 Rozp, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±.
17.Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/a dan osob nie podlega Pan/i decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwa, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja II piêtra budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka.

W ramach zadania I nale¿y wykonaæ modernizacjê pomieszczeñ II piêtra budynku Szko³y Podstawowej nr 2 ( 7 sal dydaktycznych, 3 ³azienek, korytarza, 2 magazynków przy salach i przedsionka) wraz z klatkami schodowymi nr 1 i nr 2 do poziomu parteru po wcze¶niejszym wykonaniu wymiany instalacji zasilania, sterowania oraz o¶wietlenia a tak¿e instalacji niskopr±dowej.
A Roboty budowlane:
W ramach robót budowlanych zadania ww. pomieszczeniach nale¿y wykonaæ rozebranie posadzek z paneli pod³ogowych - laminowanych , ok³adzin z p³ytek PCV, terakoty, skucia podk³adów betonowych (szlichty), po oczyszczeniu u³o¿yæ foliê budowlan± i wykonaæ warstwê wyrównawcz± z zaprawy cementowej (jastrych) wraz z niezbêdnymi dylatacjami i gruntowaniem. Wykonaæ nowe posadzki z linoleum, ok³adzin PCV na klej. Wykonaæ demonta¿ starej i monta¿ nowej stolarki drzwiowej oraz kratek wentylacyjnych, usun±æ odspojone tynki, uzupe³niæ ubytki, osadziæ profile naro¿nikowe aluminiowe z siatk± na naro¿nikach ¶cian, sufity i ¶ciany wyrównaæ g³adzi± gipsow±, zagruntowaæ i pomalowaæ co najmniej dwukrotnie farbami emulsyjnymi akrylowymi ³atwo zmywalnymi, w miejscach wystêpowania umywalek skucie glazury u³o¿enie nowych fartuchów z ok³adzin PCV, dokonaæ wymiany elementów sanitarnych (zlewy, umywalki, baterie, miski ustêpowe ze sp³uczkami, podej¶cia itp.), wymiana dwóch szafek hydrantowych, wnêkowych ppo¿. wraz z wyposa¿eniem, tapetowanie ¶cian fototapet± lateksow±, wykonanie lamperii z ok³adzin ¶ciennych PCV, malowanie istniej±cej instalacji c.o., czyszczenie, odt³uszczanie, renowacja oraz malowanie emali± akrylow± podokienników lastrykowych, dostawa i monta¿ odbojnic, dostawa i monta¿ relingów na¶ciennych, dostawa i monta¿ rolet okiennych w kasetach, dostawa i monta¿ tablic bia³ych sucho ¶cieralnych, dostawa i monta¿ manualnych ekranów projekcyjnych, dostawa i monta¿ tablic korkowych, dostawa i monta¿ obudów z p³yt MDF grzejników klatek schodowych, demonta¿ istniej±cych oraz dostawa, monta¿ i zabezpieczenie farb± chlorokauczukow± lub metod± proszkow± balustrad schodowych, krat zabezpieczaj±cych, balustrady wyposa¿yæ w pochwyty drewniane z kulami uniemo¿liwiaj±cymi zje¿d¿anie oraz zabezpieczyæ bezbarwn± lakierobejc±.
B. Roboty elektryczne:
W ramach robót elektrycznych wnêtrzowych nale¿y dokonaæ demonta¿u istniej±cych instalacji elektrycznych w tym opraw o¶wietleniowych, ³±czników, gniazd wtykowych, instalacji dzwonkowej. Wykonaæ dostawê i monta¿ nowych instalacji o¶wietlenia podstawowego, dodatkowego (strefa tablic) i awaryjnego, gniazd wtykowych, ³±czników w nowo przygotowanym pod³o¿u (bruzdy, rury ochronne) z przewodów kabelkowych wraz z dostaw± i monta¿em opraw o¶wietleniowych typu LED (natynkowych) o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego (z 1h modu³ami awaryjnymi i auto testem oraz wyposa¿onych w piktogramy), dzwonków szkolnych, gniazd dedykowanych DATA do zasilania urz±dzeñ informatycznych. Wykonaæ po³±czenia wyrównawcze. Wykonaæ nowe WLZ-y zasilaj±ce od rozdzielni g³ównej na parterze z doposa¿eniem RG obiektu w roz³±cznik bezpiecznikowy modu³owy z wk³adkami D02 50A oraz ochronnik przepiêciowy, wykonaæ dwie nowe rozdzielnice podtynkowe wyposa¿one i zasilane zgonie ze schematami zasilania. Wykonane obwody elektryczne zasiliæ z nowych rozdzielnic. Wykonaæ sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych wraz z pomiarem natê¿enia o¶wietlenia.
