eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Ulica Katowicka wraz ze zbiornikiem infiltracyjno-odparowującym-zadanie inwestycyjne pn.:"Poprawa infrastruktury drogowej i gospodarki wodno - ściekowej na terenie miasta Jaworzna - ul. Katowicka".



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134013 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ulica Katowicka wraz ze zbiornikiem infiltracyjno-odparowującym-zadanie inwestycyjne pn.:„Poprawa infrastruktury drogowej i gospodarki wodno - ściekowej na terenie miasta Jaworzna - ul. Katowicka".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326181587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.jaworzno.pl/m,19327,zamowienia-powyzej-130-000-zlotych.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ulica Katowicka wraz ze zbiornikiem infiltracyjno-odparowującym-zadanie inwestycyjne pn.:„Poprawa infrastruktury drogowej i gospodarki wodno - ściekowej na terenie miasta Jaworzna - ul. Katowicka".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4bb1b7d-e60a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001898/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i modernizacja dróg w mieście na prawach powiatu – ul. Katowicka wraz ze zbiornikiem infiltracyjno-odparowującym – poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Jaworzna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Projekt pn.: „Przebudowa i modernizacja dróg w mieście na prawach powiatu – ul. Katowicka wraz ze zbiornikiem infiltracyjno-odparowującym – poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie miasta Jaworzna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19631419,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakres robót budowlanych, który obejmuje w szczególności: 1) przebudowę jezdni istniejącej konstrukcji oraz nawierzchni jezdni (naw. bitumiczna) o szer. 9,0 m w tym szer. jezdni 6,0 m oraz pas dla rowerów o szer. 2 x1,5 m, 2) przebudowę odcinków obustronnego chodnika o nawierzchni asfaltowej o szer. łącznej 2,0m, 3) przebudowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych, 4) przebudowę przystanków komunikacji autobusowej w tym 2 zatok autobusowych, 5) przebudowę istniejących skrzyżowań, 6) budowę kanału kablowego w pasie drogowym, 7) oznakowanie pionowe i poziome, 8) budowę sieci kanalizacji deszczowej odwodnienia ulicy, 9) przebudowę sieci elektroenergetycznych, 10) budowę zbiornika infiltracyjno – odparowującego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021r., poz. 1129) - dalej Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 16.07.2021r., przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą formularzy umieszczonych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych (platforma e-zamowienia), zamawiający podjął próbę zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). W trakcie tej czynności na stronie portalu internetowego pojawił się komunikat wskazujący na awarię e-platformy. Nie pojawiła się treść ogłoszenia, ani jego numer, jednakże na adres e-mail zamawiającego system e-zamowienia przekazał informację o publikacji ogłoszenia i jego numerze. Link do ogłoszenia wskazany w wiadomości generował odpowiedź "null z dnia undefined". Ogłoszenie o zamówieniu nie było również widoczne w ogólnodostępnym BZP. W portalu e-zamowienia postępowanie zamawiającego zmieniło status na „wszczęte”, jednakże nigdzie nie było dostępne ogłoszenie o zamówieniu. W zespole obsługującym platformę e-zamowienia, zamawiający uzyskał telefoniczne potwierdzenie, iż platforma uległa awarii, a ogłoszenie nie zostało upublicznione i nie jest widoczne dla zamawiającego, podmiotów trzecich, ani administratora systemu. Zgłoszenie zamawiającego o zaistniałym problemie zostało przyjęte. Na dzień zgłoszenia nikt nie był w stanie stwierdzić co stało się z ogłoszeniem o zamówieniu. W takiej sytuacji, zamawiający nie mógł podjąć kolejnych czynności w postępowaniu. W dniu 19.07.2021r. na ogólnodostępnej stronie BZP (z powodu awarii zamawiający nie miał możliwości zalogowania się do systemu e-zamowienia w godzinach porannych), widoczne było ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00117788/01 z dnia 16.07.2021r. Zgłoszenie problemu zamawiającego nadal nie zostało zamknięte. W zaistniałej sytuacji zamawiający na stronie prowadzonego postępowania od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BZP nie zapewnił bezpłatnego, pełnego, bezpośredniego i nieograniczonego dostępu do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), czym naruszył przepis art. 280 ust. 1 Pzp. Wada ta jest niemożliwa do usunięcia. Ponadto zgodnie z art. 16 Pzp zamawiający winien przygotować i przeprowadzić postępowanie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, a także przejrzysty. Upublicznienie SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania po terminie publikacji ogłoszenia w BZP może budzić wątpliwości co do zapewnienia przez zamawiającego naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych. Zgodnie zaś z art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Mając powyższe na uwadze, przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.