C. Roboty elektryczne niskopr±dowe:
W ramach robót elektrycznych niskopr±dowych wnêtrzowych nale¿y wykonaæ okablowanie strukturalne w standardzie kategorii 6 w wersji nieekranowanej. Na I piêtrze obiektu wykonaæ 2 punkty przy³±czeniowe 2xRJ45 UTP kategorii 6 dla instalacji telefonicznej i komputerowej oraz 9 punktów przy³±czeniowych 2xRJ45 UTP kategorii 6. Przewody kabelkowe prowadziæ w rurach winidurowych z ich osadzeniem w bruzdach z pod³±czeniem do wykonanej w ramach zadania do nowej szafy lokalnego punktu dystrybucyjnego w postaci wisz±cej, dzielonej szafy 19”/10U zainstalowanej w pomieszczeniu radiowêz³a. LPD wyposa¿yæ osprzêt pasywny i aktywny. LPD po³±czyæ kablem ¶wiat³owodowym z GPD zlokalizowanym w Sali informatycznej na poziomie I pietra. Wykonaæ instalacjê AV przewodami audio 2x0,22mm2, przewodami video VGA oraz HDMI w rurach winidurowych osadzonych w bruzdach. Po stronie odbiorników zakoñczyæ instalacjê monta¿em gniazd video VGA D-sub HD15, 2M + Audio RCA oraz gniazd Audio-Video HDMI, 2M. Wykonaæ instalacjê nag³o¶nieniow± piêtra w postaci kablowania zasilania g³o¶ników przewodami OMY2x2,5mm, dostarczyæ i zamontowaæ g³o¶niki panelowe w obudowie metalowej, o mocy 6 W ka¿dy o efektywnym pa¶mie przenoszenia od 65Hz do 18 kHz, wyposa¿yæ radiowêze³ we wzmacniacz 6 strefowy o mocy 120W ALL In one DVD/Tuner FM/MP3, 3 wej¶cia (1 szt.) oraz ¼ród³o t³a muzycznego SD/USB/Tuner FM o mocy 10W (1 szt.). Dokonaæ konfiguracji i sprawdzenia dzia³ania wykonanej instalacji.
Uwaga:
- wskazane w dokumentacji wzory-motywy fototapet przewidzianych do wykonania we wskazanych lokalizacjach sal dydaktycznych uzgodniæ przed zakupem z zarz±dc± obiektu,
- miejsce monta¿u przewidzianych projektem tablic bia³ych, interaktywnych, korkowych oraz relingów uzgodniæ z zarz±dc± obiektu,
- wskazana w projekcie wykonawczym kolorystyka sal dydaktycznych jest przyk³adowa, a faktyczne kolory ¶cian, wypraw posadzek i ¶cian, skrzyde³ drzwiowych, rolet itp. elementów uzgodniæ przed zakupem i monta¿em z zarz±dc± obiektu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja parteru Szko³y Podstawowej nr 1 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka.

W ramach zadania II nale¿y wykonaæ modernizacjê pomieszczeñ parteru budynku Szko³y Podstawowej nr 1 ( boksy szatniowe, sto³ówka pomieszczenia administracyjne, kuchnia, sekretariat, gabinety, archiwum, magazynki, ³azienki, hole, korytarze wraz z klatkami schodowymi, salka gimnastyczna i pozosta³e) po wcze¶niejszym wykonaniu wymiany instalacji zasilania, sterowania oraz o¶wietlenia a tak¿e instalacji niskopr±dowej wraz z rozbudow± instalacji c.o. polegaj±c± na dostawie i monta¿u 5 szt. grzejników z osprzêtem i dedykowan± instalacj± w gabinecie terapeutycznym oraz archiwum i pomieszczeniu magazynowym.
A Roboty budowlane:
W ramach robót budowlanych zadania ww. pomieszczeniach nale¿y wykonaæ rozebranie posadzek z lastriko, z wyk³adzin z tworzyw sztucznych lub gres b±d¼ pozosta³o¶ci po fundamentach betonowych oraz oczy¶ciæ posadzki z gruzu, piachu i innych lu¼nych elementów, wykonaæ stosowne izolacje przeciwwilgociowe i termiczne wraz z p³ytami betonowymi i mas samopoziomuj±cych, gruntowania pod³o¿y, przygotowania posadzek masami naprawczo wyrównuj±cymi, posadzki (przej¶cia przez drzwi bez progowe) i cokoliki z p³ytek z kamieni sztucznych uk³adanych na klej i obiektowych wyk³adzin welurowych, demonta¿ starej i monta¿ nowej stolarki drzwiowej i kratek wentylacyjnych. W obrêbie ¶cian nale¿y wykonaæ usuniêcie tynków, w miejscach wystêpowania umywalek skucie glazury i u³o¿enie nowych fartuchów z p³ytek ceramicznych, tynkowanie i szpachlowanie z gruntowaniem i min. dwukrotne malowanie ¶cian i sufitów, malowanie istniej±cej instalacji c.o., dostawa i monta¿ nak³adek parapetów - renowacyjnych PCV, wymiana wype³nieñ krat rozdzielaj±cych szatnie i zintegrowanych wieszaków na wype³nienia z siatki zgrzewanej, ocynkowanej o rozmiarze oczka 2x2 cm wraz z oczyszczeniem i przemalowaniem s³upów i ram boksów oraz, dostaw± wieszaków ubraniowych - 100 szt/boks. Wykonaæ dostawê i monta¿ systemowych odbojnic szeroko¶ci min. 20 cm na ¶ciany i naro¿niki drzwi, dokonaæ demonta¿u oraz dostawy i monta¿u nowej stolarki okiennej i drzwiowej sal gimnastycznej, dostawy i monta¿u obudów z p³yt MDF grzejników klatek schodowych.
B. Roboty elektryczne:
W ramach robót elektrycznych nale¿y dokonaæ demonta¿u istniej±cych instalacji elektrycznych w tym opraw o¶wietleniowych, ³±czników, gniazd wtykowych, instalacji dzwonkowej. Wykonaæ dostawê i monta¿ nowych instalacji o¶wietlenia podstawowego, dodatkowego (strefa tablic) i awaryjnego, gniazd wtykowych, ³±czników w nowo przygotowanym pod³o¿u (bruzdy, rury ochronne) z przewodów kabelkowych wraz z dostaw± i monta¿em opraw o¶wietleniowych typu LED (na ¶ciennych, sufitowych i wpuszczanych) o¶wietlenia podstawowego i awaryjnego (z 1h modu³ami awaryjnymi i auto testem oraz wyposa¿onych w piktogramy), dzwonków szkolnych, gniazd dedykowanych DATA do zasilania urz±dzeñ informatycznych. Wykonaæ po³±czenia wyrównawcze. Wykonane obwody elektryczne zasiliæ z projektowanych rozdzielnic RO1, RO2, TSO, TKO1 oraz RK przez doposa¿on± w elementy zabezpieczaj±ce istniej±c± rozdzielnicê g³ówn± RG. Wykonaæ instalacje uziemiaj±ce oraz instalacjê wyrównania potencja³ów w postaci szyny z bednarki FeZn25x4 z pod³±czeniem do istniej±cego uziomu. Wykonaæ sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych wraz z pomiarem natê¿enia o¶wietlenia.
W ramach robót elektrycznych niskopr±dowych wnêtrzowych nale¿y wykonaæ okablowanie strukturalne w standardzie kategorii 6 w wersji nieekranowanej. Na parterze obiektu wykonaæ 3 punkty przy³±czeniowe 2xRJ45 UTP kategorii 6 dla instalacji telefonicznej i komputerowej oraz wpusty przewodu skrêtkowego U/UTP kategorii 6 do pod³±czenia istniej±cych urz±dzeñ systemu CCTV i SSWiN. Przewody kabelkowe prowadziæ w rurach winidurowych z ich osadzeniem w bruzdach z pod³±czeniem do istniej±cej szafy g³ównego punktu dystrybucyjnego odpowiednio adaptowanego do potrzeb wykonywanej instalacji LAN poprzez monta¿ paneli rozdzielczych – krosowych 24 portowych RJ45, panelu porz±dkuj±cego, urz±dzeñ aktywnych i kabli krosowych. Instalacje po stronie odbiorczej zakoñczyæ dostaw± i monta¿em gniazd RJ45 w gnie¼dzie abonenckim osadzonych w puszkach bakelitowych. Dokonaæ konfiguracji i sprawdzenia dzia³ania wykonanej instalacji.
C. Roboty sanitarne:
W ramach robót sanitarnych wnêtrzowych nale¿y wykonaæ demonta¿ istniej±cych pionów kanalizacji sanitarnej, monta¿ nowych do poziomu stropu I piêtra z w³±czeniem wszystkich istniej±cych pod³±czeñ wraz z wykonaniem nowych le¿aków w piwnicach z przy³±czeniem instalacji w obrêbie budynku do istniej±cych przy³±czy kanalizacji sanitarnej. Nale¿y wykonaæ dostawê i monta¿ 5 szt. stalowych, p³ytowych grzejników wraz z niezbêdnym osprzêtem oraz g³owicami termostatycznymi i instalacjami co z odpowietrzeniem z rur stalowych na zaciski do pod³±czenia ww. elementów grzejnych w dwóch pomieszczeniach piwnic i jednym parteru, a tak¿e monta¿u 3 wentylatorów ³azienkowych uruchamianych wraz z o¶wietleniem obs³ugiwanych pomieszczeñ sanitarnych. Udro¿niæ mechanicznie kana³y wentylacyjne obs³uguj±ce pomieszczenia 0.2,0.3 i 1.9. Dokonaæ wymiany dwóch zestawów hydrantowych ppo¿. wraz ze skrzynkami podtynkowymi oraz dostarczyæ i zabudowaæ pojemno¶ciowy podgrzewacz wody pojemno¶ci 50 l z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji wodnej z wymian± wskazanych baterii umywalkowych. Wykonane instalacje poddaæ próbom szczelno¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Wsi Ko¶cielnej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka

W ramach zadania III nale¿y wykonaæ wymianê stolarki okiennej i drzwiowej budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Wsi Ko¶cielnej polegaj±cej na demonta¿u istniej±cych okien, drzwi zewnêtrznych i jednego zestawu drzwi wewnêtrznych, dostawie i monta¿u nowej stolarki okiennej z PVC i drzwiowej z aluminium wraz z niezbêdnymi obróbkami i malowaniem wykonanych wypraw.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min.:
Czê¶æ 1
Zadanie: Modernizacja II piêtra budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka: 800.000,00 z³
Czê¶æ 2
Zadanie: Modernizacja parteru Szko³y Podstawowej nr 1 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka: 600.000,00 z³
Czê¶æ 3
Zadanie: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szko³y Podstawowej w Czarnej Wsi Ko¶cielnej w ramach modernizacji budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka: 850.000,00 z³
3) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej dwa zamówienia :
b) dla Czê¶ci 1 i Czê¶ci 2 - polegaj±ce na realizacji remontów budynków u¿yteczno¶ci publicznej, mieszkaniowych lub produkcyjnych,
c) dla Czê¶ci 3 – polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej lub mieszkaniowej.
d) dla Czê¶ci 1, Czê¶ci 2 i Czê¶ci 3 - dysponuj± jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y budowlanej bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿ne im uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadaj±cym aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. e) Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów oraz równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).
oraz
e) dla Czê¶ci 1 i Czê¶ci 2 - jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y elektrycznej bez ograniczeñ w specjalno¶ci: elektroenergetyczne lub równowa¿ne im uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów (kierownik robót elektrycznych) zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wskazanymi powy¿ej.
Wymagane jest równie¿ wskazanie przez Wykonawcê dysponowanie kierownikami robót bran¿y elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania tego typu zadañ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami wskazanymi powy¿ej.
UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117 pzp)
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2) W celu potwierdzania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Zamawiaj±cy zastrzega weryfikacjê potwierdzenia nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego by³y wykonane. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) dokument/y potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min:
Czê¶æ 1 – 800.000,00 z³
Czê¶æ 2 – 600.000,00 z³
Czê¶æ 3 – 850.000,00 z³
5. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania
o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 5 i 6 do SWZ. O¶wiadczenia te sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) Czê¶æ 1 - 13.000,00 PLN (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy z³otych 00/100 PLN)
2) Czê¶æ 2 - 11.000,00 PLN (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy z³otych 00/100 PLN )
3) Czê¶æ 3 - 14.000,00 PLN (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy z³otych 00/100 PLN )
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”,
4) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 p.z.p.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) w postaci elektronicznej nale¿y do³±czyæ do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
8. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem punktu poni¿ej.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci , o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1 p.z.p., o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 p.z.p co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
11. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego, je¿eli:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale X pkt. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±, brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia, z których wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki w kwocie do 5% wynagrodzenia, pozosta³± czê¶æ wynagrodzenia wyp³acana po zakoñczeniu realizacji inwestycji.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:
1) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2) Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w specyfikacji, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku zamawiaj±cego,
4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy a tak¿e z np. wyst±pienia zw³oki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,
5) Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem,
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych,
d) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
6. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zakresie powierzenia czê¶ci lub ca³o¶ci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, poprzez:
1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie sk³adania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji zamówienia,
2) rozszerzenie krêgu podwykonawców,
3) zmianê lub wykre¶lenie podwykonawcy,
4) zmianê zakresu prac powierzonych podwykonawcy,
8. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
2) uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy,
3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na miniPortalu i udostêpnionego równie¿ na ePUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Modernizacja budynków szkó³ na terenie Gminy Czarna Bia³ostocka.
Przedsiêwziêcie wspó³finansowane z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych - Nr 01/2021/3065/PolskiLad.
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów postêpowania.
2. Zamawiaj±cy nie wymaga wizji lokalnej.
3. Dla przedmiotowego postêpowania nie ma zastosowania ¿adna z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W zwi±zku z powy¿szym nie zachodzi konieczno¶æ komunikowania siê z Wykonawc± w sposób inny ni¿ przewidziany w niniejszej SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
5. Stosownie do tre¶ci art. 95 ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê w rozumieniu przepisów art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼ñ.zm.), osób wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, które wskazano w SWZ oraz za³±cznikach do SWZ tj. osoby wykonuj±ce prace fizyczne zwi±zane z robotami budowlanymi w szczególno¶ci zwi±zane z obs³ug± maszyn budowlanych, montowaniem urz±dzeñ, robotami nie wymagaj±cymi kwalifikacji, za wyj±tkiem osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202.), osób wykonuj±cych czynn wymagaj±cych posiadania uprawnieñ zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052) oraz osób prowadz±cych dzia³al gosp. Pozosta³e wymogi wynikaj±ce z art. 95 ustawy zosta³y okre¶lone w istotnych postanowieniach przysz³ej umowy, które stanowi± za³±cznik do SWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiaj±cy pozostawia w gestii Wykonawcy.
1) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób:
a) Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu, ujête w formie wykazu informacje o osobach zatrudnionych, wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1). Wykaz powinien zawieraæ imiê i nazwisko pracownika, wymiar zatrudnienia oraz informacjê o wykonywanych czynno¶ciach/stanowisko pracy. Wraz z wykazem Wykonawca przekazuje o¶w, ¿e wymienione osoby zatrudnione s± na podstawie umowy o pracê.
2) Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamów, przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez Wykonawcê czynno¶ci, w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w pkt. 1) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia :
a) o¶w zatrudnionego pracownika
b) o¶w Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawieraj±cych inf niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podst umowy o pracê w tym zawieraj±cych dane osobowe- w szczegól imiê i nazwisko zatrudnionego pracow, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art. 95 ust 1 pzp:
a) Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysoko¶ci 0,1% ceny ofertowej brutto w ka¿dym przypadku stwierdzenia uchybienia;
b) Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonych przez Zamawiaj±cego term ¿±danych dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podst umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych przy realizacji zamówienia wskazane w pkt 1) czynno¶ci

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.